“Ik lach me een kriek als de match niet kan doorgaan

    “Ik lach me een kriek als de match niet kan doorgaan"

    zaterdag 17 maart 2018 om 11:14

    Zaterdagavond kijken Standard en Genk elkaar recht in de ogen. Tenminste als de bekerfinale doorgaat. Jacky Mathijssen vreest voor het ergste.

    "Ik lach me een kriek als de match niet kan doorgaan. Maar eigenlijk is het zielig. Dit moest voor 40.000 mensen een feest worden. Nu moeten ze de bittere kou trotseren", aldus Mathijssen in Het Belang van Limburg.

    Volgens Mathijssen telt het voetbal niet voor de voetbalbond. "Ik vrees ook dat de match koste wat het kost moet doorgaan. Bevroren grasmat of niet. Wat als het zaterdagavond om 20u begint te vriezen? Dan is de schande nabij."

    "Ik denk dat ze in Brussel al veel eieren naar de Clarissen hebben gedragen. Clubs moeten investeren in veldverwarming, maar de overkoepelende instantie blijft in gebreke. Wie verzint deze vroege datum?"

    Plaats een reactie

    Boerken +6099
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:27
    Groot gelijk! Tzou een feest moeten zijn, i.p.v. te staan bibberen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:30
    Goe kleden , alcohol, wat springen & zingen en gevoelt da nie meer diene kou, waarom altijd zo negatief ?

    En wat het veld beterft nja da game wel zien zeker
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Frakke +156
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:32
    Voor een keer
    Groot gelijk Jacky
    Het blijven prutsers op de bond
    Vind ik leuk
    Popeye296 +18
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:08
    Tegen een beetje kou zou een voetbalsupporter toch moeten kunnen, nietwaar? De sneeuwvlokjes die nu vallen zijn dan ook eerder uitzonderlijk voor de tijd van het jaar...
    Dus al bij al zal het wel meevallen zeker straks in Brussel!
    Kunnen volgend jaar de beker van België misschien in Londen gaan spelen, daar zouden ze hier ook nog durven mee afkomen...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    SD +6119
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:14
    Leedvermaak ... wat een lul !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12276
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:19
    De bekerfinale is gewoon een groot feest, warm of koud..
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:01
    IK lach me ook een kriek met de trainersloopbaan van Mathijsen

    Heeft nog maar weinig bewezen als trainer !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:26
    Clubs moeten investeren in veldverwarming, maar de overkoepelende instantie blijft in gebreke. En Union mag al 2 jaar spelen op de Heizel. Zijn zij niet ook verantwoordelijk voor de slechte toestand van het veld? Zo ja moeten zij tussenkomen voor aanleg van nieuwe grasmat. En...is die profploeg Union nu al bezig met de vereiste bouw van eigen nieuwe tribunes na 2 jaren en klaar tegen nieuw seizoen? Je kunt 1j overeenkomst zoeken met andere ploeg voor herbouw van stadion, maar meerdere jaren na elkaar is geen voorbeeld voor andere ploegen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    “Ik lach me een kriek als de match niet kan doorgaan"