Club Brugge na uithaal van concurrentie: Helemaal niet mee eens

    Club Brugge na uithaal van concurrentie: "Helemaal niet mee eens"

    dinsdag 13 maart 2018 om 12:45

    Club Brugge vat de Play-Offs aan met een voorsprong van zes punten op RSC Anderlecht. Een sinecure belooft het echter niet te worden, want alle topclubs wisten zich te plaatsen voor de top zes.

    Vincent Mannaert ziet de vele topclubs echter niet als een minpunt, integendeel. "Ik ben het er helemaal niet mee eens dat wij beter af zouden geweest zijn met één of meer 'kleintjes'. Wij hebben de meeste punten behaald in de onderlinge duels tegen de andere topploegen en hebben het beste doelsaldo in die confrontaties. Ik vind het dus net een goede zaak."

    De algemeen manager is wel duidelijk: Club Brugge moet en zal landskampioen worden. "We hebben ons op geen enkel moment weggestopt. Dus zie ik geen enkele reden om dat nu wel te doen. Integendeel, dat puntenrecord gecombineerd met het attractieve voetbal geeft ons net vertrouwen", besluit Mannaert in Het Laatste Nieuws.

    Poll

    Wie wordt landskampioen?

    (876 stemmen)

    Plaats een reactie

    Boerken +5908
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:58
    Hoe meer dit stemforum hier komt hoe hoger % Brugge staat! Die zo verder. Al is dit allemaal geen zekerheid nog
    Vind ik leuk
    Toca +27433
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:05
    Ik heb Club supporters altijd als fiere 'lijders' gezien.. ;-)
    Vind ik leuk
    Boerken +5908
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:09
    Begin je nu schrijffouten te maken toca hihi
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:50
    Zolang we maar fier lijden.... ;-)
    Vind ik leuk
    ketje55 +2099
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:22
    Hij heeft waarschijnlijk al met De Bleeckere gebeld. En Bartje blijft videoref!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:36
    Tuurlijk, de envelopjes zijn gisteren uitgedeeld aan de refs.
    Daarom waren Bart en Vincent er niet tijdens de loting vd po'-matchen.
    Vind ik leuk
    blondel +1379
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:44
    Nee,ze zijn gaan pleiten om Trebel maar 2 strafdagen te geven.Je weet dat Verhaeghe alles kan regelen he.Blauwen bond he.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1181
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:08
    Dat ze tegen de topploegen moeten geld niet alleen voor Brugge.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +637
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:00
    Het moet wel een groot lijden zijn voor de paarse al een vol seizoen naar hun voetbal te moeten kijken en 30matchen aan het poepeke van brugge te ruiken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:04
    Zie maar dat je eind mei nog eerste staat!..
    breedsmoelkikker
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge na uithaal van concurrentie: "Helemaal niet mee eens"