Dendoncker na selectie door Martinez: Waarom zien mensen mij zo?

Dendoncker na selectie door Martinez: "Waarom zien mensen mij zo?"

dinsdag 20 maart 2018 om 13:30

Leander Dendoncker werd door Roberto Martinez opgeroepen voor de oefeninterland tegen Saoedi-Arabië. Ondanks zijn mindere periode krijgt de Anderlecht-speler toch het volste vertrouwen van de Spanjaard.

Dendoncker zelf beseft dat het niet optimaal verloopt momenteel. "Ik zit inderdaad niet in mijn beste periode, maar ik speel dan ook niet op mijn beste positie. Ik ben een middenvelder. Hoe dan ook: ik zal er alles aan doen om zo snel mogelijk mijn niveau te halen. Daarom zijn de Play-Offs zo belangrijk."

Martinez riep hem op omdat hij zeer polyvalent is. Toch wil Dendoncker graag als middenvelder gezien worden. "Waarom mensen mij als een verdediger zien? Allicht door mijn gestalte. Ik kan er ook niet veel aan veranderen. Ik blijf herhalen dat ik een middenvelder ben. Maar als ik een grote carrière als centrale verdediger kan maken: waarom niet?", citeerde HLN.

Plaats een reactie

dinsdag 20 maart 2018 om 13:53
Als hij een groot voetballer wil zijn moet hij zowel in verdediging als in middenveld kunnen spelen.
zoniet, dat hij dan gaat spelen bij zijn broer : bij de boeren
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:30
was da voor zever !
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 16:26
Boer TageMeister
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 16:30
Totaal ni ! maar uw reactie is DOM ! het is niet omdat je middenvelder bent je ook verdediger bent ! in u ogen is Zetterberg ne prutser ofzo?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:59
Kurt het is dan toch niet allemaal zever wat je zegt : Leander is welkom.
75 kg patatten en 25 kg prei ; ok? We zullen er nog een zak spruiten bij doen om de roots van trainer Hein in ere te houden.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:36
Niet overdrijven hé, stefaan.

Ik denk dat je met 50kg patatten ook wel zal toekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:30
ben blij dat hij dit zelf ook zegt ! hij is geen CV !
Vind ik leuk
Patfey +3582
dinsdag 20 maart 2018 om 15:47
Nu nog de trainers overtuigen :)?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 15:48]
Vind ik leuk
Hhti +538
dinsdag 20 maart 2018 om 16:20
Zal het zeer moeilijk hebben om een echte lang carriere te hebben en uit te bouwen in het buitenland. Vind het ook jammer dat men zoveel geld vraagt voor iemand die op dit moment 1) niet goed speelt, 2) nu al denkt dat hij terug zijn oude ik terug zal vinden. dat is bij mijn weten nog altijd een vraagteken. Zo hebben we al veel zien vertrekken....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
WBs +121
dinsdag 20 maart 2018 om 16:22
Ik denk niet dat je met 50 kg patatten toekomt ..... zit de laatste tijd veel te veel in de puree !
Vind ik leuk
Mckenzie +1947
dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
Klassebak, Leander. Ook achterin, maar vooral in 't midden. Speelt eerder vroeg dan laat bij een topper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dendoncker na selectie door Martinez: "Waarom zien mensen mij zo?"