Verheyen schrijft na Svilar nog een toptalent af: ''Zijn kans is voorbij''

    Verheyen schrijft na Svilar nog een toptalent af: ''Zijn kans is voorbij''

    woensdag 21 maart 2018 om 15:23

    Gert Verheyen en de nationale U19 proberen zich de komende dagen te plaatsen voor het EK van 2018. Dat moet gebeuren zonder Mile Svilar en Adrien Bongiovanni, twee opvallende afwezigen in de selectie.

    Mile Svilar was al langer uit de gratie geraakt bij Verheyen, maar ook Bongiovanni heeft zich onmogelijk gemaakt in de ogen van de bondscoach. Hoewel de 18-jarige Bongiovanni al zijn debuut maakte voor AS Monaco en als een groot talent wordt gezien, kreeg hij geen oproep van Verheyen. De ex-Rode Duivel is zeer duidelijk over de reden.

    "Ik heb hem vier keer opgeroepen en geen enkele keer is hij kunnen komen. Twee keer mocht hij niet van Monaco, één keer was hij geblesseerd en de laatste keer had hij zijn paspoort vergeten. Voor mij is zijn kans voorbij bij deze generatie. De volgende campagne mag hij misschien nog terugkomen", is Verheyen in La Dernière Heure streng voor de spits.

    De jonge Duivels begonnen de eliteronde in Spanje overigens met een erg zure nederlaag tegen hun leeftijdsgenoten uit Frankrijk.

    Lees meer over:Rode DuivelsAS Monaco

    Plaats een reactie

    SD +8613
    woensdag 21 maart 2018 om 15:37
    Zeer duidelijk en terecht; die verwende gastjes moeten niet denken dat zij zo maar met de mensen kunnen leuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 16:13
    Wie leurt met wie in feite? Niet de speler zelf alvast!
    Wat ken deze jongen in feite verweten worden in deze kwestie?
    Dat hij 1x zijn paspoort vergeten is!
    Zijn wij zelf nooit iets vergeten? Komaan, seg!
    Bij hoeveel spelers gebeurt dat niet in Europese wedstrijden en de nationale ploeg?
    Akkoord dat ze dan desbetreffende wedstrijd niet kunnen meedoen. Maar voor de rest?
    Kan die speler er zelf aan doen dat Monaco het twee keer weigerde?
    En moet hij dan die ene keer dan maar geblesseerd mee doen?
    Wat is dat nu voor een uitleg?!
    Nee, dit vind ik fout van Verheyen!
    Blijkt (opnieuw?) dat zijn communicatie niet de sterkste is, terwijl hij dat telkens net anderen verwijt ...
    Vind ik leuk
    Carloske +154
    woensdag 21 maart 2018 om 17:29
    Hij lichten bol, the special one,

    Als je 4x iemand inviteerde om te komen eten, en ze kunnen 4x niet ... dan is het niet omdat ze 4x gene honger hebben hé.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    zondag 25 maart 2018 om 00:09
    Stel, jij nodigt iemand uit om te komen eten:
    Als je die 2x uitnodigt terwijl hij moet werken, en hij krijgt geen verlof, is dat dan zijn schuld?
    Als hij de 3de keer bv zijn viet gebroken heeft, waardoor hij er dan niet geraakt, ben je dan kwaad op hem?
    Enkel de 4de keer vindt hij de sleutels van zijn auto niet. Dan mag je gerust eens denken/zeggen: stommerik!
    Vind ik leuk
    Diego A M +3351
    woensdag 21 maart 2018 om 18:43
    En volgende keer is hij zijn schoenen vergeten. Maar daar kan hij ook niets aan doen want zijn moeder is die vergeten
    Vind ik leuk
    zondag 25 maart 2018 om 00:11
    Hij is 1x iets vergeten, geen 4x! 3x treft hij dus geen schuld.
    Gij hebt blijkbaar nog nooit iets vergeten ...
    Vind ik leuk
    Riddlin +2265
    woensdag 21 maart 2018 om 18:52
    Wat had Svilar verkeerd gedaan?
    Denk dat Verheyen zelf ook geen gemakkelijke is. Lijkt mij zo ene die denk ik ben voetballer geweest dus iedereen moet mij aanbidden ( om een beetje te overdrijven€
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verheyen schrijft na Svilar nog een toptalent af: ''Zijn kans is voorbij''