'Club Brugge toont zich ontevreden over de kalender van de Play-Offs'

    'Club Brugge toont zich ontevreden over de kalender van de Play-Offs'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 09:42di 13-03-2018 om 09:42

    De kalender voor de Play-Offs werd maandagmiddag bekend gemaakt. Vijf clubs uit de top-6 waren tevreden over het eindresultaat. Enkel leider Club Brugge was niet helemaal content.

    Het Laatste Nieuws weet te melden dat Blauw-Zwart direct een minpunt wist aan te stippen tijdens de bijeenkomst. Club Brugge komt tijdens de eerste speelronden van Play-Off 1 iedere keer als laatste in actie. Omdat het al de resultaten van de achtervolgens kent, zou hierdoor extra druk kunnen ontstaan.

    Racing Genk is op 2 april de eerste tegenstander van Club. Twee weken later staat de topper in en tegen Anderlecht al op het programma. Bij het ingaan van de Play-Offs bedraagt het verschil tussen de twee topploegen zes punten.

    Lees ook: 'Pro League vertrouwt ploeg niet, en vreest schrapping midden van Play-Offs'

    Lees ook: Mannaert over Anderlecht: "Ondertussen hebben we de rollen wel kunnen omdraaien"

    Plaats een reactie

    Toca +40195
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:46
    Dat is nu is zagen om te zagen zou ik zeggen..
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:14
    Vind ik niet.Is toch wel een verschil als je al weet dat je grootste concurrent al gewonnen heeft.Brengt inderdaad meer stress mee. In feite zou de play-offs allemaal gelijk moeten gespeeld worden,maar TV-land is de baas wanneer matchen moeten gespeeld worden.
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:47
    Ik vind dat eerder een voordeel !
    Vind ik leuk
    Joewie +581
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:50
    Vind ik ook...
    Kan als nadeel aanzien worden indien wij altijd winnen. Maar daar zou ik mij geen zorgen over maken...
    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:09
    Inderdaad! Had Club elke speeldag als eerste moeten spelen, dan hadden ze waarschijnlijk geklaagd dat dát een nadeel was..
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:16
    Nee,want dan speel je om te winnen,maar anders is het van moeten.Toch wel een verschil in het hoofd.
    Vind ik leuk
    User251 +1503
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:30
    Ik zou toch maar gewoon altijd spelen om te winnen...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:51
    Club ontevreden over kalender. Wat is nieuw? Is een jaarlijkse gewoonte.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6570
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:52
    Zeveraars!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:17
    De stront loopt al langs hun benen naar beneden .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:51
    Na ze van de gaybar "ilyano dylano" zijn langs geweest, zegt.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5362
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:24
    Er zijn nog zekerheden !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12386
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:44
    Zijn er ook situaties dat er eens niet gezaagd en geklaagd wordt? Dat moet een vermoeiend bestaan zijn...
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:14
    Supporters van Anderlecht, wij (KRC Genk) winnen gewoon die eerste match in Brugge, jullie moeten het nadien dan zelf maar afmaken. Geen probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:44
    Is een fijne kalender. Scenario : Brugge verliest enkele matchen en speelt wat gelijk. Gent wint regelmatig en laatste matchen : Brugge moet winnen van Gent, maar verliest met 0-1. A'lecht moet met 4 goals verschil winnen, maar wint met 3-0...Gent kampioen !
    Allez, Brugse supporters , spuw maar uw gal over dit scenario....Lol!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:14
    Artevelde : hoe meer scenario's je bedenkt;hoe beter. Anders gaan jullie je allemaal zo vlug vervelen met onze voorsprong op jullie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:16
    Is geen voordeel of nadeel maar gewoon een kalender. Maar ik zie Club thuis nu ineens niets verliezen horen. En Anderlecht thuis de eerste match eerder wel. Zij hebben helemaal zo geen thuisreputatie en bovendien Trebel en Dendoncker er niet bij. Haha GAME Over na 1 speeldag. En van Genk heeft werkelijk niemand schrik van die zaaaaaaageeeeeerrrrrsss va' Limburgse spaghetti fretters
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:45
    Gelukkige vogelaar, wat bedoel je met dat laatste ? Beetje beleefd taalgebruik zou niet misstaan.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5136
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:03
    Niet op letten freejazz, onze luckybird is gewoon een kraai... Die kunnen niets anders dan wat vals krassen :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:58
    Oei spaghetti fretterrs? volgens mij ben je verkeerd verbonden en moet gij ergens in de SerieA zijn ...pizza toren ?



    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:10
    Het kan idd voor druk zorgen, maar het zijn profs... Ze moeten daar maar mee om kunnen. Druk al excuus inroepen is maar zwak. En om nu eens een ander scenario te schrijven : wie weet haalt standard het wel. Of Charleroi als ze zich weten te herpakken. Niemand noemt die ploegen blijkbaar als titelkandidaten
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:22
    Standard staat op 12 punten,ik weet ni he.Maar als jij gelooft dat die nog kampioen kunnen worden,droom dan verder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:37
    Nee ik denk dat uiteraard niet. Maar als ik dat zo hoor hier gaan wij veel wedstrijden verliezen... En aangezien ik als FCB supporter denk dat ook Anderlecht en Gent veel punten zullen laten liggen, blijft enkel Standard over. Temeer omdat je niet kan ontkennen dat na de winterstop Standard Luik een mooi parcours heeft afgelegd, met aantrekkelijk voetbal. Maar de realiteit zal wel zijn dat we halverwege de play-offs al zeker zullen zijn van de titel. :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:28
    Natuurlijk is dit een voordeeltje voor hun en willen ze dit gewoon anders doen lijken dan wat ze daar werklijk echt van vinden ... maar eigen eerlijk gezegt alle wedstrijden in die play offs 1 op de zelfde tijdstip laten aftrappen zou niet slecht zijn gewoon gelijk geen enkele ploeg die dan een paar uur of een dag meer rust heeft gehad voor de volgende wedstrijd veel eerlijker .
    Vind ik leuk
    ketje55 +2075
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:59
    Dan is het gedaan met TV-geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:10
    Daar aan zal het niet liggen ..alles uitzenden doen ze toch en kijkt toch iedereen naar zijn favoriete ploeg ... ale denk ik dan toch .
    Vind ik leuk
    ikke 61 +32
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:43
    altijd iets mee die boeren
    Vind ik leuk
    vanhimst +1047
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:44
    de play-offs zijn nog niet begonnen en de boeren zijn weeral niet content wat betreft de kalender ze kunnen daar toch wat afzagen
    Vind ik leuk
    ketje55 +2075
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:58
    De strontboeren krijgen 40 matchen voordeel en nog zagen ze.
    Vind ik leuk
    TheRolle +617
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:59
    Vijf keren hebben ze een dag meer rust dan RSCA...en t'is nog niet goed...
    No Fear...de penaltys zullen weer vallen...(aan de goede kant ...lol !!!)
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2267
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:30
    Ligt thuis onder ne dikke sloef op zijn ronde altijd uitgemaakt voor al het slecht op de wereld dus is de KURT maar wat blij dat hij hier eens zijn gal kan uitspuwen op de boeren voordat hij thuis weer zijn muile moet houden
    Vind ik leuk
    dakcota +4468