Monaco-geld zorgt voor enorm budget Cercle: 'Strijden voor Play-Off 1'

    Monaco-geld zorgt voor enorm budget Cercle: 'Strijden voor Play-Off 1'

    maandag 12 maart 2018 om 23:19

    Cercle Brugge mag beginnen aan de voorbereidingen op een jaar in Eerste Klasse A. Het keert terug op het hoogste niveau. Het is ook niet van plan om een bijrol te spelen. De ambitie is bijzonder groot.

    Dankzij AS Monaco zou Cercle Brugge weleens een heel belangrijke rol kunnen spelen. Volgens Het Laatste Nieuws zou het budget door een financiële injectie van de Franse topclub naar maar liefst acht miljoen euro gestegen zijn. Dat zou nu, na de promotie, nog stijgen.

    Zo zou Cercle Brugge volgend seizoen een beroep kunnen doen op een budget van rond de vijftien miljoen euro. Dat is vergelijkbaar met Charleroi, Zulte Waregem en KV Oostende. Bij Cercle Brugge is men alvast ambitieus. Zo ook icoon Jules Verriest.

    "We zitten nu terug in 1A. Al horen we niet thuis in de top-5 toch kunnen we met de hulp van Monaco wel meedingen naar een Play-Off 1 plaats. Het is ieder jaar hetzelfde. We zijn niet de beste, maar hebben de schoonste Vereniging van het land", vertelt hij.

    Plaats een reactie

    dethklok28 +3722
    maandag 12 maart 2018 om 23:23
    Klopt. Mooiste vereniging. Rest zijn clubs
    Vind ik leuk
    Robbie007 +305
    maandag 12 maart 2018 om 23:36
    Satellietvereniging.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:41
    De bond zou moeten ingrijpen en dat geld aan Club Brugge geven.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3722
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:07
    :-) grappig
    Vind ik leuk
    gregor +5
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:02
    En maar vieren, alle spelers c4 het was niet gelogen toen het bestuur zei volgend jaar een nieuwe ploeg kopen. Voor de supporters is dit geweldig. Verkoop maar je ziel. Wat is het volgende misschien in het rood spelen .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:31
    In tblauw en zwart geloof ik...
    Vind ik leuk
    Vaneigens +591
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:07
    Ambitie hebben is mooi, maar zo'n vaart zal het wellicht niet lopen.
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:27
    vereniging van buitenlanders ja...binnenkort geen Belgen meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:35
    Nu al met 2 Belgische keepers op de bank om aan quota te geraken . Jammerlijke evolutie...
    Vind ik leuk
    Pepito +13
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:41
    @ Buck

    Toch minimum 6. En kan je eens al jullie Belgen doorgeven. Jullie spelen met 11 Belgen zeker ? De pot verwijt de ketel.......
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:14
    Gaan ze nu ook voor een eigen stadion?
    Vind ik leuk
    Pepito +13
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:47
    @ Buck

    Zeker gaan we voor een eigen stadion. 't gras is te groen voor da ander ploegske.
    .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Monaco-geld zorgt voor enorm budget Cercle: 'Strijden voor Play-Off 1'