Dendoncker daagt Club Brugge uit: Er is veel mogelijk

Dendoncker daagt Club Brugge uit: "Er is veel mogelijk"

Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 13:38wo 21-03-2018 om 13:38

Bram Nuytinck en Pieter Gerkens geloven nog in een titel voor Anderlecht. Dat doet ook Leander Dendoncker. Ondanks de achterstand van zes punten is er nog steeds hoop bij de Brusselaars.

Volgens Dendoncker zullen de eerste drie wedstrijden de titelstrijd beslissen. "Als we in de eerste wedstrijden van de Play-Offs zes op zes halen, is er veel mogelijk. De titel is mogelijk. Zeker", vertelt hij in Het Laatste Nieuws.

Dendoncker weet dat hij dan ook beter moet presteren. Liefst als middenvelder dan. "Ik wil me ook graag bewijzen in Play-Off 1. Wie weet, kan dat als middenvelder, want Kara en Najar komen misschien nog terug", geeft hij aan.

"Het klopt dat ik niet op mijn beste niveau heb gepresteerd. Ik kan veel beter", besluit hij.

Lees ook: Oud-speler waarschuwt Club Brugge: "Anderlecht speelt kampioen dit jaar"

Poll

Wint Anderlecht de titel?

(344 stemmen)

Plaats een reactie

Diego A M +4238
woensdag 21 maart 2018 om 13:51
Moesten Najar. En Kara terugkomen is alles mogelijk. Dendoncker kan dan terug op zijn geliefde plaats spelen. Maar moet nu elke keer wanneer 1 of andere pipo zegt dat Anderlecht kampioen speelt, er een artikel en een poll verschijnen in VP.
Vind ik leuk
Brubru +4735
woensdag 21 maart 2018 om 14:33
Er is 1 belangrijk punt dat nooit aangehaald wordt. Dat je in PO1 veel gemakkelijker 6 punten kan ophalen dan in een gewone competitie. In een gewone competitie kan je een mindere periode verdoezelen omdat je ook mindere tegenstanders tegenkomt. In PO1 heb je dat niet. Dan heb je bijna 10 topmatchen na mekaar. Als je de pedalen kwijt raakt zoals Standard onder Luzon of Anderlecht toen Genk kampioen speelde kan het vlug gaan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 15:32
je neemt me de woorden uit de mond. Deze playoff ploegen zijn één voor één aan elkaar gewaagd. De meest constante uit de top 3 ploegen maakt meeste aanspraak op de eindtitel. Ik vrees jammer genoeg dat rsca het zal laten afweten. Tenzij we effectief minimaal 6 op 9 halen tijdens de 3 eerste matchen maar daar vrees ik een beetje voor.
Vind ik leuk
Patfey +6178
woensdag 21 maart 2018 om 16:41
Ik denk dat eerder 9 op 9 zal nodig zijn en bovendien hoogstens 4 op 9 voor Brugge.
Vind ik leuk
calimeros +1895
woensdag 21 maart 2018 om 18:08
brugge gaat maximum 3/9 halen in die eerste 3 matchen
en maar 1/9 zou echt wonderen doen voor Anderlecht en Gent


in de competitie verloor brugge roemloos op Gent
en op Anderlecht hebben ze eigenlijk ook verloren indien het geldige doelpunt van Anderlecht niet werd afgekeurd
en tegen genk haalde ze een puntje in de thuismatch
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 18:11]
Vind ik leuk
Diego A M +4238
woensdag 21 maart 2018 om 18:23
Is waar.. Het kan snel gaan in de playoffs.
Vind ik leuk
TheRolle +618
woensdag 21 maart 2018 om 17:41
Het zou wel straf zijn...mô moest dat gebeuren krijgen de Boeren de schijterij van hier tot in Timboektoe...
En moet je iets weten...ik begin iets te rieken...lol !!!!!
Vind ik leuk
calimeros +1895
woensdag 21 maart 2018 om 18:12
de boeren van brugge rieken zoal
en ze kunnen schijten op de akker in jan breydelcatacomben
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws