Praet laat grootmacht aan zich voorbij gaan: Niet de intentie Genoa te verlaten

Praet laat grootmacht aan zich voorbij gaan: "Niet de intentie Genoa te verlaten"

zondag 15 april 2018 om 10:03

Hoewel Roberto Martinez hem steevast links laat liggen, is Dennis Praet aan een sterk seizoen bezig. De middenvelder vult de hoge verwachtingen helemaal in bij Sampdoria Genoa. Dat Juventus daardoor erg gecharmeerd is, was al langer bekend.

Onze landgenoot reageert echter bijzonder koeltjes op die interesse. "Die belangstelling doet deugd. Het betekent dat ik goed aan het spelen ben. Maar ik heb niet de intentie om Genoa te verlaten, ik denk enkel aan Sampdoria", doet Praet de deur wat toe bij Gazzetta dello Sport.

Juventus, dat deze week nog uitgeschakeld werd door Real Madrid in de kwartfinales van de Champions League, trekt al langer aan de mouw van Praet. De vooramlige Gouden Schoen is één van de sterkere elementen in het elftal van Samp, dat nog steeds meespeelt om de Europese plaatsen in de Serie A.

Overigens krijgt Praet deze zondag de kans om een eventuele sollicitatie extra kracht bij te zetten. Sampdoria trekt op speeldag 32 van de competitie immers op bezoek naar het Juventus Stadium.

Poll

Wat moet Praet doen?

(206 stemmen)

Plaats een reactie

Roach +138
zondag 15 april 2018 om 10:36
Optie 5: doen waar hij zich het beste bij voelt...
Vind ik leuk
JanB +3136
zondag 15 april 2018 om 10:37
Eerst nog één of twee bevestigen en dàn de overstap maken
Immers hij is nog maar 24 jaar
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:30
Als Sampdoria een Europees ticket binnen sleept zal hij sowieso blijven. Wat ook het verstandigste is op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:09
LW, er zijn al eerder spelers vertrokken ondanks het behalen van Europa League of zelfs Champions League. Wel spijtig dat ge uw naam associeert met die barslechte trainer van Arsenal die ze al langer hadden moeten uitspuwen en met het grof huisvuil aan de deur zetten. Ik ben NOOIT een fan geweest van Wenger. Dus geef ons jouw echte naam, mogelijk is jouw profielfoto ook fake en heb je een Aalsterse karnavalspruik opgezet of was het 1 uit Binche?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:21
Tuurlijk, maar in Praet zijn geval zal hij toch liever bij een ploeg zitten waar hij zeker zijn basisplaats heeft als ze Europees spelen. En dat is bij Sampdoria het geval.

Wat uw aversie ten opzichte van Wenger daar verder mee te maken heeft, is mij ook een raadsel. Feit is wel dat hij alsnog de Europa League kan winnen dit jaar en niet de bedragen kan uitgeven als Man United of City.

Verder is "Lord Wenger" een andere betekenis dan iedereen zich hier denkt te realiseren. Het is een afgeleide uit de term "Lord Bendtner", de term die Nicklas Bendtner op zich heeft geplakt gekregen. Deze heeft volgende betekenis:

"In addition, as others have correctly pointed out, calling him "Lord Bendtner" is a sarcastic reference to his footballing abilities and attitude. Bendtner has long been touted as an extremely talented player with bags of potential, but has never truly lived up to the hype surrounding him as a youth player. In spite of his consistently below-average performances, Bendtner had extremely high self-confidence and has claimed that he is one of the best strikers in the world."

Dus op dezelfde manier kan je mijn nickname interpreteren.

Waarom ik mijn echte naam zou moeten geven op een publiekelijk forum is mij ook een raadsel. Dat veranderd helemaal niks aan de meningen die ik schrijf en wat jullie daar aan meerwaarde zouden aan hebben, lijkt mij ook nihil.

Verder ben ik IT'er en word ik ingehuurd om bedrijven, mensen te hacken of uit te zoeken in hoeverre er informatie over hen te vinden is op het internet. Dus ik ken de gevaren maar al te goed waarom je niet overal je naam op het internet moet gebruiken.

Zo kan ik al stellen dat wij twee gemeenschappelijk hebben dat we kattenmensen zijn. Dat je woont in een gemeente die alle letters, behalve de "s" van "Aalst" bezit en dat het woord "developper" op je Twitteraccount eigenlijk als "developer" dient geschreven te worden. Dit zijn nu nog makkelijke en heel erg brave dingen die ik in twee minuten te weten ben gekomen. Laat staan als ik eens even vijf minuten moeite zou doen.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 15:21]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:34
En hier zie je dus het verschil tussen een topper en een topper. Daar waar Witsel destijds al snel voor Russisch geld koos, zie ik Dennis eerder willen bevestigen dan voor centen te kiezen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:12
Een beetje onbegrijpelijk dat Martinez Praet niet eens oproept voor oefenwedstrijden. Ik denk dat het te maken heeft met zijn profiel. Hij is goed maar weerom geen speler voor een team met wereldkampioenambities. Toch moeten we Praet proficiat wensen, want hij is geslaagd in de Italiaanse competitie daar waar Kums bij Udinese gebuisd werd teruggehaald door RSCA. Sporting een club van gebuisden (ook Sels) en de rest Mogi Bayat aanbiedingen waar HvH zijne percent op had van de Waalse mafioso.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 14:17]
Vind ik leuk