Degryse neemt Verdier op de korrel: ''Ofwel verdacht, ofwel slechte spits''

    Degryse neemt Verdier op de korrel: ''Ofwel verdacht, ofwel slechte spits''

    dinsdag 13 maart 2018 om 11:00

    Nicolas Verdier was één van de personen die openlijk hun vraagtekens zetten bij de 4-0 zege van Eupen tegen Royal Excel Moeskroen. Marc Degryse vindt echter dat de Mechelen-spits echter geen recht van spreken heeft.

    Degryse zei dit bij Extra Time naar aanleiding van een fragment met de uitspraken van Verdier. "Iedereen van KV Mechelen had het recht om te zeggen dat dit verdacht is, behalve Verdier. Degryse legde uit waarom. Want Verdier had zondag zelf 2 of 3 doelpunten kunnen maken.''

    De analist zag de Fransman grote kansen missen. ''Hij schoof bij een eerste goeie kans de bal naast een leeg doel. Ofwel is dat ook verdacht, ofwel is hij gewoon een slechte spits. Het zou kunnen dat het het tweede is'', is Degryse scherp.

    Tot slot stipt Degryse fijntjes aan dat Verdier door Eupen werd uitgeleend aan KVM en absoluut geen potten heeft gebroken. "Hij zou beter zelf voor de spiegel gaan staan. Hij heeft dit seizoen 1 keer gescoord, met Eupen tegen KV Mechelen! Eupen heeft Verdier naar Mechelen gestuurd, als versterking voor KV. Eupen heeft die Japanner Toyokawa genomen en die heeft er 3 gescoord tegen Moeskroen. Dat is het verschil."

    Lees ook: Waalse krant beschuldigt nu Waasland-Beveren: ''Had ook 5-0 kunnen zijn''

    Lees ook: Eupen bevestigt geruchten over gokkende spelers: ''Het ligt heel gevoelig''

    Plaats een reactie

    Toca +27311
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:15
    Verdier is gewoon een prutser.. dat is toch al langer geweten.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8113
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:59
    Ja, en Degryse verandert evenveel van mening als de wind draait. Ooit was hij mijn idool, nu vind ik hem een gefrustreerde zagevent. Bitter en wrang de laatste jaren...
    Vind ik leuk
    Brubru +2568
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:17
    Onze competitie is dan ook niet om vrolijk van te worden.
    De goede matchen van onze topploegen (?) zijn op een hand te tellen.
    Gelukkig zijn er de kleintjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:25
    Hij heeft wel gelijk ivm de type Verdier's. Zeer middelmatige buitenlanders die de plaats innemen van jeudige lokalere talenten uit lagere reeksen.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:34
    Verdier had KV in eerste kunnen houden, onmisbare kansen gemist en dus geen recht van spreken.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1381
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:51
    Beetje een domme vergelijking maar Kane van Tottenham heeft 162 keer op doel getrapt en ook maar 24 keer gescoord, om maar te zeggen dat iedereen wel eens kan missen (PL app vind je alles van statistieken over de premier league)
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3698
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:37
    Ik was net hetzelfde gaan opzoeken! Zalig :-)
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:37
    Al die analisten zijn gebuisde zagers, Degryse is dan nog één van de enigen die ooit internationaal niveau haalde. Dat kan je van die seniele hollander, Joos, Raes of vliegenvanger Devlieger niet zeggen. Met wat hij hier beweert, heeft hij groot gelijk.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8113
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:08
    Mulder nooit niveau gehaald? Toch even goed nakijken...
    Vind ik leuk
    Riddlin +1381