Strafvermindering voor Trebel zet kwaad bloed bij supporters: Om te lachen

    Strafvermindering voor Trebel zet kwaad bloed bij supporters: "Om te lachen"

    dinsdag 13 maart 2018 om 17:12

    Adrien Trebel heeft strafvermindering gekregen van de Geschillencommissie. Zijn schorsing werd terugggebracht van drie naar twee wedstrijden. Daardoor mag de Franse middenvelder van RSC Anderlecht aantreden in de topper tegen Club Brugge. En dat zet kwaad bloed bij veel supporters ...

    Lees ook: Anderlecht haalt slag thuis, schorsing Trebel valt mee

    Plaats een reactie

    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:17
    Wat een ongelooflijk scheef getrokken perceptie!
    2 simpele vragen:
    - Klopt het dat straffen in beroep bijna altijd verminderd worden of worden omgezet in voorwaardelijk? Een duidelijke ja!
    - Klopt het dat RSCA tot op heden zelden of nooit in beroep gegaan is tegen een beslissing?
    Ook een duidelijke ja!
    Welke club is dan gedurende het seizoen het vaakst "bevoordeeld" met strafvermindering? Toch al zeker RSCA niet he!? Dat elke supporter van elke club eens in de spiegel kijkt alvorens te veroordelen!
    Los daarvan vind ik dat alle spelers zwaarder gestraft mogen worden bij (herhaaldelijke) zware overtredingen en dat in beroep een strafvermindering eerder uitzondering dan regel moet zijn!
    Vind ik leuk
    Brubru +2598
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
    Nog een vraag waar je gemakkelijk ja kan op antwoorden :
    Ontsnapten Spajic (10x), Kums, Theo en Hamdi aan rood dit seizoen ?

    Dan weet je ook waarom Anderlecht niet veel in beroep moest gaan.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:33
    Da's een beetje makkelijk he! Zo kunnen er van elke club wel fases gezocht worden waar spelers eigenlijk een gele of rode kaart konden gekregen hebben!
    Jij geeft jouw gekleurde en ongenuanceerde antwoord op jouw vraag.
    Ik geef gewoon 2 objectieve antwoorden op 2 vragen, zonder er een waardeoordeel aan te koppelen!
    Vind ik leuk
    Brubru +2598
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
    Daydreamer en objectief. Zotter moet het niet worden.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:42
    Weerleg dan eens dingen op inhoudsniveau i.p.v. op de man te spelen of met beweringen te komen die nergens op slaan!
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:18
    fucking rotboeren moeten niet vrezen, ze hebbend e arbiters toch in hun zak. kabouter verhaeghe hefet dit allemaal geregeld.. "geef trebel een strafke minder, kzal de arbieter van #andclu wel een enveloppeke extra geven"
    Vind ik leuk
    Frakke +156
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:49
    Smoel toe
    Het stinkt hier
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:00
    door die mestboeren, kweet het
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:54
    u gezever word... ale is afgezaagd!! vertel eens iets wa ne mens nog niet weet!
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    woensdag 14 maart 2018 om 11:49
    :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
    De kroniek van de aangekondigde "hulp" .....

    Blijkbaar wil die commissie het nog wat spannend houden. In extra-time sprak men van zeker 5 à 6 speeldagen... Het zijn er nu amper 2 geworden...

    Het ziet er even correct uit als Moeskroen de beslissende match voor de degradatie te laten spelen.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:07
    sukkelaar toch

    zelfs 2 matchen is nog teveel

    in extra-time zei alleen bobke peeters 5 à 6 matchen

    maar ja, wie is PEETERS ?? een mislukte trainer !!
    Vind ik leuk
    User251 +1441
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:19
    2 matchen is te veel? Och jong zet uwen paars witte bril af en bekijk het eens nuchter, normaal zou hij pas halfweg de playoffs terug mogen spelen.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
    SIMPELE DUIF

    hoeveel ga je dan WESLEY geven omdat die STVV speler zijn been brak?

    2 JAAR ???
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ketje55 +2099
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:25
    Extra Time is een parodie op een voetbalprogramma, dus niet serieus te nemen !!!!
    Vind ik leuk
    deket +152
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:26
    zijn die mietjes van Brugge nu zo dom of willen ze het niet zien?
    vormer,Wesley etc werden voor zwaardere vergrijpen helemaal niet gestraft?
    maar verbaasd mij niets,van de eerste tot de laatste speeldag blijkt dat de arbitrage op de Brugse payrol staat.
    Vind ik leuk
    Brubru +2598
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:36
    Wat heeft dit in godsnaam te maken met een overtreding van Trebel die terecht rood kreeg ?
    Dus als er in de eerste PO1 match door Gent twee zulke fouten gebeuren waardoor er twee spelers van jullie (laat ons zeggen Morioka en Théo) voor de rest van de PO's niet meer kunnen spelen dan mogen we zeggen dat ze niet te zwaar moeten gestraft worden want anderen zijn er ook niet voor gestraft ?
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2545
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
    Tja, in een burgerlijke rechtbank zou zoiets als een precedent omschreven worden en kan je op basis hiervan inderdaad voor vrijspraak gaan...
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:08
    wat wil je nu eigenlijk vertellen manneke ??
    Vind ik leuk
    Diego A M +2472
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:22
    Dus heel Brugge vindt dat Trebel moet gestraft worden en dat Anderlecht de bond mee heeft, maar er mag niet verwezen worden naar schandalige fouten waar spelers van Brugge zelfs niets kregen. Trebel is overigens terecht geschorst. Hij wordt tenminste geschorst!
    Vind ik leuk
    Brubru +2598
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:38
    Ik ben trouwens geen supporter van Brugge en ook niet van Anderlecht. Dus dimmen!
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:20
    2 woorden hiervoor: KABOUTER VERHAEGHE.

    Die regeld alles tegenwoordig
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:47
    Ik regel
    Jij regelT
    Hij of Vanderhaeghe regelT
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:00
    dat intereseertdtdtd me geen zak makker. :)
    Vind ik leuk
    GBAU +1538
    woensdag 14 maart 2018 om 08:26
    Dan hoop ik dat jij in je leven niet veel CV's meer moet sgrijven. (pun intended)
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    woensdag 14 maart 2018 om 11:49
    dit is VP. ga nu niet belachelijk doen over belangrijkere dingen hier op VP oke.
    Vind ik leuk
    GBAU +1538
    woensdag 14 maart 2018 om 12:11
    fair enough :)
    Vind ik leuk
    Smuuw +233
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
    Azoo ne goeie hemme we nog gehad HAA. Merci bond trebel kan nu is goed uitrusten seh
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +637
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
    Was die daar ni bij in brugge ik kan mij ni herinneren dat daar wel een ploeg op tveld stond excuses
    Vind ik leuk
    SD +5253
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:36
    Waarom zoveel commotie. In beroep worden de straffen ALTIJD verminderd.
    Vind ik leuk
    Toca +27433
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:22
    Voila, dat heb ik eerder ook al gezegd. En beroep is mogelijk dus al deze zever is praat voor de vaak.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2587
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:14
    Twee dagen na beroep is een voorspelbare schorsing. Maar naar Anderlecht en Brugge ook wel wordt altijd met een vergrootglas gekeken. Ook voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:17
    JANKEN fucking rotboeren, JANKEN!!!! hahahahahaha
    Vind ik leuk
    larédo +1256
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:35
    Waarom zouden we nu beginnen janken? Dat hebben we al een heel seizoen overwinning na overwinning aan jou over gelaten. Je moet maar eens gaan terug kijken, geniet ze.
    Vind ik leuk
    Frakke +156
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:29
    Smoel toe
    Het stinkt hier
    Vind ik leuk
    dakcota +3902
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:03
    door al die mestboeren hier
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
    Of hij nu 2 of 5 matchen geschorst is blijft toch hetzelfde.Je moet gewoon uw match winnen ,of Trebel nu meespeelt of niet.Als je kampioen wilt worden mag zoiets je niet tegenhouden.Al de rest is zever.We weten allemaal dat de geschillencommissie nooit de juiste strafmaat toepast.Voor eender welke ploeg.
    Vind ik leuk
    hoekschop +597
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:16
    Sommige clubs gaan in beroep om hun straf te verminderen. Sommige Clubs gaan op zoek naar procedurefouten om hun straf te ontlopen. Geef mij de eerste categorie maar.
    Vind ik leuk
    Vlaming +816
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:41
    Dit bewijst nogmaals dat anderlecht beschermd wordt door de bond; voor die aanslag verdiende hij 6 wedstrijden schorsing (zie Sports Late Night)
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:09
    wat was er in sports late night??

    IS BOBKE PEETERS de kenner misschien?
    HIJ was de enigste die zei 5 à 6 speeldagen

    maar de bob heeft het meer mis dan juist
    bekijk zijn trainersloopbaan even
    breekt raar of zelden potten
    Vind ik leuk
    buck +2007
    woensdag 14 maart 2018 om 14:55
    Sports late night nie zeveren e!allemaal Brugge-aanhang
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:55
    de halve zolenshow is begonnen
    Vind ik leuk
    Steffi +80
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:09
    Jullie maken van iets klein iets heel groot Limbombe kan volgende week terug gaan voetballen denk ik dus eigenlijk is er niet veel aan de hand alleen vind ik wel bij de volgende grote overtreding dat hij bijvoorbeeld 10 speeldagen moet geschort worden. Of wilt Club Brugge misschien tegen de belofte van Anderlecht spelen hebben ze nu al schrik van Anderlecht voor de play offs zijn begonnen amai Brugge ik krijg nog medelijden met jullie. Iets helemaal anders was de fout van Desloover op Juan Lozano die heeft maar 4 dagen schorsing gekregen maar Lozano misschien wel de allerbeste voetballer die ooit op de Belgische velden is gezien heeft nooit zijn vroegere niveau gehaald die moesten hem een hele zware straf opleggen bijvoorbeeld een financiële vergoeding ter compensatie maar nee die kreeg maar enkele speeldagen dus maak geen drama van Trebel want met Limbombe is alles ok.
    Groetjes Steffie
    Vind ik leuk
    voyager +109
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
    het is Verhaege die dat geregeld heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:51
    Bange scheiters.....
    Weer geen kampioen....
    Whoehahahha
    De stront loopt uit hun broek!
    Losers
    Vind ik leuk
    Jimson +1
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:02
    Wel de zoveelste fout dit seizoen
    Genk supporter hier het gaat mij niet om wat profit de ploegen eruit halen alleen ... snap het niet meer iedereen de bond en al wilt deze tackles dit soort voetbal niet zien maar wat doen ze .
    De ploegen gaan in beroep om hun sterkhouders niet te lang te moeten missen maar ....
    Welk signaal geeft men aan de jonge voetballers u zoon mijn kind als men ze reageert .
    Het zijn allemaal profs maar met zulke tackles vernietigd je iemand zijn carrière respect moet je verdienen dat krijg je niet maar als je als speler en team dit soort voetbal toestaat wel ...
    Geld is belangrijker dan respect
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:18
    Al dat gezever over wel of niet rood . Zwaar straffen of herleiden naar strafvermindering . Ik zou niet willen dat hij geschorst is als ze tegen ons spelen. Zou alleen maar een excuus zijn als ze verliezen
    Vind ik leuk
    VaSy +413
    maandag 26 maart 2018 om 14:07
    Club supporters roepen op de KBVB en RSCA omdat ze in beroep gaan en hier "winnen"..
    RSCA supporters roepen op de KBVB en Club omdat Wesley niet geschorst is..

    Tis hier allemaal om te lachen..

    Zou Club niet proberen om de schorsing van zijn betere speler te verkorten zodat deze tegen Anderlecht kan spelen?

    Juist ja.. natuurlijk wel.. want dat is ook logisch..
    Veel kindjes in de supporterswereld. :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Strafvermindering voor Trebel zet kwaad bloed bij supporters: "Om te lachen"