De heropleving van Teodorcyk: Hij is een man met ballen en een sterk karakter

    De heropleving van Teodorcyk: "Hij is een man met ballen en een sterk karakter"

    dinsdag 13 maart 2018 om 18:28

    Lukasz Teodorcyk heeft eindelijk zijn neus voor doelpunten teruggevonden. RSC Anderlecht mag nochtans van geluk spreken dat 'Teo' in januari niet werd verkocht.

    Jiangsu Suning deed eind februari een poging om de publiekslieveling van paars-wit naar China te halen. "Waarom naar China gaan op zes maanden van een WK? Daarmee crash je je carrière" vertelde Michal Zewlakow, ex-Anderlecht en landgenoot van Teodorczyk, aan Sport/Voetbalmagazine. "Ik heb het gemerkt bij jongens die een paar jaar China achter de rug hebben en terugkeerden naar Europa: het zijn niet meer dezelfde spelers."

    "Hun brein reageert enkel nog op prikkels die met geld te maken hebben en ze zijn al hun doelen kwijt. Daarom ben ik blij dat Teodorczyk bij Anderlecht gebleven is. Hij heeft zichzelf een dienst bewezen en hij kan tot het einde van het seizoen nog veel betekenen voor Anderlecht. Terwijl hij voor mij de eerste vervanger is van Robert Lewandowski. Maar ik kan je verzekeren dat het niet gemakkelijk is om de concurrent te zijn van Lewandowski."

    Nochtans werden ze in Polen ongerust over het vormpeil van Teodorcyk. De Poolse media vroegen zich af waarom 'Teo' niet meer scoorde en zelfs soms op de bank zat. "Ze maakten zich zorgen om Teodorczyk en waren met zijn vervanger bezig. Ze schoven zelfs een jonge speler naar voor die een paar doelpunten had gescoord in de Poolse competitie. Ik heb hen gezegd: wees geduldig met Teo. Je houdt van Teodorczyk of je haat hem, maar één ding moet je hem nageven: het is een man met ballen en met een sterk karakter", besloot Zewlakow.

    Plaats een reactie

    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:30
    ECHTE TOPPER

    Hij gaat ANDERLECHT kampioen maken in Mei

    Daarna het goed doen op het WK

    EN DAARNA TOPTRANSFER

    Al mag hij gerust blijven !!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:46
    Hoper...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:38
    Vreemd hoe meningen toch mee de weg van het succes volgen he...
    En daarmee bedoel ik jou niet hoor Calimeros! Gewoon een algemene bemerking :)
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:46
    Ben altijd fan van spitsen zoals TEO en Mitrovic

    Dat zijn de topspitsen in de Jupiler League

    ALS je dat vergelijkt met een Vossen, amaai een vossen mag zelfs de veters van Teo en Mitrogol nog niet eens knopen

    Natuurlijk zijn er beter spitsen, maar die zijn alleen betaalbaar door de buitenlandse topclubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:55
    Die Teo is en blijft een zieke hen,die nog geen open goal kan maken. Volgens mij heeft die nu weeral een week of 3 chance en krijg je er in de zomer nog een rekening bij als je hem wil verkopen aan een Hongaarse tweedeklasser. Zo een sukkel, die past uiteraard bij uw favorieten. En bij RSCAFGANG dat op plaats 6 gaat eindigen naar alle waarschijnlijkheid.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:58
    vossen krijg je nog niet gedumpt in Afrika
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 09:16
    Nee maar Coucke zou interesse hebben
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    woensdag 14 maart 2018 om 12:38
    ook de plezantste thuis ??
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:13
    Bij gebrek aan beter. En bij Club speelt m toch niet veel, met al die concurrentie dat wij hebben in de spits
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:47
    Nu niet overdrijven eh
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2587
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:24
    Is toch altijd zo. Meningen draaien mee met de wind. De pers niet in het minst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:21
    Ballen? Heeft die wel ballen of zijn het implantaten ?
    Vind ik leuk
    grego +129
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:39
    Zijn leverancier is terug uit het gevang. Hij heeft enorm afgezien en moeten afkicken maar na enkele spuiten groeit hij terug naar zijn niveau. Teo Teo Teo an den drugs.
    Vind ik leuk
    Toca +27433
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:40
    En de man van 32 goals na nog geen 2 seizoenen. Zullen er toch niet veel nadoen ondanks zijn héél lange droogte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:49
    Het is inderdaad zo dat je van hem houd of hem haat... Ik heb een sterke afkeer van dhr Teodorczyc. Niet in het minst omdat ik hem een arrogante kerel vind. Maar dat is een persoonlijke interpretatie. En natuurlijk ook door mijn blauwzwarte bril.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:09
    Een eerlijke mening op een respectvolle manier gebracht! Zeldzaam hier op het forum... :)
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:00
    inderdaad
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De heropleving van Teodorcyk: "Hij is een man met ballen en een sterk karakter"