'Heb me 30 jaar moeten inhouden wanneer Anderlecht scoorde, bedankt Coucke!'

'Heb me 30 jaar moeten inhouden wanneer Anderlecht scoorde, bedankt Coucke!'

zondag 15 april 2018 om 17:19

Marc Coucke heeft met zijn komst bij RSC Anderlecht ook een paar mensen van KVO meegenomen. Naast Luc Devroe kwam ook dokter Chris Goossens over van KVO. Die is daar meer dan tevreden mee.

Op Twitter toonde hij nog eens hoe dankbaar hij Coucke is. Hij trekt naar eigen zeggen naar 'de mooiste ploeg van het land'. Zondag mag hij voor het eerst op de bank zitten tegen Club Brugge.

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 18:58
De enige reden waarom jij opportunistisch recht springt is die 18666€ dewelke maandelijks op je rekening wordt gestort !!
Coucke heeft jou meegepakt...Devroe echt niet !!
Welke prietpraat mag jij telkens weer verkondigen en op basis van wat eigenlijk?? De commentaren op Twitter liegen er niet om...zeveraar...gatlikker...poenpakker enz...bepaalde mensen hebben je blijkbaar toch door....de waarheid mag gezegd !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:39
Wat een zure reactie...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:14
Daar heb je helemaal gelijk in !
En dat heeft ook zijn reden...de waarheid en de realiteit is helaas niet altijd roze geur en maneschijn en smaakt soms zeer zuur...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:53
Het gaat over een dokter...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:50
Met alle respect maar dit begrijp ik niet...
Omdat de man dokter is mag de waarheid niet klinken ?
Omdat hij dokter is kan hij niet achterbaks, opportunistisch of onrespectvol zijn ?!
Geloof me ik heb veel respect voor artsen...maar ook de waarheid mag klinken.
Vraag het gewoon is aan de mensen waar hij ooit mee samenwerkte...eerlijkheid , oprechtheid en respect dienen van beide kanten te komen...dokter of geen dokter !
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:29
Maak je niet druk over een dokter wil ik zeggen. Het is maar een dokter. Geen trainer of speler of voorzitter maar de dokter... die zij vervanging stond even snel klaar dan dat den deze zijn valiezen klaar stonden. Als je je zo druk maakt in een dokter in wat dan nog allemaal .
Jouw dokter zou zeggen dat dat niet goed is voor je "tikker"
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:01
Je hebt gelijk...KVO kan in alle rust en sereniteit verder!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Heb me 30 jaar moeten inhouden wanneer Anderlecht scoorde, bedankt Coucke!'