AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht

AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht

zondag 15 april 2018 om 20:32

Marc Coucke moet nog wat wennen aan de iconen van Anderlecht, zo blijkt. Heel wat anciens van Anderlecht bezochten paars-wit vandaag voor de topper tegen Club Brugge, tot groot jolijt van Coucke. Op Twitter wou hij één van hen bedanken, maar hij ging pijnlijk in de fout.

Op een foto was Coucke te zien met Gille Van Binst, ex-speler van de club. De voorzitter van Anderlecht had echter een andere man in gedachten. Volgens hem stond hij naast Robbie Rensenbrink, en dus niet Van Binst. Coucke verwijderde de tweet snel, maar het kwaad was al geschied.

Achteraf corrigeerde hij zichzelf toch nog op Twitter. "Tweede poging: Gille Van Binst vertegenwoordigt de super lichting van 78 en overhandigt boek gesigneerd door Robbie Rensenbrink", klinkt het.

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 20:37
Coucke met een nieuw kapsel en gekleed als grijze muis. Waar zijn de kleurrijke pakken en de verwilderde haren naartoe?
Vind ik leuk
pateken +196
zondag 15 april 2018 om 20:58
Je zou denken dat zo iemand zich toch een beetje verdiept/interesseert in de geschiedenis van de ploeg die hij koopt. Forget it: ziet RSCA puur als een belegging die hij bij een goed bod met veel plezier en zonder de minste scrupules van de hand zal doen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:35
Wie/wat was het alernstief ;-) ? Beter ?
Vind ik leuk
dakcota +2787
donderdag 19 april 2018 om 09:41
oh hou toch op, ik supporter al 20 jaar voor anderlecht, denk je dat ik deze oude helden allemaal ken?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:18
Ik verwacht toch van de voorzitter van een club, dat die zijn huiswerk maakt en kent. Van Binst is toch (denk ik) een vrij bekende persoon. Normaal gezien zou je toch moeten weten dat het niet Rensenbrink is die naast u staat. Het is niet dat de nieuwe voorzitter 20 jaar is ofzo. Van Binst was ook een speler van voor mijn tijd, maar zo'n persoon ken ik en eigenlijk zou Coucke dat als voorzitter ook moeten weten. Zo'n zaken tonen alleen maar aan dat het voor hem pure business en ik vraag me dan af of hij wel voldoende van voetbal weet of dat hij gewoon een liefhebber. Hopelijk laat Coucke zich beter omringen, want het is nodig op Anderlecht.
Vind ik leuk
Dgango +26
maandag 16 april 2018 om 06:13
Niet zagen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:34
Als je niets zinnig kan zeggen, ga dan terug met uw blokjes spelen.
Vind ik leuk
dakcota +2787
donderdag 19 april 2018 om 09:43
Hij heeft gelijk. coucke moetr vooruit kijken, niet achteruit.. wat een gezever zeg. kan mij niets schelen dat hij ze niet kent, zolang hij een team heeft die zich ermee bezig houdt, want ze verdienen wel eens af en toe wt aandacht, daar niet van... maar coucke zelf, die moet vooruit kijken
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 12:39
Als je Rensenbrink niet kent en je kent Van Binst niet, sorry maar dan is dat een gat in uw voetbalkennis. En het is niet dat Coucke 28 jaar is, want dan is dat te verstaan. En uiteraard moet er naar de toekomst gekeken worden, maar het zou een surplus zijn dat Coucke ook nog iets van voetbal kent zodat al die transfers die gedoemd waren om te mislukken, nu ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
JOY +22
maandag 16 april 2018 om 10:02
ze zijn Coucke aan het pluimen , zelfs zijn weelderige haartooi moest eraan geloven , hij is precies vermagerd ook hé , waarschijnlijk minder feestjes na de wedstrijden ????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AI! Coucke gaat enorm in de fout en vergist zich van icoon bij Anderlecht