Wij waren de betere ploeg, Anderlecht was te pakken vandaag

    "Wij waren de betere ploeg, Anderlecht was te pakken vandaag"

    zondag 15 april 2018 om 21:02

    Club Brugge verloor zondagavond met 1-0 op het veld van Anderlecht. Na de wedstrijd reageerde Dion Cools bij Sporza.

    Volgens de rechtsachter zat er zondagavond meer in voor Club. "Het was een evenwichtige wedstrijd. Op basis van het balbezit zou ik zelfs durven stellen dat wij de betere ploeg waren. Ze waren echt te pakken. Het is ook niet dat we in de wedstrijden tegen Gent en Anderlecht werden weggespeeld, integendeel, we waren zelfs twee keer de betere ploeg", vond Cools.

    Waar schort het dan wel bij Club in de Play-Offs? "We moeten gewoon iets scherper zijn voor doel. We creëren veel kansen, maar scoren niet meer. Dat baart me wel zorgen. Maar laat ons positief blijven: uiteindelijk staan we nog altijd drie punten voor op Anderlecht", besloot hij.

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Het zal wel aan mij liggen...
    Club de betere ploeg?????????
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Die heeft een andere wedstrijd gespeeld blijkbaar ;)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:12
    De laatste 10 minuten waren ze beter,maar al bij al winnen we vandaag terecht!
    Vind ik leuk
    Rebel +493
    zondag 15 april 2018 om 21:16
    Vormer ook al zo een reactie ???
    Arrogantie ten top
    Vind ik leuk
    joris II +108
    zondag 15 april 2018 om 21:30
    Het was vandaag een mauve video ref.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:33
    Vooral een correcte joris
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    zondag 15 april 2018 om 22:15
    Blijkbaar zijn er andere buitenspel regels voor enkele Club supporters ;)
    Vind ik leuk
    Vlaming +1251
    zondag 15 april 2018 om 23:37
    En de penalty op Van Aken dan ?
    Vind ik leuk
    Hhti +1298
    maandag 16 april 2018 om 01:38
    Zoals de penalty in Charleroi!!??
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 02:53
    Jaja zo als tegen Charleroi
    Vind ik leuk
    larédo +1443
    zondag 15 april 2018 om 21:25
    Volgens de rechtsachter zat er vrijdagavond meer in voor Club. ;)
    Vind ik leuk
    Diego A M +2954
    zondag 15 april 2018 om 21:41
    Misschien heeft die een drankprobleem
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    Cools, zwijg toch man. Hoe lang is t al geleden dat jij assist gaf of goal maakte. Zoaks jij nu speelt, zat je bij MPH zelfs niet op de bank. Makkelijk spelen tegen Club sedert Nieuwjaar. Leg gewoon Limbombe en Vanaken lam , de rest bakt er gewoon niks van..
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:17
    Tis nen dommen olander vormer
    Vind ik leuk
    Toca +28719
    zondag 15 april 2018 om 21:19
    Cools was de zwakste van Brugge leek mij.
    Vind ik leuk
    Brubru +3276
    zondag 15 april 2018 om 21:23
    Een van de vele. Volgens mij zit er iets serieus scheef in de ploeg. Op TV duidelijk dat er een aantal zijn die een medemaat niet willen aanspelen ook al staan ze helemaal vrij. Onvoorstelbaar hoeveel keer er een verkeerde keuze werd gemaakt. Dan was Anderlecht en vooral Trebel van een andere orde.
    Vind ik leuk
    Toca +28719
    zondag 15 april 2018 om 21:41
    Trebel is idd misschien wel de meest onmisbare speler van Anderlecht. Bij Brugge was er te weinig overtuiging vond ik. Minder grinta ook.
    Vind ik leuk
    blondel +1983
    zondag 15 april 2018 om 22:05
    Hetzelfde als Anderlecht tegen AA Gent.Toen was Gent ook scherper.Elke match is niet dezelfde ,he
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:24
    En dat is al weken zo... Leko's beste vriendje zeker ?
    Vind ik leuk
    TageMeister +3549
    zondag 15 april 2018 om 21:24
    Uiteraard waren we vrijdagavond te pakken de match was pas op zondag....
    Vind ik leuk
    Dirk H +2576
    zondag 15 april 2018 om 21:25
    Die keesbol ziet ze toch vliegen zene
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    TageMeister +3549
    zondag 15 april 2018 om 21:25
    Als we zo hard te pakken waren, waarom deden ze dat dan niet?
    Vind ik leuk
    buck +2176
    maandag 16 april 2018 om 11:44
    Inderdaad waar was de beste ploeg van Belgie.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3549
    maandag 16 april 2018 om 18:54
    Met al 2 Belgen die mee naart WK Moete en 2 nieuwe gouden schoenen....
    Vind ik leuk
    joris II +108
    zondag 15 april 2018 om 21:27
    Dan moet ge ze pakken. Na de match zijn dat vijgen na Pasen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:37
    Anderlecht was vandaag minder slecht dan wij. We verliezen weer een uitmatch, staan op 3 punten en zijn de titel kwijt. 't is wreed...Maar dan ook dikke onzin natuurlijk! Wij krijgen nu ons 2 thuiswedstrijden en de concurrentie mag uit gaan spelen. Thuis pakken wij 6 op 6. Dat hoeft bijna niet gespeeld te worden. Wedden dat Gent of Anderlecht hier en daar punten verliest?
    Vind ik leuk
    blondel +1983
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Dat zou ik nog niet te rap zeggen,6 op 6.Als ze spelen zoals na nieuwjaar,meer contolerend en met minder volk vooraan.Voor nieuwjaar was er veel meer druk naar voor en volk in de zestien.Nu staat er dikwijls niemand in de zone van de waarheid.Teveel op veiligheid spelen ,maar daar hebben ze de ploeg niet voor.Te weinig technische spelers.
    Vind ik leuk
    buck +2176
    maandag 16 april 2018 om 11:45
    Volledig mee eens.
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    zondag 15 april 2018 om 22:17
    Je weet wat ze zeggen over de huid van de beer verkopen voor die geschoten is ;p
    Vind ik leuk
    Boerken +6415
    maandag 16 april 2018 om 00:52
    Ok maar jullie ook niet hoor, jullie denken al kampioen te worden. Ge kunt nu eenmaal verliezen op Anderlecht .
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    maandag 16 april 2018 om 01:32
    Waar schrijf ik dat ik dat denk? ;P
    Vind ik leuk
    Boerken +6415
    maandag 16 april 2018 om 10:06
    Tis een interpretatie over het vel van de beer.
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    maandag 16 april 2018 om 11:51
    RSCA moet heel stil zijn met de roep naar de titel na dit seizoen.
    Op basis van het seizoen is Brugge de verdiende kampioen. :)

    Maar ik zou eerder oppassen voor Gent, denk ik.
    Vind ik leuk
    hoekschop +990
    zondag 15 april 2018 om 21:39
    3-1 was misschien een correctere weergave van het spel.
    Vind ik leuk
    t757498 +595
    zondag 15 april 2018 om 21:45
    Rsca verdiend gewonnen ..Brugge enkel de laatste 15a20 min wat gedrukt maar zonder gevaarlijk te zijn .Anderlecht moest het eigenlijk volledig afgemaakt hebben met de kans van Ganvoula dan was 2-0 boeken toe Die jonge Saelemaekers verdiend een dikke pluim gestreden tot hij erbij neerviel Chapeau gast zeer verdienstelijk ,en we zullen er nog plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    vawabe +100
    zondag 15 april 2018 om 21:46
    Bullshit Cools als je de beste zijt moet je winnen. Jullie worden gewoon geen kampioen met die ploeg. Er is niemand voorin die kan afwerken.
    Vind ik leuk
    Kingambo +922
    zondag 15 april 2018 om 21:54
    Achteraf komen bleiten is makkelijk...was te pakken dan had ge dat maar moeten doen hé
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    zondag 15 april 2018 om 21:58
    En of Dion gelijk heeft ..... ! Wel ernstig scoringsprobleem !
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:59
    Dude, jij moet dringend naar een mental kliniek. Idioot.
    Vind ik leuk
    Regaal +1016
    zondag 15 april 2018 om 22:03
    Het leuke is dat er weinig kan gezegd worden over deze overwinning. De VAR nam een correcte beslissing maar vergat wel de overduidelijke penalty op Teo te fluiten.... de fase met Vanaken was heel licht maar ook daar kan je fluiten.

