Schrijvers binnenkort naar andere Belgische club? Kijken wat het beste is

    Schrijvers binnenkort naar andere Belgische club? "Kijken wat het beste is"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 12:00di 13-03-2018 om 12:00

    Racing Genk zit de laatste maanden in een goede flow. Onder Philippe Clement plaatsten de Limburgers zich voor Play-Off 1 en de bekerfinale. Niet iedereen loopt echter gelukkig, Siebe Schrijvers is er daar één van.

    Het jeugdproduct van Genk komt de laatste weken maar zelden in het stuk voor. "Siebe voelt op dit moment net niet het volste vertrouwen. Hij zit niet helemaal lekker in zijn vel, maar laten we het vooral niet dramatiseren. De play-offs komen er aan en daar krijgt hij de kans om de draad snel weer op te pikken", reageert manager Nico Vaesen in Het Laatste Nieuws.

    Schrijvers overweegt dan ook een vertrek, indien zijn situatie ongewijzigd blijft. "Het is niet goed voor Siebe én voor Genk dat hij op de bank zit. Het zal nu snel duidelijk worden wat de bedoelingen van de club en de trainer zijn en dan moeten we bekijken wat het beste is voor hem."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 12:04
    Altijd welkom bij Anderlecht...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:06
    Jullie hebben graag onze afdankertjes he
    Vind ik leuk
    VaSy +926
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:25
    als jullie je talentvolle jeugd die het even wat moeilijker heeft als afdankertjes gezien worden, zijn we zeer blij dat jullie die fout maken :P

    Schrijvers is zeker welkom, geef zo'n jongen vertrouwen en speelminuten, eens die zijn ritme terug gevonden heeft, kan hij een meerwaarde betekenen. :)
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5084
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:20
    Afdankertjes Genkenaar??? Je beseft toch wel dat jij hiermee het beleid van Genk voor schut zet?
    Het feit dat RSCA met dank aan deze “afdankertjes” titels behaalt terwijl de prijzenkast van Genk vrij leeg blijft (of je zou het winnen van play-off 2 ook als prijs moeten zien) laat toch duidelijk zien dat het beleid gefaald heeft!?
    Kara een afdankertje? Gerkens een afdankertje? Hasi een afdankertje? Bart Goor een afdankertje? Jakovenko een afdankertje? Hendrickx een afdankertje?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    donderdag 15 maart 2018 om 03:01
    doe geen moeite, zijn bril is verblind met blauwe verf
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:22
    Hij heeft talent, is jong en Belgisch. Daarom niet altijd een basisspeler, maar hij is zeker een meerwaarde tegenover de huidige bankzitters. En als hij openbloeit.... Als spelers als Gerkens hun kans krijgen/kregen dan moet Schrijvers dat ook kunnen. Als het niet voor in de basis is, dan is het toch wel een mooi wapen op de bank. En dat zit er nu niet eens op de bank bij Anderlecht. Dat heeft niets met afdankertjes te maken. Het is ook een promotie voor Schrijvers om bij de grootste en beste club van het land te spelen en niet voor een club die telkens moet zwoegen om PO I te halen (als ze het al halen).
    Vind ik leuk
    Diego A M +3815
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:07
    Vind ik niet slecht en is Belg
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:28
    Om ook te verkommeren op de bank.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15921
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:10
    Groot talent, maar hij maakt niet veel progressie niet meer. Misschien toch maar beter een stapje terugzetten naar een team waar hij altijd speelt.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +915
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    Nee! BLIJVEN!!! En laten spelen.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1194
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Laat hem maar komen naar Anderlecht. Is een zeer goede speler. Ik denk eerlijk gezegd dat Genk hem ook wilt behouden, maar hij is klaar voor een stap hoger. Als hij dan ook niet in het systeem Clement past, dan is het zeker dat hij weg gaat.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2415
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:56
    Kom maar naar Standard
    Vind ik leuk
    koalaM +271
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:56
    Kom maar terug naar Beveren Siebe :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws