Schrijnende toestanden bij Lierse SK, komt dubbele degradatie in zicht?

    Schrijnende toestanden bij Lierse SK, komt dubbele degradatie in zicht?

    maandag 19 maart 2018 om 11:30

    Het gaat heel slecht met Lierse SK. De lonen zijn al maanden niet meer betaald en er is dan ook muiterij aan boord. Zien we Lierse volgend seizoen in Tweede Amateurklasse?

    Maged Samy is nog altijd de eigenaar van Lierse, maar komt al maanden niet meer met geld over de brug. De gevolgen laten zich raden. Noch de spelers, noch de medewerkers zijn dit jaar al betaald. De spelers zijn zelfs aan het staken geslagen. Het is zo ver gekomen dat de fans nu geld inzamelen om de jeugdtrainers te betalen, weet Het Nieuwsblad.

    Lierse moet nu snel een overnemer vinden, dat moet gebeuren voor de tweede zittijd van de licentiecommissie. De zoektocht loopt echter heel moeizaam. Als Lierse ook dan geen licentie krijgt zou het in vereffening kunnen gaan. Het begint dan opnieuw in Tweede Amateurklasse.

    Vervelend is wel dat Lierse meedoet aan Play-Off 2. In het algemene klassement is het namelijk vierde geëindigd. Op 31 maart spelen ze normaal gezien tegen Moeskroen. Kan deze wedstrijd doorgaan?

    Plaats een reactie

    Diego A M +2650
    maandag 19 maart 2018 om 11:38
    Als een buitenlander een Belgische club overneemt...... Is voor niks goed
    Vind ik leuk
    Brubru +2970
    maandag 19 maart 2018 om 11:39
    Denk dat je niet wil weten hoeveel buitenlands geld in onze clubs zit. Het is dat of stoppen.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2650
    maandag 19 maart 2018 om 11:46
    Is misschien wel zo maar die hebben die hebben totaal geen voeling of affectie met een club
    Vind ik leuk
    ricky 2 +1011
    maandag 19 maart 2018 om 12:03
    Een van de ploegen die ooit de licentie van moeskroen heeft aangevochten. Hahaha ... met de bulldozer opruimen
    Zalig
    Vind ik leuk
    SD +6119
    maandag 19 maart 2018 om 12:22
    Geen overname zoals Moeskroen aub. Weg met die handel en herbeginnen met een schone lei in 2de amateur.
    Vind ik leuk
    vhynnor +83
    maandag 19 maart 2018 om 19:54
    Wel echt spijtig dat zo iets gebeurt met zo'n traditie club .
    Maar waren het niet de Lierse supporters die het jaar 2002 naar de supporters van KV Mechelen met briefjes geld stonden te zwaaien toen KV naar 3e afdeling degradeerde wegens financiële problemen?
    Men zegt wel eens Loontje komt om zijn Boontje.
    Hopelijk vinden zij ook iemand zoals Mark Uyterhoeven !
    Walter Grootaers misschien ????
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 04:06
    Is da normaal niet zo dat ze dan moeten herbeginnen in de 3de amateurs klasse ? waar zoals vele andere clubs terug moesten beginne laagste klasse van 4de
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Schrijnende toestanden bij Lierse SK, komt dubbele degradatie in zicht?