Degryse haalt uit: Club Brugge heeft een grote fout gemaakt

    Degryse haalt uit: "Club Brugge heeft een grote fout gemaakt"

    zaterdag 17 maart 2018 om 16:15

    Racing Genk en Standard spelen straks de bekerfinale, meteen een grote kans voor Philippe Clement om zijn eerste prijs als T1 te pakken. Marc Degryse vindt het pijnlijk voor Club Brugge dat Clement furore maakt. Hij vertelt dat in een dubbelinterview met de coach.

    Club besloot deze zomer zelf om Clement nog geen kans te geven als hoofdcoach. Een vergissing? "Het is eigenlijk een grote fout geweest van Club Brugge, als je het zo bekijkt. Alhoewel, ze zullen er wel trots op zijn dat er iemand van binnen hun organisatie nu aan de slag is bij de concurrentie. Ik denk dat
    ze trots zijn op hoe je hun manier van werken probeert te implementeren bij een topclub in België", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

    Degryse ziet nu een nieuw tijdperk aanbreken voor Racing Genk. "Het is eigenlijk een nieuwe start voor Genk. Een nieuwe algemeen directeur, een nieuwe voorzitter en een nieuwe trainer. Een nieuwe start waarin jij je visie en ideeën kunt geven waarmee ze aan de slag kunnen."

    Plaats een reactie

    azerty +1377
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:23
    Denk dat er veel ploegen de fout van Club Brugge willen maken als je ziet dat ze op kop staan in het klassement.
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1885
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:50
    Op kop in het klassement met veel voorsprong, maar . . . voorsprong voornamelijk te danken aan de arbitrage.
    Vind ik leuk
    ickx22 +417
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:01
    Inderdaad, minstens 7 punten cadeau gekregen van de arbiters....
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1885
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:27
    Nee vriend 7 punten. Als men alle punten die ze dit seizoen cadeau hebben gekregen van de arbitrage mocht kunnen aftrekken dan zakt KV Mechelen niet.
    Straf hé.
    Vind ik leuk
    Boerken +6694
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:08
    Wordt jij dat nooit moe?
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1885
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:28
    De waarheid kwets zeker ?
    Vind ik leuk
    Boerken +6694
    zondag 18 maart 2018 om 14:13
    De waarheid ja, maar dit niet!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3518
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:26
    Ik denk dat we een grote fout maken door aandacht te schenken aan wat MDG zegt.
    Vind ik leuk
    Toca +30787
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:42
    Klopt. Degryse doet niks anders meer dan uithalen naar iedereen tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Lupo +430
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:06
    hij zal jaloers zijn op Hugo Camps
    Vind ik leuk
    Diego A M +3209
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:14
    Dat heeft hij geleerd in extra time.
    Vind ik leuk
    Boerken +6694
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:09
    Hij heeft thuis dan ook niets te zeggen, krijgt zelfs zijn schoonbroer mee op pad!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:42
    Wat is er mis met Leko?
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1885
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:37
    Met Leko is er niets mis.
    Alle Club-supporters vonden de keuze van Leko in het begin van het seizoen maar niets. Hij kreeg toen enorm veel kritiek.
    Nu dat ze de reguliere competitie met 12 punten voorsprong afsluiten kan het niet meer stuk.
    Niet te vergeten dat ze die 12 punten voornamelijk te danken hebben aan de arbitrage.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:55
    Dat is nogal.kort door de bocht he polleken. Ze hebben die voorsprong te danken aan hun spel. En aan het feit dat de concurrenten in de eerste competitiehelft nog geen deuk in een pakje boter konden stampen. Het is nogal.goedkoop en populistisch om de voorsprong aan de arbitrage te wijten en niet aan het goede spel van Club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:01
    Clement is zeker goed bezig. Maar hij was iets te veel gelijkend -qua profiel-
    aan Michel Preudhomme. Na de jaren van Preudhomme had de spelersgroep wellicht nood aan een nieuwe uitdaging & een nieuwe aanpak.

    Daarom de keuze voor een nieuw gezicht: Leko. En de vonk sloeg vrij snel over... Niets garandeert dat Clement ook bij Club hetzelfde effect zou bewerkstelligd hebben, dit seizoen.

    Ongetwijfeld komt Clement binnen enkele jaren terug op Jan Breydel om de ploeg te leiden. Intussen gunt élke Blauw-Zwart-aanhanger Philippe de bekerwinst.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2176
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:15
    Ja want hij was zo succesvol bij Brugge
    Vind ik leuk
    Paljaske +145
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:19
    Tja polleken da begint stilaan afgezaagd te worden dat Brugge aan de leiding staat dankzij de arbitrage is ieder jaar hetzelfde liedje bij dat het nu Brugge , Anderlecht,Gent standaard ,of Genk is die eerste staat na de reguliere competitie is altijd aan de arbitrage dat het zogezegd ligt dat ze eerste staan dan , draai maar ne keer die plaat begint afgezaagd te worden,
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:55
    Allemaal stoppen met dat arbiter gezaag aub. Zijn ook maar mensen hoor !
    Vind ik leuk
    Riddlin +2176
    zondag 18 maart 2018 om 00:04
    Kvm is gezakt door gokChinezen, beter ? :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 04:19
    Partijdige mensen..afgelopen zaterdag weer mogen ondervinden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Degryse haalt uit: "Club Brugge heeft een grote fout gemaakt"