Opsteker voor Standard, Mpoku mag spelen in de bekerfinale

    Opsteker voor Standard, Mpoku mag spelen in de bekerfinale

    dinsdag 13 maart 2018 om 12:51

    Goed nieuws voor Standard en Paul-José Moku. De speler mag in actie komen tijdens de bekerfinale tegen Genk. Het Bondsparket gaat de speler na zijn gedrag tegen Club Brugge niet vervolgen.

    Standard - Club Brugge eindigde onlangs op 1-1. Na de match ging Mpoku op een niet zo'n vriendelijke verhaal halen bij scheidsrechter Boucaut. Mpoku was van mening dat de gelijkmaker van Blauw-Zwart niet goedgekeurd had mogen worden. Voor zijn gedrag moest Mpkou een straf vrezen, maar die komt er niet. Mpoku kan zaterdagavond de bekerfinale spelen. 

    'Het Bondsparket informeerde ons vandaag om te melden dat ze de vervolgingen aan het adres van Paul-José Mpoku en Standard de Liège laten vallen. De speler en de club zullen vandaag dus niet voor de Geschillencommissie verschijnen', aldus de Rouches.

    Plaats een reactie

    Boerken +6654
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:59
    Dus de volgende keer mag hij weer wild tekeer gaan! Goed vb. Gesteld
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1189
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:02
    Wat is dat nu weer?
    Vind ik leuk
    GT8 +448
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:12
    Zucht...
    Vind ik leuk
    Garland +5187
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:20
    Hoi,

    Wij zijn de KBVB, wij maken ons graag belachelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:23
    Waarom geven ze de beker niet gewoon aan Standard. Eerst krijgen ze de arbiter kado en nu word een belangrijke speler niet geschorst.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4167
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Bespeur ik daar een zekere angst? :)
    Vind ik leuk
    Garland +5187
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:40
    Je zou toch denken dat het 'machtige Genk' alles aan kan.
    Vind ik leuk
    Siculiana +71
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:42
    Jullie zijn toch die grote traditieclub met een roemrijk verleden.... als er 1 club bang moet hebben om weer maar eens een cruciale wedstrijd tegen Genk te verliezen is het Standard wel.

    Vind ik leuk
    buck +2422
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:29
    Willen de wedstrijd eerlijk laten verlopen en de scheids...vind hem ook wel één van de betere scheidsrechters in ons land.Genk mag winnen maar vrees ervoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    SD +7961
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:38
    Waarom werd Club niet vervolgd voor de spreekkoren ? En waarom zou dan Mpoku moeten vervolgd worden ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    SD. Ten eerste omdat er niet genoeg bewijs is. Ten tweede , die denkt dat hij zich alles kan veroorloven.

    Het laatste gedeelte van deze reactie is verwijderd door de redactie van VP. Laten we het hier aangenaam houden voor iedereen.

    mvg
    De VP-redactie
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    blondel +2152
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:52
    Zijt gij mischien één van die roepers .Voor mijn part mogen ze u in het prison steken,onnozelaar.Of zijt gij nog altijd een holbewoner,die konden ook niet meer dan zoiets uitkramen.
    Vind ik leuk
    Boerken +6654
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:26
    Omdat er niets te vervolgen is zeker.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2924
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:30
    Lol toeval? Ik denk het niet :D
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4167
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:33
    Als je je als club echt sterk voelt en je wilt jezelf bewijzen, dan wil je toch ook gewoon winnen tegen hun sterkst mogelijk elftal he! Dat geeft toch veel meer voldoening en is voor de neutrale supporter ook mooier.
    Zo hoop ik ook dat Genk met zijn beste elftal kan starten en er geen blessures of dergelijke meer komen.
    En dat dan de beste gewoon mag winnen, wie het ook moge zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1455
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:47
    Michel, fout. Brugge werd niet vervolgd omdat de aanklacht foutief zou opgesteld zijn. Mpoku wordt niet vervolgd omdat er geen reden toe is. Als ze elke speler moeten vervolgen die verhaal gaat halen tijdens of na de match, dan zouden Buffel, Vormer en Vanaken niet veel wedstrjden meer spelen. Wat uw uitdrukking aap betreft, goed bezig. U bent met voorsprong het meest verachtelijke levend wezen op dit forum.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opsteker voor Standard, Mpoku mag spelen in de bekerfinale