Sfeer slaat helemaal om bij KAA Gent, bestuur neemt opvallende beslissing

Sfeer slaat helemaal om bij KAA Gent, bestuur neemt opvallende beslissing

maandag 16 april 2018 om 09:50

De sfeer bij KAA Gent is helemaal omgeslagen na de 1-0 nederlaag tegen Standard. Waar er voor die wedstrijd nog een hosanna-sfeertje was, lijken er nu vooral donderwolken over de Ghelamco Arena te loemen.

De spelers durfden weer stiekem dromen over een titel en gaven dat ook meermaals aan in de pers. Na de nederlaag tegen Standard heeft men bij Gent dan ook een opvallende beslissing genomen. Geen individuele interviews meer.

Zo meldt Het Laatste Nieuws. De club hoopt daarmee te vermijden dat er nog kritische uitspraken, of zelfs uitspraken over een titel in de pers komen. Gent wil even de deuren sluiten zodat er weer helemaal op Play-Off 1 kan gefocust worden.

Interviews zoals die van Samuel Kalu, die beloofde zijn haar blauw-wit te schilderen bij een titel, zullen de komende dagen dus niet meer te lezen zijn.

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 10:12
En wat met de totaal ongepaste reactie van Vanderhaegen om de "VAR" af te schaffen ? Frustraties kwamen toch even ongepast boven.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:18
hij had het over de VAR afschaffen als die toch helemaal niks in de pap te brokken heeft... lijkt me logisch
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:25
Ongepast? Gefrustreerd? Ondanks die dubieuze penalty heeft Standard gewoon terecht gewonnen en dat gaf Yves ook eerlijk toe.

Feit is dat die videoref voor meer discussie zorgt - wat imo niet de bedoeling kan zijn - omdat deze in 8 op de 10 gevallen nu niks in de pap te brokken heeft.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:07
Ok Lord maar om daardoor direct de persoonlijke interviews te verbieden? Lijkt een paniekreactie wel.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:45
Dat zal zeker een factor zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet erg. Want die interviews met spelers zijn voor het grootste deel voorverpakte lucht.
Vind ik leuk
SD +3908
maandag 16 april 2018 om 10:34
Het is ook beter zo. Wat de spelers aan de pers vertellen is vaak om over te vallen van zoveel dwaasheid in een zin.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:34]
Vind ik leuk
JLo +273
dinsdag 17 april 2018 om 14:38
Tijdens de rust een hamburgerke en in de voorbereiding sigaretten en bier!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sfeer slaat helemaal om bij KAA Gent, bestuur neemt opvallende beslissing