AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht

    AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht

    zondag 15 april 2018 om 20:32

    Marc Coucke moet nog wat wennen aan de iconen van Anderlecht, zo blijkt. Heel wat anciens van Anderlecht bezochten paars-wit vandaag voor de topper tegen Club Brugge, tot groot jolijt van Coucke. Op Twitter wou hij één van hen bedanken, maar hij ging pijnlijk in de fout.

    Op een foto was Coucke te zien met Gille Van Binst, ex-speler van de club. De voorzitter van Anderlecht had echter een andere man in gedachten. Volgens hem stond hij naast Robbie Rensenbrink, en dus niet Van Binst. Coucke verwijderde de tweet snel, maar het kwaad was al geschied.

    Achteraf corrigeerde hij zichzelf toch nog op Twitter. "Tweede poging: Gille Van Binst vertegenwoordigt de super lichting van 78 en overhandigt boek gesigneerd door Robbie Rensenbrink", klinkt het.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +11639
    zondag 15 april 2018 om 20:37
    Coucke met een nieuw kapsel en gekleed als grijze muis. Waar zijn de kleurrijke pakken en de verwilderde haren naartoe?
    Vind ik leuk
    pateken +2949
    zondag 15 april 2018 om 20:58
    Je zou denken dat zo iemand zich toch een beetje verdiept/interesseert in de geschiedenis van de ploeg die hij koopt. Forget it: ziet RSCA puur als een belegging die hij bij een goed bod met veel plezier en zonder de minste scrupules van de hand zal doen.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +852
    zondag 15 april 2018 om 21:35
    Wie/wat was het alernstief ;-) ? Beter ?
    Vind ik leuk
    dakcota +4161
    donderdag 19 april 2018 om 09:41
    oh hou toch op, ik supporter al 20 jaar voor anderlecht, denk je dat ik deze oude helden allemaal ken?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 00:18
    Ik verwacht toch van de voorzitter van een club, dat die zijn huiswerk maakt en kent. Van Binst is toch (denk ik) een vrij bekende persoon. Normaal gezien zou je toch moeten weten dat het niet Rensenbrink is die naast u staat. Het is niet dat de nieuwe voorzitter 20 jaar is ofzo. Van Binst was ook een speler van voor mijn tijd, maar zo'n persoon ken ik en eigenlijk zou Coucke dat als voorzitter ook moeten weten. Zo'n zaken tonen alleen maar aan dat het voor hem pure business en ik vraag me dan af of hij wel voldoende van voetbal weet of dat hij gewoon een liefhebber. Hopelijk laat Coucke zich beter omringen, want het is nodig op Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Dgango +34
    maandag 16 april 2018 om 06:13
    Niet zagen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:34
    Als je niets zinnig kan zeggen, ga dan terug met uw blokjes spelen.
    Vind ik leuk
    dakcota +4161
    donderdag 19 april 2018 om 09:43
    Hij heeft gelijk. coucke moetr vooruit kijken, niet achteruit.. wat een gezever zeg. kan mij niets schelen dat hij ze niet kent, zolang hij een team heeft die zich ermee bezig houdt, want ze verdienen wel eens af en toe wt aandacht, daar niet van... maar coucke zelf, die moet vooruit kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 12:39
    Als je Rensenbrink niet kent en je kent Van Binst niet, sorry maar dan is dat een gat in uw voetbalkennis. En het is niet dat Coucke 28 jaar is, want dan is dat te verstaan. En uiteraard moet er naar de toekomst gekeken worden, maar het zou een surplus zijn dat Coucke ook nog iets van voetbal kent zodat al die transfers die gedoemd waren om te mislukken, nu ook niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    dakcota +4161
    donderdag 19 april 2018 om 15:23
    Uiteraard 'ken' ik de mensen die je opnoemt, en veel meer, coucke zal de 'namen' ook wel kennen maar er het gezicht niet kunnen bijplakken.

    en dat neem ik hem alles behalve kwalijk hoor
    Vind ik leuk
    Dgango +34
    dinsdag 1 mei 2018 om 10:31
    Heb jij die mannen ooit weten te spelen? Idioot
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:21
    Ik hoef bv geen Elvis Presley te hebben zien optreden om hem te kennen.
    Vind ik leuk
    Dgango +34
    dinsdag 1 mei 2018 om 10:29
    hahaha
    Vind ik leuk
    JOY +80
    maandag 16 april 2018 om 10:02
    ze zijn Coucke aan het pluimen , zelfs zijn weelderige haartooi moest eraan geloven , hij is precies vermagerd ook hé , waarschijnlijk minder feestjes na de wedstrijden ????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht