Strafvermindering voor Trebel zet kwaad bloed bij supporters: Om te lachen

Strafvermindering voor Trebel zet kwaad bloed bij supporters: "Om te lachen"

Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 17:12di 13-03-2018 om 17:12

Adrien Trebel heeft strafvermindering gekregen van de Geschillencommissie. Zijn schorsing werd terugggebracht van drie naar twee wedstrijden. Daardoor mag de Franse middenvelder van RSC Anderlecht aantreden in de topper tegen Club Brugge. En dat zet kwaad bloed bij veel supporters ...

Lees ook: Anderlecht haalt slag thuis, schorsing Trebel valt mee

Plaats een reactie

Daydreamer +5529
dinsdag 13 maart 2018 om 17:17
Wat een ongelooflijk scheef getrokken perceptie!
2 simpele vragen:
- Klopt het dat straffen in beroep bijna altijd verminderd worden of worden omgezet in voorwaardelijk? Een duidelijke ja!
- Klopt het dat RSCA tot op heden zelden of nooit in beroep gegaan is tegen een beslissing?
Ook een duidelijke ja!
Welke club is dan gedurende het seizoen het vaakst "bevoordeeld" met strafvermindering? Toch al zeker RSCA niet he!? Dat elke supporter van elke club eens in de spiegel kijkt alvorens te veroordelen!
Los daarvan vind ik dat alle spelers zwaarder gestraft mogen worden bij (herhaaldelijke) zware overtredingen en dat in beroep een strafvermindering eerder uitzondering dan regel moet zijn!
Vind ik leuk
Brubru +4040
dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
Nog een vraag waar je gemakkelijk ja kan op antwoorden :
Ontsnapten Spajic (10x), Kums, Theo en Hamdi aan rood dit seizoen ?

Dan weet je ook waarom Anderlecht niet veel in beroep moest gaan.
Vind ik leuk
Daydreamer +5529
dinsdag 13 maart 2018 om 17:33
Da's een beetje makkelijk he! Zo kunnen er van elke club wel fases gezocht worden waar spelers eigenlijk een gele of rode kaart konden gekregen hebben!
Jij geeft jouw gekleurde en ongenuanceerde antwoord op jouw vraag.
Ik geef gewoon 2 objectieve antwoorden op 2 vragen, zonder er een waardeoordeel aan te koppelen!
Vind ik leuk
Brubru +4040
dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
Daydreamer en objectief. Zotter moet het niet worden.
Vind ik leuk
Daydreamer +5529
dinsdag 13 maart 2018 om 17:42
Weerleg dan eens dingen op inhoudsniveau i.p.v. op de man te spelen of met beweringen te komen die nergens op slaan!
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 18:18
fucking rotboeren moeten niet vrezen, ze hebbend e arbiters toch in hun zak. kabouter verhaeghe hefet dit allemaal geregeld.. "geef trebel een strafke minder, kzal de arbieter van #andclu wel een enveloppeke extra geven"
Vind ik leuk
Frakke +156
dinsdag 13 maart 2018 om 19:49
Smoel toe
Het stinkt hier
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 20:00
door die mestboeren, kweet het
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 07:54
u gezever word... ale is afgezaagd!! vertel eens iets wa ne mens nog niet weet!
Vind ik leuk
dakcota +4482
woensdag 14 maart 2018 om 11:49
:D
Vind ik leuk
Bart Jaques +1010
dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
De kroniek van de aangekondigde "hulp" .....

Blijkbaar wil die commissie het nog wat spannend houden. In extra-time sprak men van zeker 5 à 6 speeldagen... Het zijn er nu amper 2 geworden...

Het ziet er even correct uit als Moeskroen de beslissende match voor de degradatie te laten spelen.
Vind ik leuk
calimeros +1895
dinsdag 13 maart 2018 om 18:07
sukkelaar toch

zelfs 2 matchen is nog teveel

in extra-time zei alleen bobke peeters 5 à 6 matchen

maar ja, wie is PEETERS ?? een mislukte trainer !!
Vind ik leuk
User251 +1503
dinsdag 13 maart 2018 om 19:19
2 matchen is te veel? Och jong zet uwen paars witte bril af en bekijk het eens nuchter, normaal zou hij pas halfweg de playoffs terug mogen spelen.
Vind ik leuk
calimeros +1895
dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
SIMPELE DUIF

hoeveel ga je dan WESLEY geven omdat die STVV speler zijn been brak?

2 JAAR ???
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:06]
Vind ik leuk
ketje55 +2075
dinsdag 13 maart 2018 om 19:25
Extra Time is een parodie op een voetbalprogramma, dus niet serieus te nemen !!!!
Vind ik leuk
deket +190
dinsdag 13 maart 2018 om 17:26
zijn die mietjes van Brugge nu zo dom of willen ze het niet zien?
vormer,Wesley etc werden voor zwaardere vergrijpen helemaal niet gestraft?
maar verbaasd mij niets,van de eerste tot de laatste speeldag blijkt dat de arbitrage op de Brugse payrol staat.
Vind ik leuk
Brubru +4040
dinsdag 13 maart 2018 om 17:36
Wat heeft dit in godsnaam te maken met een overtreding van Trebel die terecht rood kreeg ?
Dus als er in de eerste PO1 match door Gent twee zulke fouten gebeuren waardoor er twee spelers van jullie (laat ons zeggen Morioka en Théo) voor de rest van de PO's niet meer kunnen spelen dan mogen we zeggen dat ze niet te zwaar moeten gestraft worden want anderen zijn er ook niet voor gestraft ?
Vind ik leuk
Daydreamer +5529
dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
Tja, in een burgerlijke rechtbank zou zoiets als een precedent omschreven worden en kan je op basis hiervan inderdaad voor vrijspraak gaan...
Vind ik leuk
calimeros +1895
dinsdag 13 maart 2018 om 18:08
wat wil je nu eigenlijk vertellen manneke ??
Vind ik leuk
Diego A M +4041
dinsdag 13 maart 2018 om 19:22
Dus heel Brugge vindt dat Trebel moet gestraft worden en dat Anderlecht de bond mee heeft, maar er mag niet verwezen worden naar schandalige fouten waar spelers van Brugge zelfs niets kregen. Trebel is overigens terecht geschorst. Hij wordt tenminste geschorst!
Vind ik leuk
Brubru +4040
dinsdag 13 maart 2018 om 19:38
Ik ben trouwens geen supporter van Brugge en ook niet van Anderlecht. Dus dimmen!
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 18:20
2 woorden hiervoor: KABOUTER VERHAEGHE.

Die regeld alles tegenwoordig
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 19:47
Ik regel
Jij regelT
Hij of Vanderhaeghe regelT
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 20:00
dat intereseertdtdtd me geen zak makker. :)
Vind ik leuk
GBAU +1736
woensdag 14 maart 2018 om 08:26
Dan hoop ik dat jij in je leven niet veel CV's meer moet sgrijven. (pun intended)
Vind ik leuk
dakcota +4482
woensdag 14 maart 2018 om 11:49
dit is VP. ga nu niet belachelijk doen over belangrijkere dingen hier op VP oke.
Vind ik leuk
GBAU +1736
woensdag 14 maart 2018 om 12:11
fair enough :)
Vind ik leuk
Smuuw +1082
dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
Azoo ne goeie hemme we nog gehad HAA. Merci bond trebel kan nu is goed uitrusten seh
Vind ik leuk
Lodecol13 +2696
dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
Was die daar ni bij in brugge ik kan mij ni herinneren dat daar wel een ploeg op tveld stond excuses
Vind ik leuk
Mckenzie +4351
dinsdag 13 maart 2018 om 18:14
Twee dagen na beroep is een voorspelbare schorsing. Maar naar Anderlecht en Brugge ook wel wordt altijd met een vergrootglas gekeken. Ook voorspelbaar.
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 18:17
JANKEN fucking rotboeren, JANKEN!!!! hahahahahaha
Vind ik leuk
larédo +1469
dinsdag 13 maart 2018 om 18:35
Waarom zouden we nu beginnen janken? Dat hebben we al een heel seizoen overwinning na overwinning aan jou over gelaten. Je moet maar eens gaan terug kijken, geniet ze.
Vind ik leuk
Frakke +156
dinsdag 13 maart 2018 om 19:29
Smoel toe
Het stinkt hier
Vind ik leuk
dakcota +4482
dinsdag 13 maart 2018 om 20:03
door al die mestboeren hier
Vind ik leuk
blondel +3041
dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
Of hij nu 2 of 5 matchen geschorst is blijft toch hetzelfde.Je moet gewoon uw match winnen ,of Trebel nu meespeelt of niet.Als je kampioen wilt worden mag zoiets je niet tegenhouden.Al de rest is zever.We weten allemaal dat de geschillencommissie nooit de juiste strafmaat toepast.Voor eender welke ploeg.
Vind ik leuk
hoekschop +3452
dinsdag 13 maart 2018 om 19:16
Sommige clubs gaan in beroep om hun straf te verminderen. Sommige Clubs gaan op zoek naar procedurefouten om hun straf te ontlopen. Geef mij de eerste categorie maar.
Vind ik leuk
Vlaming +1573
dinsdag 13 maart 2018 om 19:41
Dit bewijst nogmaals dat anderlecht beschermd wordt door de bond; voor die aanslag verdiende hij 6 wedstrijden schorsing (zie Sports Late Night)
Vind ik leuk
calimeros +1895
dinsdag 13 maart 2018 om 22:09
wat was er in sports late night??

IS BOBKE PEETERS de kenner misschien?
HIJ was de enigste die zei 5 à 6 speeldagen

maar de bob heeft het meer mis dan juist
bekijk zijn trainersloopbaan even
breekt raar of zelden potten
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 19:55
de halve zolenshow is begonnen
Vind ik leuk
Steffi +86
dinsdag 13 maart 2018 om 20:09
Jullie maken van iets klein iets heel groot Limbombe kan volgende week terug gaan voetballen denk ik dus eigenlijk is er niet veel aan de hand alleen vind ik wel bij de volgende grote overtreding dat hij bijvoorbeeld 10 speeldagen moet geschort worden. Of wilt Club Brugge misschien tegen de belofte van Anderlecht spelen hebben ze nu al schrik van Anderlecht voor de play offs zijn begonnen amai Brugge ik krijg nog medelijden met jullie. Iets helemaal anders was de fout van Desloover op Juan Lozano die heeft maar 4 dagen schorsing gekregen maar Lozano misschien wel de allerbeste voetballer die ooit op de Belgische velden is gezien heeft nooit zijn vroegere niveau gehaald die moesten hem een hele zware straf opleggen bijvoorbeeld een financiële vergoeding ter compensatie maar nee die kreeg maar enkele speeldagen dus maak geen drama van Trebel want met Limbombe is alles ok.
Groetjes Steffie
Vind ik leuk
voyager +155
dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
het is Verhaege die dat geregeld heeft
Vind ik leuk
Jimson +1
dinsdag 13 maart 2018 om 23:02
Wel de zoveelste fout dit seizoen
Genk supporter hier het gaat mij niet om wat profit de ploegen eruit halen alleen ... snap het niet meer iedereen de bond en al wilt deze tackles dit soort voetbal niet zien maar wat doen ze .
De ploegen gaan in beroep om hun sterkhouders niet te lang te moeten missen maar ....
Welk signaal geeft men aan de jonge voetballers u zoon mijn kind als men ze reageert .
Het zijn allemaal profs maar met zulke tackles vernietigd je iemand zijn carrière respect moet je verdienen dat krijg je niet maar als je als speler en team dit soort voetbal toestaat wel ...
Geld is belangrijker dan respect
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:18
Al dat gezever over wel of niet rood . Zwaar straffen of herleiden naar strafvermindering . Ik zou niet willen dat hij geschorst is als ze tegen ons spelen. Zou alleen maar een excuus zijn als ze verliezen
Vind ik leuk
VaSy +970
maandag 26 maart 2018 om 14:07
Club supporters roepen op de KBVB en RSCA omdat ze in beroep gaan en hier "winnen"..
RSCA supporters roepen op de KBVB en Club omdat Wesley niet geschorst is..

Tis hier allemaal om te lachen..

Zou Club niet proberen om de schorsing van zijn betere speler te verkorten zodat deze tegen Anderlecht kan spelen?

Juist ja.. natuurlijk wel.. want dat is ook logisch..
Veel kindjes in de supporterswereld. :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws