Vormer heeft een k*tgevoel, maar blijft bijzonder sportief na beslissing van VAR

    Vormer heeft een k*tgevoel, maar blijft bijzonder sportief na beslissing van VAR

    zondag 15 april 2018 om 20:17

    Club Brugge kon zondag andermaal niet winnen in het Astridpark. Het verloor met 1-0 van Anderlecht. Een gelijkspel leek nochtans in de maak, maar het doelpunt van Abdoulay Diaby werd afgekeurd voor buitenspel.

    Na de wedstrijd reageerde Vormer voor de camera's van Play Sports. Dat Blauw-Zwart nu nog maar drie punten voorsprong heeft, zorgt bij hem voor een "kutgevoel". Zijn reactie was dan ook sprekend. "Leuk he, Play-Offs", aldus Vormer.

    "Wel een kutgevoel, want er zat veel meer in. We hadden ook het beste van het spel en veel meer de ruimte vonden. Maar we laten zelf wel te veel ruimte, het leek wel op gatenkaas", aldus de Nederlander.

    VAR
    Na het afgekeurde doelpunt had Vormer, in tegenstelling tot veel andere mensen de voorbije weken, géén kritiek op de VAR. "Die videobeelden zijn er voor iets en ze werden goed gebruikt. Dan kan je daar niets over zeggen natuurlijk", besloot hij.

    Plaats een reactie

    Bart Thijs +3295
    zondag 15 april 2018 om 20:21
    Kritiek? Er was enkel kritiek op de refs, waarom zij de VAR niet gebruikte. Als je nu Anderlecht, Brugge of fc de kampioenen fan bent: de beelden spreken voor zich, ookal was het maar 2 centimeter! De ref moet dit als hulpmiddel zien ipv controleur! Mensen vergissen zich of zien ooit iets niet in een fractie van een seconde,daarvoor hebben ze nu de beelden.
    In deze fase is er ff teleurstelling maar verder geen discussie mogelijk. Behalve dan van die kwal van Vanaken! Ik vraag mjj echt af wat hij daarover te discussiëren heeft, misselijk ventje
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3693
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    Ach ja, slechte verliezer, Vanaken. Zou wellicht ook over de kleur van 't gras gediscussieerd hebben. Maar menselijk.
    Vind ik leuk
    t757498 +598
    zondag 15 april 2018 om 21:56
    Ja Vanaken heeft duidelijk de rol van SIMONS overgenomen .altijd maar in discussie met de ref Belachelijk ventje en dit waant zich internationaal.Nog te groen om daar bij te horen
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3693
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    Vormer is eigenlijk zo geen slechte gast.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1405
    zondag 15 april 2018 om 20:27
    Hij herinnert zich natuurlijk ook de penalty tegen Genk die de VAR heeft bevestigd ;-)
    Vind ik leuk
    Brick +596
    zondag 15 april 2018 om 20:28
    Hollander he , arrogant maar eerlijk ;)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10956
    zondag 15 april 2018 om 21:03
    Inderdaad een heel sportieve en klasse reactie
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    De VAR is maar voor 1 reden in het leven geroepen: Brugge en Anderlecht extra voordeel te geven. Als de ref een foute beslissing neemt tegen hun (terecht of onterecht), dan kan VAR hun toch nog het voordeel geven en in de onderlinge duels geldt het thuisvoordeel als regel.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1143
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Wat een bulldhit gast
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:49
    Ik denk toch dat supporters van andere clubs en zeker al bij die van Gent, mijn standpunt zullen verdedigen. Hoe kan het anders dat clubs als Genk en Gent die al jaren betere spelers bij elkaar brengen dan Brugge en Anderlecht, nog altijd geen topclub zijn? We worden klein gehouden in het voordeel van de arrogantie van Club en RSCA.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3411
    zondag 15 april 2018 om 21:56
    Dus... door de arrogantie van club en Anderlecht missen de spelers van genk en Gent de kansen
    Vind ik leuk
    CobraX +501
    zondag 15 april 2018 om 20:51
    En hoe verklaar je onze niet-gefloten penalty thuis tegen AA Gent dan? Oftewel daar gaat je zelf verzonnen verhaaltje...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3693
    zondag 15 april 2018 om 20:57
    Doe geen moeite.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:01
    Anderlecht terug in de running brengen he, het moet toch altijd ts Brugge en RSCA gaan vanaf nu.
    Vind ik leuk
    CobraX +501
    zondag 15 april 2018 om 21:42
    Dus Anderlecht een verdiende penalty ontnemen (thuis tegen Gent), is ze terug in de running brengen...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3693
    zondag 15 april 2018 om 21:00
    In dit geval telde de buitenspelregel.
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    zondag 15 april 2018 om 20:58
    Duidelijk weer andere match gezien door de gouden klomp, club was niks,nergens,no penalty no glory
    3 matchen 1 goal en jawel op penalty
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:18
    En woensdag mag je naar standaard en sta je terug op 6 punten
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    zondag 15 april 2018 om 22:26
    Gaat clubje dan weer vol voor de penalty?
    Voor de rest is het maar mager ,om niet te zegge sukkelachtig
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 15 april 2018 om 23:27
    pas maar op dat brugge - Charleroi 0-1 als einduitslag krijgt
    brugge kan niet scoren en CHARLEROI ééntje op de counter

    en iedereen zit maar te lullen over gemakkelijker programma voor brugge
    wel de komende 3 matchen
    speelt ANDERLECHT
    UIT op Standard
    UIT op Genk
    THUIS tegen Charleroi

    brugge
    THUIS tegen Charleroi
    THUIS tegen Standard
    UIT op Genk

    dus het enigste verschil in die 3 matchen is
    brugge THUIS en Anderlecht UIT op Standard

    MAAR is een thuismatch makkelijker dan een uitmatch tegen Standard??
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4624
    maandag 16 april 2018 om 00:20
    In mijn ogen ja, spelen op sclessin is moeilijker. Plus die van Standard kunnen zich beter opladen om tegen RSCA te spelen dan tegen eender welke andere ploeg.
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    maandag 16 april 2018 om 01:02
    Idd. Net zoals Anderlecht maar goed is tegen Brugge
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 01:54
    Op Genk krijgt anderlecht de 3pt zoals gewoonlijk kado van de ref he, nadat het zoals iedere keer word weggespeeld door Genk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vormer heeft een k*tgevoel, maar blijft bijzonder sportief na beslissing van VAR