Vormer heeft een k*tgevoel, maar blijft bijzonder sportief na beslissing van VAR

Vormer heeft een k*tgevoel, maar blijft bijzonder sportief na beslissing van VAR

Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 20:17zo 15-04-2018 om 20:17

Club Brugge kon zondag andermaal niet winnen in het Astridpark. Het verloor met 1-0 van Anderlecht. Een gelijkspel leek nochtans in de maak, maar het doelpunt van Abdoulay Diaby werd afgekeurd voor buitenspel.

Na de wedstrijd reageerde Vormer voor de camera's van Play Sports. Dat Blauw-Zwart nu nog maar drie punten voorsprong heeft, zorgt bij hem voor een "kutgevoel". Zijn reactie was dan ook sprekend. "Leuk he, Play-Offs", aldus Vormer.

"Wel een kutgevoel, want er zat veel meer in. We hadden ook het beste van het spel en veel meer de ruimte vonden. Maar we laten zelf wel te veel ruimte, het leek wel op gatenkaas", aldus de Nederlander.

VAR
Na het afgekeurde doelpunt had Vormer, in tegenstelling tot veel andere mensen de voorbije weken, géén kritiek op de VAR. "Die videobeelden zijn er voor iets en ze werden goed gebruikt. Dan kan je daar niets over zeggen natuurlijk", besloot hij.

Plaats een reactie

Mckenzie +4337
zondag 15 april 2018 om 20:22
Vormer is eigenlijk zo geen slechte gast.
Vind ik leuk
Marcus_A +1745
zondag 15 april 2018 om 20:27
Hij herinnert zich natuurlijk ook de penalty tegen Genk die de VAR heeft bevestigd ;-)
Vind ik leuk
Brick +973
zondag 15 april 2018 om 20:28
Hollander he , arrogant maar eerlijk ;)
Vind ik leuk
Freddyploiks +13208
zondag 15 april 2018 om 21:03
Inderdaad een heel sportieve en klasse reactie
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:38
De VAR is maar voor 1 reden in het leven geroepen: Brugge en Anderlecht extra voordeel te geven. Als de ref een foute beslissing neemt tegen hun (terecht of onterecht), dan kan VAR hun toch nog het voordeel geven en in de onderlinge duels geldt het thuisvoordeel als regel.
Vind ik leuk
Goegebuer +1379
zondag 15 april 2018 om 20:44
Wat een bulldhit gast
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:49
Ik denk toch dat supporters van andere clubs en zeker al bij die van Gent, mijn standpunt zullen verdedigen. Hoe kan het anders dat clubs als Genk en Gent die al jaren betere spelers bij elkaar brengen dan Brugge en Anderlecht, nog altijd geen topclub zijn? We worden klein gehouden in het voordeel van de arrogantie van Club en RSCA.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:50]
Vind ik leuk
Diego A M +4012
zondag 15 april 2018 om 21:56
Dus... door de arrogantie van club en Anderlecht missen de spelers van genk en Gent de kansen
Vind ik leuk
CobraX +584
zondag 15 april 2018 om 20:51
En hoe verklaar je onze niet-gefloten penalty thuis tegen AA Gent dan? Oftewel daar gaat je zelf verzonnen verhaaltje...
Vind ik leuk
Mckenzie +4337
zondag 15 april 2018 om 20:57
Doe geen moeite.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:01
Anderlecht terug in de running brengen he, het moet toch altijd ts Brugge en RSCA gaan vanaf nu.
Vind ik leuk
CobraX +584
zondag 15 april 2018 om 21:42
Dus Anderlecht een verdiende penalty ontnemen (thuis tegen Gent), is ze terug in de running brengen...
Vind ik leuk
Mckenzie +4337
zondag 15 april 2018 om 21:00
In dit geval telde de buitenspelregel.
Vind ik leuk
Rebel +1554
zondag 15 april 2018 om 20:58
Duidelijk weer andere match gezien door de gouden klomp, club was niks,nergens,no penalty no glory
3 matchen 1 goal en jawel op penalty
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:18
En woensdag mag je naar standaard en sta je terug op 6 punten
Vind ik leuk
Rebel +1554
zondag 15 april 2018 om 22:26
Gaat clubje dan weer vol voor de penalty?
Voor de rest is het maar mager ,om niet te zegge sukkelachtig
Vind ik leuk
calimeros +1895
zondag 15 april 2018 om 23:27
pas maar op dat brugge - Charleroi 0-1 als einduitslag krijgt
brugge kan niet scoren en CHARLEROI ééntje op de counter

en iedereen zit maar te lullen over gemakkelijker programma voor brugge
wel de komende 3 matchen
speelt ANDERLECHT
UIT op Standard
UIT op Genk
THUIS tegen Charleroi

brugge
THUIS tegen Charleroi
THUIS tegen Standard
UIT op Genk

dus het enigste verschil in die 3 matchen is
brugge THUIS en Anderlecht UIT op Standard

MAAR is een thuismatch makkelijker dan een uitmatch tegen Standard??
Vind ik leuk
dethklok28 +5013
maandag 16 april 2018 om 00:20
In mijn ogen ja, spelen op sclessin is moeilijker. Plus die van Standard kunnen zich beter opladen om tegen RSCA te spelen dan tegen eender welke andere ploeg.
Vind ik leuk
Boerken +7566
maandag 16 april 2018 om 01:02
Idd. Net zoals Anderlecht maar goed is tegen Brugge
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:54
Op Genk krijgt anderlecht de 3pt zoals gewoonlijk kado van de ref he, nadat het zoals iedere keer word weggespeeld door Genk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws