'Nieuwe ploeg mengt zich, Anderlecht kan jackpot winnen voor Dendoncker'

    'Nieuwe ploeg mengt zich, Anderlecht kan jackpot winnen voor Dendoncker'

    zondag 18 maart 2018 om 08:45

    De laatste maanden speelt Leander Dendoncker bijzonder matig bij Anderlecht, maar toch wordt hij nog altijd door heel wat clubs bekeken. Ook Liverpool zou inmiddels aan hem denken.

    Liverpool gaat deze zomer waarschijnlijk vaarwel zeggen tegen middenvelder Emre Can. Het ziet Dendoncker als één van de mogelijke opvolgers. Volgens Transfermarktweb zou Liverpool zelfs een transfersom van ongeveer dertig miljoen euro in het hoofd hebben.

    Dendoncker werd in de afgelopen seizoenen al aan heel wat clubs gelinkt. In de winter waren Evertoon en West Ham United naar verluidt het meest concreet, maar na het vertrek van Sofiane Hanni wilde Anderlecht niet nog een sterkhouder laten gaan. Gaat het komende zomer wel gebeuren voor de Rode Duivel?

    Poll

    Kan Dendoncker die stap aan?

    (1152 stemmen)

    Plaats een reactie

    zapperboy +489
    zondag 18 maart 2018 om 09:14
    "" Niet gaan "" Leander.
    Zolang die mof daar trainer is.
    Hij heeft alle Belgen eruit gekegeld (soms met rede ).
    Je zit zo als toeschouwer in de tribune.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8871
    zondag 18 maart 2018 om 09:31
    Voor mij maakt het niet uit waar hij naartoe gaat, hij speelt al een heel seizoen tegen zijn zin. Wegwezen en liefst voor zoveel mogelijk geld.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:38
    Ik kan u begrijpen Freddy.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:37
    Dat is idd waar, zou die iets hebben tegen Belgen mss.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12276
    zondag 18 maart 2018 om 09:45
    Wat gaat die bij Liverpool doen?
    Vind ik leuk
    Toca +28090
    zondag 18 maart 2018 om 09:49
    Voor 30 miljoen. Strik errond en weg wegwezen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Patfey +4344
    zondag 18 maart 2018 om 15:14
    Ja, als het kan nu al een principe akkoord tekenen :).
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:38
    Kan toch nooit 30M? Die hebben toch ook scouts
    Vind ik leuk
    Toca +28090
    zondag 18 maart 2018 om 18:43
    Lijkt me ook wel veel. Feit is wel dat hij beter is dan wat we nu zien maar 30 miljoen lijkt me aan zn haar getrokken.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2834
    zondag 18 maart 2018 om 09:55
    Tegenwoordig plakt de geïnteresseerde de prijs op een speler? Fake news.
    Vind ik leuk
    SD +6119
    zondag 18 maart 2018 om 10:12
    Hij moet zelf weten wat hij aankan; voor Klopp zou ik toch passen.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1530
    zondag 18 maart 2018 om 10:14
    Anderlecht doet nochtans zo zijn best om de transferwaarde van Dendoncker naar beneden te halen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:39
    Wat bedoel je Riddlin?
    Vind ik leuk
    Riddlin +1530
    zondag 18 maart 2018 om 23:56
    Door hem in de verdediging te laten rondklooien. Daar wordt toch niemand gelukkig van.
    Transferprijs zakt en wk selectie komt in gevaar
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 07:12
    Zal de noodzaak geweest zijn met Kara geblesseerd. Idd beter op 't middenveld. Al vindt Hein van niet...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2371
    zondag 18 maart 2018 om 10:39
    Hopelijk hebben ze een zachte bank daar want veel verder zal hij niet geraken..
    Vind ik leuk
    FcRazor +777
    zondag 18 maart 2018 om 10:41
    Nog niet klaar voor dit niveau en ook een slechte zet om naar engeland te gaan, voor iedere jonge speler. Maar voor dat geld...vaarwel jongeman! Zeker doen rsca!
    Vind ik leuk
    Watcher +641
    zondag 18 maart 2018 om 10:53
    Kan zelfs niet mee bij mauve. Loopt met ne paper in zijn broek
    Vind ik leuk
    Intel +929
    zondag 18 maart 2018 om 11:25
    Hij wil al heel de tijd weg , laat hem gewoon gaan , zijn niveau zal dan ook veel beter zijn hij speelt tegen zijn zin , was van alles beloofd ook, moest ik in zijn plaats zijn en ze laten me volgend transferperiode ni gaan gewoon wet van 78 als een speler al meer dan een jaar duidelijk maakt da hij echt weg wil , en speelt op een positie da de zijn ni is ...
    Vind ik leuk
    Patfey +4344
    zondag 18 maart 2018 om 15:15
    Met wet van 78 kan je niet naar het buitenland, wordt door UEFA of FIFA als contractbreuk gezien.
    Vind ik leuk
    Intel +929
    zondag 18 maart 2018 om 15:29
    Ja , dan zal hij moeten wachten maar een speler die echt weg wilt kunt ge 1 transferperiode houden maar erna stop het toch, voor hem was dit echt het seizoen teveel bij rsca denk ik.
    Vind ik leuk
    Patfey +4344
    zondag 18 maart 2018 om 16:07
    Voor hem of zijn entourage? Door zijn kopke zot te laten maken, heeft hij de gouden schoen gemist en als hij niet oppast ook het WK. Was een jaar geduld nu echt onoverkomelijk?
    Vind ik leuk
    Intel +929
    zondag 18 maart 2018 om 18:39
    Ja ik denk ook da het dit seizoen ni fijn was om rsca speler te zijn , de overname het publiek tegen u en de media ook , en hij moet zich dan nog opofferen voor het team en een rij achteruit , das ee beetje teveel vh goede denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:38
    De "zou" en "kan" periode zal aanbreken.
    Vind ik leuk
    Boerken +6099
    zondag 18 maart 2018 om 14:05
    Op basis van wat?
    Vind ik leuk
    joris II +106
    zondag 18 maart 2018 om 15:06
    Extra lap op zijn broeken stikken, anders zijn die na enkele weken reeds versleten door op de bank te zitten wrijven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:36
    Heeft Liverpool een vacature van truitjeswasser openstaan mss?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:46
    Hij zou zich beter wat herpakken. Mss ka' m dan nog mee nr WK. Dan pas zien we of hij het niveau zal aankunnen. Van 't weekend nog een artikel over de flop van Monaco gelezen. Tielemans zijn kansen zijn daar helemaal op en brengt totaal niet van wat hem verwacht werd... Tielemans was een groter talent dan Dendoncker dacht Ik altijd...
    Vind ik leuk
    JVR +125
    zondag 18 maart 2018 om 19:32
    Inpakken en wegwezen voor dertig miljoen Euro!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nieuwe ploeg mengt zich, Anderlecht kan jackpot winnen voor Dendoncker'