Clement op de vingers getikt: 'Deed denken aan de assistent-trainer van Club'

Clement op de vingers getikt: 'Deed denken aan de assistent-trainer van Club'

woensdag 21 maart 2018 om 23:52

Philippe Clement heeft zich in negatieve zin laten opmerken tijdens de bekerfinale tussen KRC Genk en Standard Luik (0-1). Dat is alvast de mening van Jacques Sys, hoofdredacteur van Sport/Voetbalmagazine.

De trainer van de Limburgers ergerde zich mateloos aan het gedrag van de Rouches. "Veel ergernis was er bij Philippe Clement, die als beginnend hoofdtrainer van Waasland-Beveren frappeerde door zijn rust", verklaarde Sys in het weekblad. "Hij werd bij Genk aanzienlijk zenuwachtiger en zaterdag liet hij zich helemaal opnaaien door de bijzondere sfeer rond deze wedstrijd."

Volgens Sys herviel Clement in slechte gewoontes die hij overnam van een oude bekende. "Dan is het moeilijk om nog helder te denken. De Clement van zaterdag deed weer denken aan de assistent-trainer van Club Brugge die, in het spoor van Michel Preud’homme, beslissingen van de scheidsrechter aanvocht en steeds in discussie ging met de vierde ref."

Plaats een reactie

Drekovic +6888
donderdag 22 maart 2018 om 00:34
Alleen Sa Pinto mag de scheidsrechter beïnvloeden , groot gelijk van Clement van zich niet te laten afbluffen door zo'n Portugese gek en mr Sys daar waar ge commentaar op moet geven is het onsportief gedrag van Standard maar daar hoor ik U niet over .
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 01:08
Nu spreken we ook over een wedstrijd die zowiezo al op geen klote trok... een bekerfinale die we niet zullen vergeten! Wel om de verkeerde redenen wel te verstaan!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 06:44
Bij WB draaide het ook nergens om..dut draaide om europees voetbal. Denk ook niet dat Clement met WB 1 match heeft gehad waar er zoveel tijd wordt gerokken. Daar begint zelfs een pastoor van te vloeken!
Vind ik leuk
Bart1999 +1425
donderdag 22 maart 2018 om 12:44
Drekovic, jij ben echt een karikatuur vriend. Zo zielig en vol misplaatste haat, doodongelukkig en mateloos gefrustreerd. In vergelijking met u is Sa Pinto de sereniteit zelve. Clement gedroeg zich zaterdag als een klein kind, punt uit. Maar daar ken jij alvast alles van.
Vind ik leuk
Drekovic +6888
donderdag 22 maart 2018 om 16:45
Gij mag dat zeggen , bij iemand met verstand zou mij dit aangrijpen . Ondertussen in de 30 likes dat zegt méér over mij dan over U
Vind ik leuk
Bart1999 +1425
donderdag 22 maart 2018 om 12:45
Bart Thijs, klopt wat je zegt. Zo zie je maar dat het gedrag van Sa Pinto niet uitzonderlijk is. Ben blij dat je het inziet.
Vind ik leuk
taz +135
donderdag 22 maart 2018 om 17:04
sa pinto is zo uitzonderlijk dat ze hem na behalen van play off 1
en de beker toch vervangen door MP .
dit is de dankbaarheid die je krijgt bij standard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Clement op de vingers getikt: 'Deed denken aan de assistent-trainer van Club'