'Harde kernen gaan 'beschaafd' knokken bij Beerschot Wilrijk – Antwerp'

    'Harde kernen gaan 'beschaafd' knokken bij Beerschot Wilrijk – Antwerp'

    dinsdag 13 maart 2018 om 08:15

    Na een lange afwezigheid wordt er binnenkort nog eens een Antwerpse derby gespeeld. De harde kernen van KFCO Beerschot Wilrijk en Royal Antwerp gaan elkaar ook ontmoeten. Maar de gewone fans hoeven niet te vrezen.

    "De supporters in en rond het stadion moeten ons alvast niet vrezen, wij blijven liever achter de schermen. Van een nieuwe confrontatie hebben we voorlopig nog niets gehoord", aldus een lid van de harde kern bij Beerschot Wilrijk aan Gazet van Antwerpen.

    Ook bij de harde kern van Antwerp is men klaar voor de confrontatie met de Ratten. "De spanning zal tijdens die twee wedstrijden te snijden zijn. De gesprekken met de Beerschot-supporters moeten nog op gang komen, maar hooliganisme in en rond het stadion keuren wij af", stelt een lid van de Antwerp Casual Crew.

    Op de Bosuil en Het Kiel gaat het dus beschaafd blijven. "Wij zoeken naar een geheime locatie om daar op de vuist te gaan met de harde kern van Beerschot. Niemand zal daar hinder van ondervinden", klinkt het nog aan de kant van Antwerp.

    Plaats een reactie

    AzEz86 +6132
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:28
    Serieus? Geven die van Antwerp nu letterlijk toe dat ze een geheime locatie zoeken om op de vuist te gaan?
    Vind ik leuk
    Garland +5342
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:51
    Je kunt ontkennen, maar we weten toch allemaal dat het gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6132
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:16
    Sowieso, ik vind het alleen enorm dom om dit publiekelijk toe te geven.
    Volgens mij kan de politie nu zelfs de "gehele harde kern" preventief oppakken of zoiets om dit te proberen voorkomen (ben ik ni zeker van want justitie is niet echt mijne rayon).
    Vind ik leuk
    Garland +5342
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:35
    Die mannen worden stevig in de gaten gehouden, maar ze oppakken wordt niet zo eenvoudig.

    Ze kunnen pak en beet ook een week voor de match afspreken.

    Ach, laat ze op elkaar slaan. Heb ik er geen last van.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14313
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:14
    Zo gebeurt het altijd hoor..
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6132
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:16
    Zie ook reactie die ik hierboven heb gegeven op Garland ;-)
    Vind ik leuk
    Boerken +6830
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:31
    Waarom niet ondereen op de vuist gaan met jullie eigen ?
    Vind ik leuk
    Tja +151
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:33
    Antwerp en Beerschot supporters...geef de kranten geen verhaal...want het is de media die het nu al zit uit te lokken!!! Een schande!!! Zorg ervoor dat ze niks kunnen schijven, en maak jullie eigen clubs en aanhang fier! Supporter!
    Vind ik leuk
    Garland +5342
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:36
    Ja, de media lokt het uit dat (volwassen) mannen met elkaar op de vuist gaan.

    De media is lovend over het grootste gedeelte van de Antwerpse en Beerschot fans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:36
    Stelletje idioten
    Vind ik leuk
    Toca +33082
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:37
    Dan heeft er tenminste niemand geen last van.
    Als die onnozelaars mekaar de kop inkloppen, zonder onschuldige slachtoffers, kan mij dan nu is geen bal schelen.
    Vind ik leuk
    Garland +5342
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:52
    Zolang ze op elkaar slaan en andere mensen en andere mensen hun materiaal met rust laten, laten doen.

    Wel niet naar het ziekenhuis gaan. Gewoon zelf de wonden likken.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:59
    Zo hoort het. Afspreken en knokken zonder vernielingen van andermans spullen en zonder dat een ander er last van heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:14
    Ach, zolang ze de gewone mens niet irriteren, laat ze toch dan doen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4503
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:54
    Geheime locatie?
    Waarom niet The Octagon. Battle Royale. Uitzenden en inkomsten verdelen. 40 procent voor Antwerp 40 procent voor Beerschot.
    10 procent voor de bond voor acties rond fair play.

    Ah ja en 10 procent voor mij want het is mijn idee :-)
    Vind ik leuk
    JVR +147
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:48
    Als die jongens met elkaar op de vuist willen gaan en niemand anders heeft er last van waarom dan ook niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 16:26
    ik snap het probleem ni zenne der worden geen mensen geraakt die der nix mee te maken hebben en ni aant stadion zelf en der zijn ook regeltjes he man tegen man en als der 1ne valt komde der ni meer aan einde verhaal
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Harde kernen gaan 'beschaafd' knokken bij Beerschot Wilrijk – Antwerp'