Dooft carrière Musonda als nachtkaars uit? 'Celtic wil hem zo snel als kan kwijt'

    Dooft carrière Musonda als nachtkaars uit? 'Celtic wil hem zo snel als kan kwijt'

    Talent met overschot, maar het is nu stilaan écht vijf voor twaalf in de loopbaan van Charly Musonda Junior. Ook een uitleenbeurt aan Celtic FC brengt de technicus niet op het juiste spoor. De Schotten staan zelfs voor een ingrijpende beslissing.

    Football Insider 24/7 weet namelijk dat de recordkampioen de overeenkomst met Musonda komende zomer zal verscheuren. Opvallend, want het jeugdproduct van RSC Anderlecht werd tijdens de afgelopen wintermercato nog voor achttien maanden gehuurd van Chelsea FC.

    Zijn prestaties in Glasgow zijn echter zó tegenvallend dat Celtic zo snel mogelijk van onze landgenoot af wil. De belofteninternational zo'n 45.000 euro per week verdienen. Als de Schotten erin slagen hem terug naar Londen te sturen, komt er dus een behoorlijke hap vrij in het budget.

    Toekomst?
    Hoe het dan verder moet met Musonda, is koffiedik kijken. De spelmaker stond na Nieuwjaar slechts drie keer in de basis bij Celtic. Een eerdere uitleenbeurt aan Real Betis leverde ook al geen progressie op. Voor een terugkeer naar België haalde Musonda in het verleden zijn neus op.

    Poll

    Haalt Musonda ooit nog de top?

    (840 stemmen)

    Plaats een reactie

    MrComment +1821
    zondag 15 april 2018 om 11:41
    45000 euro per week voor iemand die nog niets bewezen heeft...
    Vind ik leuk
    DDT +3254
    zondag 15 april 2018 om 11:41
    Money money money should ben funny.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14264
    zondag 15 april 2018 om 11:52
    Die gaat nog eindigen bij een Cypriotische middenmoter als hij zo hautain blijft denken dat hij al een groot voetballer is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    Riddlin +2300
    zondag 15 april 2018 om 14:18
    Het leven als voetballer in Cyprus is zo slecht niet
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14264
    zondag 15 april 2018 om 14:23
    Ben er zeker van dat Musonda daar anders over denkt.
    Vind ik leuk
    Toca +33820
    zondag 15 april 2018 om 12:10
    Maar hij moest en zou destijds vertrekken bij Anderlecht. Dommerik.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2300
    zondag 15 april 2018 om 14:36
    Als hij bij Anderlecht faalde had hij niks, nu krijgt hij blijkbaar 45000 euro per week. Wie is er dan de dommerik.
    Plus zijn broers zullen ook niet armer zijn geworden bij Chelsea
    Vind ik leuk
    DDT +3254
    zondag 15 april 2018 om 14:38
    Geld zou ook zo goed als op zijn.
    Wie is dan de dommerik
    Vind ik leuk
    Riddlin +2300
    zondag 15 april 2018 om 14:50
    Degene die de volgende 4 jaar 45000 euro per week krijgt alvast niet
    Vind ik leuk
    vanhimst +927
    dinsdag 17 april 2018 om 10:48
    zijn ouders zagen het vele geld en zie nu het resultaat denk niet dat hij het nog zal waarmaken maar men weet nooit
    Vind ik leuk
    agdh +1423
    zondag 15 april 2018 om 12:37
    Zou nu beter terugkeren naar Belgie, tekenen bij subtopper, zich heel nederig opstellen en dankbaar zijn voor die kans, 2 seizoen schitteren in de jupkes league en dan heeft die nog altijd de kans om een stap hogerop te zetten naar een europese subtopper fso, hoger zie ik hem niet echt meer eindigen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 13:39
    RSCA zou hem terug moeten halen. Wat gezichtsverlies natuurlijk, maar dan kan hij dienen als wandelend voorbeeld voor die andere snotapen die op hun 15 per se al naar een buitenlandse topper willen.
    Vind ik leuk
    reality +333
    zondag 15 april 2018 om 14:08
    De Musondas zijn zoals de meesten, geld primeert maar ik denk dat de Engelse koe leeggemolken is, voor Charlie is het game over denk ik.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4680
    zondag 15 april 2018 om 15:00
    Heeft te lang bij de jeugd gespeeld waar je op talent kan teren ipv kei hard te werken....

    Dit toont nogmaals de kennis van Gert Verheyen aan, die heeft hem al lang uit de ploeg gehaald voor spelers die wel willen werken en vooruit willen...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1070