Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar

Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar

zondag 15 april 2018 om 16:30

Imke Courtois is zondagmiddag één van de analisten in de studio van Play Sports. Haar outfit springt echter in het oog. Volgens heel wat kijkers lijkt ze wel een pyjama aan te hebben!

Poll

Ben jij fan van Imke Courtois?

(2058 stemmen)

Plaats een reactie

willyy +66
zondag 15 april 2018 om 16:41
wat die daar zit te doen pfffff
Vind ik leuk
ickx22 +111
zondag 15 april 2018 om 16:57
Imke Courtois kan haar voorkeur voor Standard en haat tegen Anderlecht zelden wegsteken. En daar zit dan nog eens onze blauw-zwarte supporter Karl Vannieuwkerke naast om alles te presenteren. Proficiat Play Sports voor jullie neutraliteit!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 08:17]
Vind ik leuk
SD +3908
zondag 15 april 2018 om 17:48
Iedereen heft een voorkeur ... en niet iedereen is fan van Anderlecht
Vind ik leuk
Boerken +4678
zondag 15 april 2018 om 18:53
Zie jij overal spoken?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:26
Idem voor de vleesgeworden karikatuur Jan Mulder.. De degout spat gewoon van het scherm af als het over Standard gaat..

Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
zondag 15 april 2018 om 17:48
Die zit daar nu toch werkelijk niks te doen? De ene cliché na de andere, allesbehalve een meerwaarde. Saai!
Vind ik leuk
WBs +122
zondag 15 april 2018 om 18:41
Kan een sympathiek meisje zijn ...maar als analist een dikke nul....helemaal niks speciaals ! Theoretische voetbalkennis ?!? !! uit de handleiding “hoe speel je voetbal” maar ja .... onder de beschermde vleugels van Karl V.N en Jan Mulder moet je niet veel kunnen zekers ! De aanwezigheid alleen en vertegenwoordigen van het vrouwelijke geslacht ! zal wel het belangrijkste zijn !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:57
Idd. zonder pyama zou het nog beter geweest zijn
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:59
Ik kijk er gewoon niet naar analisten alsof zij de waarheid te pacht hebben, een aantal mislukte trainers en een voetballer die dertig jaar geleden zijn laatste match speelde en nog een paar van die mensen die vooral zichzelf graag horen praten. Neen dank U ik erger mij meestal al rot aan het commentaar tijdens de match. Telenet technisch is het best mogelijk enkel het geluid uit het stadion op een apart geluidskanaal door te sturen dat zou ik liever hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar