Joos en Raes ontvangen opnieuw drie gasten in 'Extra Time'

    Joos en Raes ontvangen opnieuw drie gasten in 'Extra Time'

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 10:12ma 16-04-2018 om 10:12

    Ook vanavond is het weer tijd voor Extra Time. Speeldag 3 van de Play-Offs wordt evenwel niet met een speciale gast onder de loep genomen.

    In plaats daarvan komen er drie analisten bij. Jan Mulder, Peter Vandenbempt en Franky Van Der Elst gaan de afgelopen speeldag bespreken. De uitzending begint traditiegetrouw rond de klok van 22u en zal uiteraard vooral gaan over de topper Anderlecht - Club Brugge.

    Plaats een reactie

    Kingambo +1926
    maandag 16 april 2018 om 10:19
    Allée weer een half uur zeveren over de VAR, was het buitenspel van Brugge ja of nee ? en dan de verschillende niets zeggende monologen van de Fluppe...
    Vind ik leuk
    agdh +1598
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Niemand verplicht u om te kijken eh ;)
    Vind ik leuk
    Lupo +511
    maandag 16 april 2018 om 10:21
    who cares !!!
    Vind ik leuk
    Regiwitt +183
    maandag 16 april 2018 om 10:40
    en allen alweer 750 euro rijker ....(premie per keer aanschuiven in dit programma)
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    maandag 16 april 2018 om 11:00
    Voor zij die weer gaan zeveren morgen, ge kunt altijd naar Jani kijken ook hé :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:31
    de beste stuurlui staan aan wal !
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:54
    Kijk elke week....maar uitgesteld....kan ik doorspoelen als Joos aan het woord is....of als hij voor de zoveelste het woord afneemt van een "bijzitter"....Zodoende is extra time van zéér korte duur.....Weg met die betweter....

    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    vandenbempt is de beste analist/commentator.
    Mulder zorgt voor de komische noot.
    Franky is te serieus naar mijn goesting. dan heb ik liever Gert.

    maar ik ben al blij dat marc degryse er niet is
    Vind ik leuk
    Regiwitt +183
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    PVDB is via ellenbogenwerk binnengeraakt bij de Vrt, dat orakel dat klaarkomt bij elke bijna kans. De beste analist is Gert Verheyen, by far
    Vind ik leuk
    ickx22 +423