    - Alleen vergeet men te zeggen dat Denswil bij die fase met Saelemaekers flirt met een rood karton.
    - En vooraf die buitenspelfase wordt er op Ganvoula duidelijk een fout gemaakt...kijk maar even na. ;-)

    Dus zie geen dubieuze beslissingen in het nadeel van Club.... eigenlijk meer in het nadeel van RSCA zelfs en dat zullen ze ook moeten bekennen vrees ik.
    Vind ik leuk
    VaSy +596
    maandag 16 april 2018 om 01:35
    Klopt als een bus! In het begin, na die trap van Diaby op het kader, zat ik wel met de bibbers, maar we hebben het gelukkig overgenomen :)
    Vind ik leuk
    Roach +955
    zondag 15 april 2018 om 22:05
    De reactie van Vormer kon ik nog begrijpen. Als aanjager kan hij zich geen uitspraken permitteren die de moraal binnen de ploeg omlaag halen. Wat Cools hier allemaal brabbelt daarentegen...
    Vind ik leuk
    Boerken +6415
    zondag 15 april 2018 om 22:20
    Niet terecht , Anderlecht was beter
    Vind ik leuk
    dakcota +4254
    zondag 15 april 2018 om 23:06
    Brugge was welgeteld de laatste 15 minuten beter, omdat anderlecht wat terugzakte. wat logisch is als je 1-0 voor staat.
    We hadden meer kansen, meer balbezit en gewoonweg beter voetbal vandaag. Simpel
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:09
    6 mei spelen we kampioen. Tegen Anderlecht. Speeldag 7. Ten laatste
    Vind ik leuk
    dakcota +4254
    zondag 15 april 2018 om 23:11
    En als dat zo is. Geniet ervan! Maar ik denk het niet. Succes!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:17
    Bedankt. En ik heb kaarten, enfin op uitnodiging. Met eten en drinken erbij. Tja. Komt daar niet goed als ik gelijk krijg
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    zondag 15 april 2018 om 23:30
    VETTE HAMBURGER EN EEN JUPILER
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:46
    Ga nog een kebabke eten bougnoul
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    maandag 16 april 2018 om 21:25
    sukkelaar
    ga maar een pak pampers kopen in den aldi

    voor de 7 laatste matchen

    aiai

    na de gouden schoen van de armoerde
    is het spelniveau van brugge al even erg
    jullie kwamen er niet aan te pas gisteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 19:53
    Bougnoul
    Vind ik leuk
    calimeros +1960
    zondag 15 april 2018 om 23:29
    BLIJVEN DROMEN MANNEKE
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:45
    Jaja. Aan uw praatjes hier zie je waarom jij nergens uitgenodigd zal worden. Een echt arm schaapje, ik heb ondertussen echt compassie met u. Echt.
    Vind ik leuk
    Regaal +1016
    maandag 16 april 2018 om 08:02
    De wereld op zijn kop: Club Brugge die klaagt op een (voor 1 keer) terechte beslissing van de VAR.
    Waarschijnlijk zijn ze de dubbele cijfers die de scheidsrechters hun dit seizoen "onterecht" cadeau heeft gedaan ineens vergeten.
    De penalty die Spajic moest krijgen zijn ze al vergeten denk ik, samen met de wel heel duscutabele penalty voor Vormer onlangs.
    Vind ik leuk
    buck +2176
    maandag 16 april 2018 om 11:42
    Meeste balbezit inderdaad normaal ook e met zoveel middenvelders.Gekomen voor een gelijkspel en niet gekregen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Wij waren de betere ploeg, Anderlecht was te pakken vandaag"