Uitblinker Carcela kan Renard niet overtuigen

    Uitblinker Carcela kan Renard niet overtuigen

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:24

    Bij Standard was Mehdi Carcela afgelopen weekend de grote man, maar dat was blijkbaar onvoldoende om de bondscoach van Marokko te overtuigen. Carcela werd niet opgeroepen voor de komende interlands van het Afrikaanse land. 

    Dinsdag maakte de bondscoach van Marokko zijn selectie bekend. Hervé Renard riep maar liefst 28 spelers op, maar Carcela staat er niet tussen. Onder meer wel geselecteerd zijn Nabil Dirar (ex-Club Brugge) en Mbark Boussoufa (ex-Anderlecht en ex-Gent).

    Op 23 maart neemt Marokko het op tegen Servië. Vier dagen later volgt een tweede oefenmatch. Ditmaal is Oezbekistan de tegenstander.

    Carcela speelde tot nu zeventien keer voor de nationale ploeg. Daarin scoorde hij één keer. 

    Plaats een reactie

    Diego A M +2366
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:36
    Die moet nogal een selectie hebben dat ge zo 'n speler niet nodig hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:39
    Hij moet wel altijd van pure armoede terugkomen naar België.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2366
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    Hij zou zowel Anderlecht als in Brugge in de basis staan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:58
    Ik vind Carcela een topper he voor de Belgische competitie. Maar uiteindelijk is dat gewoon een irrelevante C-competitie die nergens au sérieux wordt genomen dus niet zo onlogisch dat hij geen Marokkaans international is. Marokko is geen Andorra of Gibraltar hé.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2366
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:08
    En Vanaken en Mechele die een degelijk seizoen spelen in een C competitie moeten wel mee met toppers als de bruyne, Hazard, Mertens enz... Of vergelijk je België wel met Gibraltar of Andorra
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:04
    Wat middenveld betreft hebben ze idd betere kwaliteiten dan Carcela ..bij de nationale ploeg presenteerd hij vaak ondermaats
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:40
    Die coach zal niet over één nacht ijs gaan en gelijk heeft hij. Dat middenveld daar is goed gestoffeerd. Als hij een constante in zijn prestaties legt, maakt hij kans. Maar enkele goede wedstrijden volstaan niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:22
    Is Dirar een verdediger tegenwoordig? Een soort Carrasco die de hele flank afdweilt of zo dan?
    Vind ik leuk
    JODES +533
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
    Ik wist niet dat MBark een broer, Mark, had die ook voetbalde? :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:49
    Verleidelijke titel...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Uitblinker Carcela kan Renard niet overtuigen