Lukaku komt in oog van een storm terecht: ''Ik zou dat nooit doen''

    Lukaku komt in oog van een storm terecht: ''Ik zou dat nooit doen''

    woensdag 14 maart 2018 om 13:26

    Sevilla kegelde Manchester United dinsdagavond uit de Champions League. Een treffer van Romelu Lukaku was niet genoeg om een pijnlijke uitschakeling in de achtste finales (1-2) te voorkomen. Na afloop kwam de Rode Duivel ook nog in een mediastorm terecht.

    Lukaku gaf na afloop van de nederlaag een interview aan BT Sports, waarin hij zijn ploegmaats zou hebben bekritiseerd. Onze landgenoot zou hebben gezegd dat enkele ploegmaats niet in de wedstrijd zaten en zich verstopten. Na de nodige ophef voelde Lukaku de noodzaak om via Instagram te reageren. Zijn uitspraken zouden uit de context zijn gehaald.

    ''Je gezicht verbergen als je boos bent in de kleedkamer is normaal'', schrijft hij bij een veelzeggende foto van zichzelf. ''Het resultaat is verschrikkelijk, maar we zijn Manchester United. We zullen met jullie steun zeker terugkomen'', richt hij zich ook tot de fans.

    Plaats een reactie

    voyager +118
    woensdag 14 maart 2018 om 13:32
    de val komt na...
    hij vindt zichzelf toch wel de top van het internationale voetbal
    Vind ik leuk
    Diego A M +3190
    woensdag 14 maart 2018 om 15:29
    Hij hoort ook tot de top en vergeet niet dat hij nog maar 24 is. Zijn beste jaren moeten nog komen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13417
    woensdag 14 maart 2018 om 13:50
    Correctie. Volledig Man U verstopte zich..

    Op de eigen helft.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4351
    woensdag 14 maart 2018 om 14:02
    De Gea stond op zijn plek. :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13417
    woensdag 14 maart 2018 om 14:19
    Wel jammer voor hem dat hij net niet bij die bal kon, bij die tweede goal!
    Vind ik leuk
    Intel +1106
    woensdag 14 maart 2018 om 15:26
    200 goals en hij is nog maar 24 ik denk dat ge hard moet zoeken om ne spits te vinden van die leeftijd met zoveel goals volgens mij enkel ronaldo en mss Messi hadden evenveel goals op die leeftijd , dus hij is wel degelijk wereldklasse al die criticasters dat constant op hem zitten klagen die kennen volgens mij niets van voetbal .
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1546
    woensdag 14 maart 2018 om 19:54
    alleen jammer dat hij over zichzelf moet stoefen in dit bericht
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 15:53
    Hij is zeker een goede spits. Geen fantastische spits, maar wel een spits die weegt op een verdediging en de goal wel weet staan. Al heeft hij helaas wel op technisch gebied zijn beperkingen. We mogen blij zijn met zo'n spits, want in het verleden hebben we al mindere spitsen gehad. Nu hebben we meer weelde. Anderzijds wat me wel stoort bij Lukaku is dat hij vooraf gezegd heeft dat ze Sevilla zouden afmaken. Je kan dat denken en je kan dat in de kleedkamer zeggen. Maar ik vind dat als je het zo openlijk zegt, dat je dan geen respect hebt voor de tegenstander. Dat stoort me wel een beetje aan hem. Hij heeft ambitie en dat is knap. Maar ik heb liever niet dat hij vooraf in de kranten uitschreeuwt en bluft dat MU hen gaat afmaken.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    woensdag 14 maart 2018 om 17:14
    Achteraf gezien misschien beter iets langer bij Everton gebleven. Hij had de keuze tussen Conte en Mourinho. Ik begrijp dat dat geen makkelijke keuze was als spits ...
    Vind ik leuk
    larédo +1455