'Barcelona heeft volgende grote slag geslagen en is al akkoord met megatransfer'

    'Barcelona heeft volgende grote slag geslagen en is al akkoord met megatransfer'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 11:20di 13-03-2018 om 11:20

    FC Barcelona en Antoine Griezmann hebben al een akkoord bereikt over een transfer komende zomer. Dat meldt Le 10 Sport in Frankrijk.

    Griezmann kan komende zomer voor 100 miljoen euro worden weggekocht bij Atlético Madrid. Volgens het Franse medium is het een zekerheid dat de aanvaller naar Barcelona gaat vertrekken. De 26-jarige Griezmann is al akkoord met een transfer en hoeft alleen nog maar de details te bespreken, aldus Le 10 Sport.

    Barcelona houdt het favoriete rugnummer van Griezmann, nummer 7, al vrij voor de komst van de superster. Dat nummer werd voor het laatst gedragen door Arda Turan. De komst van Griezmann is de volgende grote zet van Barcelona, dat vorig jaar zomer Ousmane Dembélé haalde en afgelopen winter Philippe Coutinho aantrok. Arthur komt in januari 2019 over van Gremio.

    Plaats een reactie

    TageMeister +5497
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:32
    Maar wel zagen op andere clubs die met geld smijten...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:35
    Barcelona zaagt niet. Zijn supporters da zagen. En de supporters van Barcelona (de echte) wilden dit bestuur buiten. En je kan wel zeggen ze kopen, maar als ze icardi zouden halen dan betalen ze meer maar dan hebben ze wel een jeugsproduct terug. Voor 100 miljoen aan griezmann heb je een spotprijs. Daarboven heb je nog steeds een vijftal man in de eerste 11 die vanuit eigen jeugd komt. Komt niet vaak voor.
    Barcelona werd eens kampioen moet 9 uit eigen jeugd. Dit is exceptioneel. Niet de norm. Niet bij Barcelona en zeker niet op een ander.
    En in vergelijking koopt Barcelona minder in (tenzij terug) als anderen. Verschil is dat ze vooral laatste jaar kopen wanneer prijzen de pan uit swingen. Ze komen sommige jonge jongens ook vroeg halen (Engeland) waardoor ze verplicht zijn iets te kopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:11
    Hier heb ik niks aan toe te voegen !
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:35
    Maar nogmaals ik geloof nog steeds niet in deze transfer
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:13
    Bwa, zoals je in je vorige reactie zei is dit een spotprijs, en dit kunnen we moeilijk laten liggen. Daarbij moeten we ook een betere bank hebben dus van mij mag hij nog wel komen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:56
    Ik denk nog steeds dat Mourinho weg gaat bij united. En hij is fan van United. En die lonen betaalt Barcelona niet. Dus ik denk nog steeds dat hij gekaapt gaat worden
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 09:32
    Mourinho zal idd buiten vliegen, zeker na gisteren.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    woensdag 14 maart 2018 om 14:01
    Ik denk al bijna heel het seizoen dat Mourinho volgend seizoen bij PSG op de bank zal zitten. En ik denk dat griezmann dan naar United gaat gaan. (Ik zou dan graag Martial in de plaats hebben)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:09
    Martial vind ik overroepen hoor, vind Rashford en zelfs Lingard beter.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    woensdag 14 maart 2018 om 19:48
    Daar ga je nog van terug komen hoor. :-)
    Is completer als die 2 ander. En die statistieken zijn gewoon schandalig goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:33
    Denk dat we nu offensief goed staan voor de komende jaren, nu nog defensief.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws