Club Brugge krijgt geweldige steun in Play-Off 1, supporters lopen storm

    Club Brugge krijgt geweldige steun in Play-Off 1, supporters lopen storm

    woensdag 21 maart 2018 om 11:28

    Club Brugge gaat Play-Off 1 in met een bonus van zes punten op achtervolger RSC Anderlecht. Na een sterke reguliere competitie is het titelgeloof in West-Vlaanderen groot. Dat blijkt ook uit de verkoopcijfers.

    Het Nieuwsblad weet namelijk dat Club hoogstwaarschijnlijk elke wedstrijd van Play-Off 1 zal afwerken voor een uitverkocht Jan Breydel-stadion. Voor de geladen duels met RSC Anderlecht en AA Gent zijn al geen kaartjes meer verkrijgbaar. Voor de drie overige partijen is dat wél nog het geval, al zal dat niet lang meer duren.

    Vijf thuiswedstrijden voor een nokvol Jan Breydel moeten de Bruggelingen dus aan de vijftiende landstitel uit de geschiedenis helpen. De concurrentie beseft ongetwijfeld dat er in Brugge amper iets te rapen valt. In de vijftien competitieduels op eigen bodem verloor Club geen enkele keer: dertien keer trok het aan het langste eind, twee keer speelde het gelijk.

    Poll

    Club Brugge pakt 15 op 15 in eigen huis in Play-Off 1

    (485 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +30783
    woensdag 21 maart 2018 om 11:53
    Ondanks die triestige zondagmiddag in December zal ik in de play offs nog is teruggaan naar Jan Breydel..
    In waarschijnlijk het triestigste uitvak van 1ste klasse, waar Club niet veel aan kan doen uiteraard...
    waar het stinkt en binnenregent.. en waar de toffe hardere kern van brugge fans ons aankijken met het schuim op hunne mond..
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:03
    Spijtig genoeg zal ik er dit jaar niet zijn, anders zou ik nekeer zwieren hehe, maar van de aggresieviteit tegen andere supporters ben ik vanaf gestapt. Eens discussieren over bepaalde fases met zoveel mogelijk open mind dat wel :)
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:13
    Van harte welkom in het wondermooie Brugge Toca !
    Vind ik leuk
    Toca +30783
    woensdag 21 maart 2018 om 12:22
    Merci Stefaan... maar zoals hierboven al gezegd is het niet de schuld van Club dat ze daar nog spelen, en snap ook wel dat ze er niet teveel meer in investeren.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:34
    Het blijft niet te begrijpen dat je in dit land bijna een generatie nodig hebt om een bouwwerk te realiseren.
    Vind ik leuk
    Boerken +6694
    woensdag 21 maart 2018 om 14:20
    Als dit vak volzit merk je daar zoveel Niemeer van zulle toca .
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:18
    Dan zullen we het maar niet hebben over de paars/witte vallende ziekte zeker...
    Ach stop gewoon eens met op mekaar te zitten kappen en verwijten en supporter voor uw club. Stel je eens voor dat iedereen voor dezelfde zou supporteren... zou maar heel saai zijn , dus...
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 12:38
    Dat zou iedereen wel willen maar met die Kurt en calimeros en dacota en consoorten is dat hier niet mogelijk. Voor Kurt. Zij is het ergst.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3929
    woensdag 21 maart 2018 om 12:55
    Sommige zijn idd niet echt aanwinsten te noemen voor deze site/forum
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:19
    Vanaf vandaag vrije verkoop. Nog 250-tal tickets in vak 426 Club-Charleroi, waarvoor geen Club 1891 membership nodig is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge krijgt geweldige steun in Play-Off 1, supporters lopen storm