Fellaini gaat viraal dankzij nieuw kapsel: 'Mickey Mouse'

    Fellaini gaat viraal dankzij nieuw kapsel: 'Mickey Mouse'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 13:28di 13-03-2018 om 13:28

    In de voetballerij lopen heel wat spelers rond met een bijzonder kapsel. Mauroune Fellaini is er daar eentje van. Voor GQ magazine ging de krullenbol nog een stapje of twee verder.

    Voor het magazine liet Fellaini zijn haar onder handen nemen. Dat leverde geweldige beelden op. We laten u graag genieten van Mauroune Mouse en ander fraais. Voor alle duidelijkheid, het lijkt weinig waarschijnlijk dat Fellaini binnenkort op het veld staat met een van onderstaande kapsels.

    Op sociale media gingen de foto's meteen hun eigen leven leiden.

    Plaats een reactie

    Garland +5359
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:38
    Dit is leuk gedaan. Het staat hem wel.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5141
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:42
    Jammer dat hij nooit viraal gaat met zijn voetbalkwaliteiten :)
    Viriel zijn deze anders wel...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:09
    Toch effe ni vergeten dat hij grote aandelen heeft gehad in de vorige WK en EK kwalificatie's ...Of al vergeten ? Dus over kwaliteiten moet je ni beginnen vind ik. Bdw gaat hier over zijn haar en dus niet over zijn kwaliteiten die hij overigens ook wel heeft maar oke .. hij is effe geblesseerd geweest dan zijn ze die jongen zijn kunnen vergeten das typisch natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15599
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:02
    Kapper: Wat kan ik voor je doen, Big Fella?

    Fellaini: Voor mij het hangende peniskapsel, alsjeblieft.

    Kapper: Komt voor mekaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:13
    Penis kapsel ? dan heb jij wel een hele rare wil daar niet eens aan denken aan wat voor dos gij hebt hahahaha ..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15599
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:31
    http://thechive.com/2015/10/05/more-barbers-who-know-exactly-what-youre-looking-for-30-photos/
    Vind ik leuk
    12a34b +689
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:06
    Lord link komt weer tot leven :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15599
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:36
    Ik ging eigenlijk eerst schrijven dat er een grote lul onder dat kapsel staat, maar dan zou ik hier vast de wind van voren hebben gekregen, haha!
    Vind ik leuk
    12a34b +689
    woensdag 14 maart 2018 om 12:39
    Ik kan je dan eigenlijk alleen maar gelijk geven:-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws