De Vlieger heeft boodschap voor Genk en Standard: 'Nooit meer a.u.b.'

De Vlieger heeft boodschap voor Genk en Standard: 'Nooit meer a.u.b.'

zondag 18 maart 2018 om 07:30

Het was zaterdagavond soms moeilijk om wakker te blijven tijdens de bekerfinale. In een tactisch steekspel was er nauwelijks sprake van kansen. Geert De Vlieger laat zijn ongenoegen ook duidelijk blijken.

De analist heeft de wedstrijd ook bekeken en heeft een duidelijke analyse. "Bekerwinst voor Standard, maar alstublieft nooit nog zo’n finale en al zeker niet meer zo vroeg op het seizoen. Pijn aan de ogen", klinkt het bij hem.

Dat laatste wordt overigens volgend seizoen al aangepast. De bekerfinale zal dat niet meer vlak voor de Play-Offs worden gespeeld, maar wel tijdens de Play-Offs. De bekerfinale inplannen na de Play-Offs, zoals veel fans willen, staat nog niet op het programma.

Plaats een reactie

zondag 18 maart 2018 om 08:51
Tijdens de PO?? Wat is nu zo moeilijk om het seizoen af te sluiten met de bekerfibale, midden mei?!
Vind ik leuk
Drekovic +6888
zondag 18 maart 2018 om 11:13
Dan zijn de Bobo's al in verlof en missen ze een gratis drank-en eetfestijn
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:32
Deze reactie is verwijderd. Deze strookt niet met normaal taalgebruik op een openbaar forum.

mvg
De VP-redactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 15:37]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:41
Haha genkenaar. Was dat nu jullie eerste prijs van de dubbel waar jij het hier altijd over hebt! Noppes niks nada. Slappe vod
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:13
Het tijdstip van de finale staat los van de vertoning van gisteren. Standard heeft weer de trukken boven gehaald waarvoor ze dit seizoen gekend staan. Als scheids weet je dat het toneel is maar je kan er weinig tegen doen. Georchestreerde onsportiviteit.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:41]
Vind ik leuk
Drekovic +6888