'KBVB reageert verrassend op de situatie van Preud’homme'

'KBVB reageert verrassend op de situatie van Preud’homme'

woensdag 21 maart 2018 om 07:15

Michel Preud’homme geniet momenteel van een sabbatperiode, toch is de belangstelling voor de succescoach groot. De voormalig doelman wordt al enige tijd genoemd bij de Rode Duivels, tot nu plots ex-club Standard opduikt.

Nu Standard op de proppen komt, kan dat de druk bij de Belgische voetbalbond opvoeren. Toch laat de KBVB zich niet van de wijs brengen. "Wij houden vast aan onze plannen om pas na het WK over de bondscoach te spreken", aldus een hooggeplaatste doch anonieme bron bij de voetbalbond in Het Nieuwsblad.

Uiteraard heeft de voetbalbond weet van de Luikse interesse, maar tot na het WK geven zij het vertrouwen volledig aan huidig bondscoach Roberto Martinez. "We kunnen niet bij elk bericht of evenement van strategie veranderen. Na het WK maken we een evaluatie en nemen we een beslissing. Daar blijven we bij", klinkt het.

Poll

Zie je Preud'homme bondscoach worden?

(1599 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 07:27
Dit word het einde van de Rode Duivels.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 07:52
Ik zie MPH geen bondscoach worden, maar ook geen Belgische club trainen... Hij zal meer ambitie(lees €€€) hebben...
Vind ik leuk
Toca +22318
woensdag 21 maart 2018 om 08:02
Beter een bondscoach zoeken die europees al iets bewezen heeft.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:30
Ik snap nog steeds niet wat iedereen in hem ziet. Buiten de pintjesleague heeft hij nog niks behaald. Wees ambitieus, pak een naam met aanzien als Martinez weg gaat.
Vind ik leuk
Toca +22318
woensdag 21 maart 2018 om 08:43
Ben het volledig met u eens.
Denk dat ze mss onder de indruk zijn van een beker met Twente of een titel in de woestijn.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 12:13
Bij elke ploeg dat hij gecoachd heeft was hij wel een succes. Ik had hem wel graag gezien bij de Rode Duivels, liever dan Martinez ... maar zoals ge zegt als ze hoger kunnen mikken dan moeten dat zeker doen, maar ik vrees ervoor
Vind ik leuk