Supporters van Racing Genk halen keihard uit: Arrogante kl**tzak!

    Supporters van Racing Genk halen keihard uit: "Arrogante kl**tzak!"

    zondag 18 maart 2018 om 12:15

    Zaterdagavond kon Mehdi Carcela weinig flitsen voor Standard, maar mocht toch nog de Croky Cup vieren. In de verlengingen werd hij gewisseld, en dat gebeurde op een heel erg theatrale manier. Hij nam ruim de tijd om applaus in ontvangst te nemen, en dat zinde de Genkenaars niet.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +10522
    zondag 18 maart 2018 om 12:27
    Die scheidsrechter moet gewoon geel geven en tijd bij rekenen
    Vind ik leuk
    Patfey +4900
    zondag 18 maart 2018 om 12:46
    Inderdaad, maar sinds die minuten officieel aangekondigd worden, kan hij niet zoveel doen. Het probleem zit bij die (wie?) welke die minuten berekenen.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +847
    zondag 18 maart 2018 om 13:56
    Niet waar. De scheids mag langer laten doorspelen dan de bordjes aangeven. En dat zou inderdaad terecht geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Patfey +4900
    zondag 18 maart 2018 om 15:22
    Mag. Ja, maar denk je echt dat las die er 3 aangeeft de scheidsrechter er 10 gaat van maken?
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1219
    zondag 18 maart 2018 om 12:28
    Bijna iedereen weer dat Standard in meerdere matchen hun komedie speelt, zogezegd een van de beste scheidsrechters,van België heeft zijn uiterste best gedaan om hieraan te verhelpen :-(. Dat gedoe met Carcela was het zoveelste voorbeeld van dat irritante gedrag...en de scheids, hij liet maar gebeuren, proficiat
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:29
    een speler zoals carcela hoeft dit niet te doen ....
    hij moet beter weten ,maar dat is nu net het probleem bij standard...
    hun trainer is ook zo een pippo
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 18 maart 2018 om 12:29
    Verschrikkelijk goede voetballer maar heel irritant. Zoekt ook net als Edmilson steeds het duel op om dan theatraal neer te gaan. Hoop voor hem dat hij dat niet probeert bij Spajic.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:32
    Gewoon bij de eerstvolgende play-off 1- match bij zijn eerste fout doodleuk rood trekken! Zal het dan niemer doen, diene arrogante fooraap!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10522
    zondag 18 maart 2018 om 12:34
    Ik snap uw redenering niet Pirre
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1219
    zondag 18 maart 2018 om 12:51
    Ik snap de redenering van Pierre wel, jij ook denk ik. Het wordt tijd dat scheidsrechter dat antivoetbalgedrag, komedie van Standard bannen, en Carcela is daar gewoon een voorbeeld van...verder omwille van politiek correctheid , hoef je de waarheid niet te verdoezelen....Het was gewoon super irritant, arrogant gedrag
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:57
    Om tijd te winnen is bij Sa Pinto alles mogelijk, toegelaten en opgedragen. Heel duidelijk elke match een bewuste strategie.
    En als de spelers het niet doen zal hij zelf wel op de grond gaan liggen janken (remember fase op Anderlecht).
    Alles behalve sportief maar dat kan je verwachten van zulk een figuur.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13456
    zondag 18 maart 2018 om 13:03
    Had een rode kaart moeten krijgen. Kwestie van duidelijkheid te scheppen voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2176
    zondag 18 maart 2018 om 13:09
    Schitterend toch :)
    Als Carcela naar de andere kant van het veld was gelopen voor zijn wissel om dan het veld terug over te wandelen (zoals de meeste voetballers zouden doen) had hij meer tijd gewonnen en dan was er nu iets anders om over te zagen voor de Genkies.
    De scheids had inderdaad strenger moeten zijn bij het tijdwinnen van Standard maar tot aan de 0-1 had hij wel een goeie match gefloten.
    Of had hij al die fopduiken van Genk moeten belonen misschien?
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1225
    zondag 18 maart 2018 om 13:43
    Blijkbaar de eerste helft niet gezien. Standard is daarin regelmatig ontsnapt aan gele kaarten. Dat Carcela zijn tegenstrever vol in het gezicht slaat en daar niks voor krijgt is u ook ontgaan. Dat de keeper van Standard tegen zijn eigen verdediger opbotst en dan een gevaarlijke fase maar wordt afgefloten voor fout van Genk ook. Kan zo nog even doorgaan. Toegegeven Mata had ook vervroegd mogen gaan douchen maar toen had Standard al lang niet meer met 11 mogen staan. Over de tackel van Trebel wordt -m.i terecht moord en brand geschreeuwd- maar die van Standard hebben enkele malen hetzelfde uitgehaald maar mochten wel gewoon blijven staan. lardot goed gefloten ? Laat me niet lachen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 14:10]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zondag 18 maart 2018 om 13:51
    Ik snap de frustraties, zeker als je supporter van Genk zou zijn. Maar: In plaats van in elk topic herhaaldelijk te schieten op de scheidsrechter en de speler van Standard zou je best ook eens kijken naar de prestatie (of het gebrek aan) van Genk...
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1225
    zondag 18 maart 2018 om 14:05
    Daar heb ik geen moeite mee. Uit mijn andere commentaren blijkt heel duidelijk dat ik het een wedstrijd potteke stamp vond. Zwakste bekerfinale die ik gezien heb in mijn leven.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zondag 18 maart 2018 om 14:12
    Je haalt in je andere commentaren inderdaad telkens heel kort het zwakke spel van Genk aan maar hebt het toch steeds vooral en uitvoerig over de rel en de tegenstander. Dat de oorzaak van het verlies grotendeels bij het falen van de eigen ploeg ligt heb ik toch nog niet gelezen... Nee, de oorzaak was de arbiter!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 15:53
    Fopduik?Die rugby verdedeging van Standard had altijd strafschop moeten zijn op hoekschop...Zoals ik reeds eerder zei de volgende match doen die van Standard best een rokje aan....


    Nieuwe uitrusting van Standard is gekend...truitje en rokje




    Vind ik leuk
    Cripler +383
    zondag 18 maart 2018 om 13:14
    Ik ben dan wel standardfan maar vond dat tijdrekken ook wel beneden niveau . Maar om genk nu in een slachtofferrol te gaan duwen vind ik dan ook een brug te ver .Vind het aantal Genkse swalbes al even schandalig !

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zondag 18 maart 2018 om 13:22
    Inderdaad een hele goede voetballer maar met zekere arrogant kantje he... Gaat soms inderdaad nogal eens theatraal neer!
    Nu, ik heb hem ooit ook minder theatraal zien neergaan... Toen bleef hij niet rollen of kaarten vragen :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:35
    Hah, mooie titel wel, meeste v/d tweets zijn van Anderlecht supporters. Ik kan het weten want ik volg ze en mijn tweet staat er ook tussen. Hahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:41
    ik denk dat voor Carcela de geschiedenis meespeelde en de herinnering aan zijn blessure in de titelmatch tegen Genk. Los daarvan is het uiterst irritant als je zulk een tegenstanders hebt, maar kan ik toch ook genieten van het opgevoerde showstuk als neutrale kijker. Als de komedie vakkundig opgevoerd wordt, dan tellen de acteerprestaties ipv het voetbal. En aangezien er op dat veld toch niet viel te voetballen...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zondag 18 maart 2018 om 13:46
    Ik denk net dat het merendeel van de neutrale kijkers de buik vol heeft van deze opgevoerde showstukken zoals jij ze benoemt en liever voetbal willen zien.
    Voor een vakkundig opgevoerd stukje show of goede acteerprestaties gaan we immers naar het theater of de film, niet naar een voetbalstadion :)
    Vind ik leuk
    Vaneigens +847
    zondag 18 maart 2018 om 14:00
    Conclusie: voetbal is meer dan voetballen alleen. Genk was duidelijk de betere ploeg, maar Standard wist de niet-voetbal gerelateerde activiteiten maximaal uit te buiten. En dat is ook een kwaliteit, los van of het al dan niet mooi is.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zondag 18 maart 2018 om 14:10
    Maar uit wat blijkt nu precies dat Genk "duidelijk de betere ploeg was"? Uit het veldspel? Uit de vele kansen? Uit de vloeiende combinaties?
    Sorry maar ik vond beide ploegen aan elkaar gewaagd in het slechte spel. Enkel op vlak van tijdrekken was Standard inderdaad de duidelijke winnaar...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 15:38
    Dat is net wat ik zeg. De Italianen konden er begin jaren '80 ook wat van. Standard onder Goethals ook. Het is een kunst om dusdanig te irriteren dat de tegenstander niet meer aan voetballen komt, en op een onbewaakt moment te prikken. Het was sowieso moeilijk voetballen op dat veld: Karelis en Pozuelo kwamen er niet uit, Carcela een paar flitsen. Ik had ergens het voorgevoel dat Emond zou scoren op een onbewaakt moment. Ook Gillet was volgens mij een gelukkige keuze. Ochoa mag hopen talent hebben, maar een Mexicaan bij deze temperaturen op een bevroren ondergrond? Standard had een paar afwezigen, en Sa is weg. Het heeft dan gekozen om het ritme uit de match te halen. Zoiets is hatelijk, maar je moet maar zorgen dat je er niet in meegaat.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1219
    zondag 18 maart 2018 om 19:56
    Zorgen dat je er niet in meegaat, en hoe doe je dat dan, als de scheids laat gebeuren en een paar van die theaterspelers 6 minuten op de grond blijven liggen?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2176
    zondag 18 maart 2018 om 14:03
    Po1 is gisterenavond ineens een stuk spannender geworden :)
    Vind ik leuk
    wesleyvb +767
    zondag 18 maart 2018 om 14:42
    Ze hebben gewonnen op onsportieve wijze, een trainer die Arrogant is, spelers zoals Edmilson en Carcela die arrogant zijn! Een arbiter die alles toeliet! Ik hoop dat ze in de play offs die Carcela niet meer tegen zijn tanden sjotten, maar eens goed onder zijne zak dat 'm meteen het ziekenhuis in kan! Stift-tanden heeft hem al! Stiftballen, mmmm zou dat bestaan of zou het dan over en out zijn?
    Vind ik leuk
    Jmh +0
    zondag 18 maart 2018 om 15:11
    De smurfen zoeken weer uitvluchten !!!De doodschop op Garcela vergeten misschien ? Dit was zijn moment om een beetje revenge te hebben ;-) smurfen jullie maar verder en Standard heeft de beker !!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 15:57
    Hadden ze nog geld over voor Lardot van destijds tegen Waterschei misschien....kutwalen


    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3183
    zondag 18 maart 2018 om 15:14
    Carcela is een triestig figuur! Was gisteren ook niets, janken zagen en ellebogen uitdelen..
    Als je dan op zo`n manier afgaat zijt ge gewoon een debiel.
    In een degelijk competitie valt hij keer op keer door de mand en hier doet hij alsof hij een wereldspeler is..echt een misselijke debiel.
    Ik ben Genksupporter, ik vond niet dat Genk "de betere" was. Dit was een typische match voor penaltys.
    Jammer van het antivoetbal van Standard, een finale onwaardig! Van de 120min zijn er mss 100 gevoetbald! Als ze 10min ene zijn kop dichtnaaien en er 1min voor bijtellen, tja waar zijn we dan mee bezig?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13616
    zondag 18 maart 2018 om 19:27
    Meer dan geel geven kan je als ref niet doen natuurlijk..
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1219
    zondag 18 maart 2018 om 20:01
    Ik kan niet meer volgen, bij Genk hebben de spelers die schwalbes uitvoerden geel gekregen; deze voert en lelijke overtreding uit en daarna theaterstuk...later nog enkele keren (gelukkig was het gisteren koud, anders was hij een half uur blijven liggen)..voor mij mag dat uiteindelijk eindigen op tweemaal geel
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Bengi +187
    maandag 19 maart 2018 om 21:49
    En als ze in september tegen de 4de uit Azerbeidjan moeten, worden ze als kleutertjes onder de voet gelopen. Zielig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Supporters van Racing Genk halen keihard uit: "Arrogante kl**tzak!"