Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar

    Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar

    zondag 15 april 2018 om 16:30

    Imke Courtois is zondagmiddag één van de analisten in de studio van Play Sports. Haar outfit springt echter in het oog. Volgens heel wat kijkers lijkt ze wel een pyjama aan te hebben!

    Poll

    Ben jij fan van Imke Courtois?

    (2483 stemmen)

    Plaats een reactie

    willyy +83
    zondag 15 april 2018 om 16:41
    wat die daar zit te doen pfffff
    Vind ik leuk
    ickx22 +262
    zondag 15 april 2018 om 16:57
    Imke Courtois kan haar voorkeur voor Standard en haat tegen Anderlecht zelden wegsteken. En daar zit dan nog eens onze blauw-zwarte supporter Karl Vannieuwkerke naast om alles te presenteren. Proficiat Play Sports voor jullie neutraliteit!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 april 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    SD +6119
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Iedereen heft een voorkeur ... en niet iedereen is fan van Anderlecht
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    zondag 15 april 2018 om 18:53
    Zie jij overal spoken?
    Vind ik leuk
    ScheveStek +596
    zondag 15 april 2018 om 19:26
    Idem voor de vleesgeworden karikatuur Jan Mulder.. De degout spat gewoon van het scherm af als het over Standard gaat..

    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12272
    zondag 15 april 2018 om 17:48
    Die zit daar nu toch werkelijk niks te doen? De ene cliché na de andere, allesbehalve een meerwaarde. Saai!
    Vind ik leuk
    WBs +870
    zondag 15 april 2018 om 18:41
    Kan een sympathiek meisje zijn ...maar als analist een dikke nul....helemaal niks speciaals ! Theoretische voetbalkennis ?!? !! uit de handleiding “hoe speel je voetbal” maar ja .... onder de beschermde vleugels van Karl V.N en Jan Mulder moet je niet veel kunnen zekers ! De aanwezigheid alleen en vertegenwoordigen van het vrouwelijke geslacht ! zal wel het belangrijkste zijn !
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 18:57
    Idd. zonder pyama zou het nog beter geweest zijn
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:59
    Ik kijk er gewoon niet naar analisten alsof zij de waarheid te pacht hebben, een aantal mislukte trainers en een voetballer die dertig jaar geleden zijn laatste match speelde en nog een paar van die mensen die vooral zichzelf graag horen praten. Neen dank U ik erger mij meestal al rot aan het commentaar tijdens de match. Telenet technisch is het best mogelijk enkel het geluid uit het stadion op een apart geluidskanaal door te sturen dat zou ik liever hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kijkers lachen met Imke Courtois, maar Play Sports heeft antwoord klaar