Standard en Genk krijgen veeg uit de pan: 'Schrap ze alsnog uit Play-Off 1'

Standard en Genk krijgen veeg uit de pan: 'Schrap ze alsnog uit Play-Off 1'

maandag 19 maart 2018 om 07:25

Zaterdagavond genoten weinig voetbalfans van de Belgische bekerfinale. Ook Hugo Camps vond het duel tussen KRC Genk en Standard Luik geen hoogvlieger. In Het Laatste nieuws is de columnist vlijmscherp voor beide clubs.

'Genk-Standard: draak van een wedstrijd die bestraft dient te worden. Schrap ze alsnog uit play-off 1, deze kampioenen van de afbraak. Gooi die beker in de Maas ter verroesting tot het einde der tijden. En vertel het nageslacht dat deze bekerfinale niet heeft plaatsgevonden', aldus Camps.

De Limburgers moeten volgens Camps ook niet te veel klagen. 'Genk mekkerde, maar had zelf niets in te brengen. Geen vijf schoten tussen de palen. Standard speelde alleen cynisch voetbal. In een schaars scoringsmoment kopte Emond binnen. Het doelpunt al even lelijk als de hele wedstrijd, niet met een streep, domme dwarrelbal.'

Plaats een reactie

Watcher +267
maandag 19 maart 2018 om 07:56
Schrap de column van Camps dan maar, belachelijk fuguur
Vind ik leuk
Lupo +218
maandag 19 maart 2018 om 08:02
die mag gerust op pensioen gaan
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 08:58
En dan noemen ze mijn commentaar dom
Vind ik leuk
Patfey +3584
maandag 19 maart 2018 om 09:08
Er zijn categorieën. Camps speelt buiten categorie :).
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 09:08
Camps heeft de strenge vorst overleefd en viert dat nu door de nodige hoeveelheid azijn op te stoken.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 09:37
Volgens mijn bescheiden mening heeft de koude van zaterdagavond zijn gevolgen afgeworpen bij Camps. Hij brabbelt wartaal en geeft duidelijk te kennen geen snars van het spelletje te snappen. Iedere finale opnieuw zien we hetzelfde, 22 angsthazen die er niks van terecht brengen omdat ze stijf van schrik staan. Dit fenomeen keert regelmatig (zoniet telkens) terug maar dat heeft Camps nog niet door. En zo iemand wordt dan ook nog eens goed betaald om zijn onzin neer te pennen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
maandag 19 maart 2018 om 09:38
Dit heeft niks meer met een ‘mening’ te maken. Dat is pure onzin wat die pipo wekelijks mag neerpennen.
Vind ik leuk
Brubru +1826
maandag 19 maart 2018 om 10:10
Heb je het volledig gelezen ? Het is er wel boenk op.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
maandag 19 maart 2018 om 10:38
Ja, we zullen ze vooral uit Play-Off 1 zetten..
Vind ik leuk
Brubru +1826
maandag 19 maart 2018 om 10:43
Het bewijs dat je niet begrijpt wat een column is.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
maandag 19 maart 2018 om 10:45
Who cares? Het is zever, gezever. Wat die man kan, is niet moeilijk. Er zijn genoeg heren die columns schrijven, maar waar wél normale verwoordingen instaan.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 09:45
Maar waarom post VP deze onzin eigenlijk?
Volgens mij zit die vent aan de drugs ofzo!
Onzin van de eerste tot de laatste zin!
Vind ik leuk
Brubru +1826
maandag 19 maart 2018 om 10:15
Een goede raad : lees het volledig in de krant en zoek eens op wat een column wil zeggen en geef dan commentaar.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 12:53
Ik dacht dat men hier een eigen mening mocht vertellen..
En sorry, verder dan 3 regels geraak ik niet bij die zwanzer!
Sorry dat ik uw idool bekritiseerd heb, zal het nooit meer doen! #Campsheeft1fan
Vind ik leuk
SD +3908
maandag 19 maart 2018 om 09:46
Die Camps blijft verbazen !
Vind ik leuk
Brubru +1826
maandag 19 maart 2018 om 09:53
En nog altijd hebben jullie niet door dat Camps een column schrijft....
Vind ik leuk
Patfey +3584
maandag 19 maart 2018 om 12:35
En wat betekent dat dan wel? Alle onzin is toegelaten, feitenkennis niet nodig, op alles en nog wat schieten is toegelaten? Ik heb zijn columns al regelmatig gelezen en bijna elke keer ben ik geschokt door het gebrek aan kennis over wat hij schrijft, dat hij etaleert.
Vind ik leuk
Hhti +538
maandag 19 maart 2018 om 11:01
Eigenlijk moet deze finale gewoon na de POI gespeeld worden, zo simpel is het!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Standard en Genk krijgen veeg uit de pan: 'Schrap ze alsnog uit Play-Off 1'