Genk-fans hekelen keuze voor Lardot: 'Een Luikenaar moet Standard fluiten...'

    Genk-fans hekelen keuze voor Lardot: 'Een Luikenaar moet Standard fluiten...'

    maandag 12 maart 2018 om 22:48

    De bekerfinale van komende zaterdag tussen KRC Genk en Standard moet in goede banen geleid worden door Jonathan Lardot. Een beslissing die de supporters van KRC Genk maar moeilijk kunnen aanvaarden.

    De supporters van Genk konden het niet geloven toen ze zagen dat Lardot de wedstrijd mocht fluiten. Lardot is namelijk een Luikenaar, de thuisbasis van Standard. Volgens hen zal hij Genk dan ook benadelen in de bekerfinale.

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 23:04
    Ja, das beetje zoals een trainer van je volgende tegenstander het hof maken... maar soit... hoeft geen nadeel te zijn, zal mss wel strenger zijn voor standard...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13585
    maandag 12 maart 2018 om 23:06
    Typisch België he.. Hoe komen ze er toch op? Dit doe je niet, alleen al om onnodige commotie te vermijden.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    maandag 12 maart 2018 om 23:08
    die mens mag toch ook die eer krijgen, kan hij er niet aan doen waar hij geboiren is, niets die wijst dat hij een pro-standard fluiter is

    dit is commotie maken voor niets. goede beslissing van de bond, 1 van onze betere refs
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13585
    maandag 12 maart 2018 om 23:14
    Daarom noem ik het dan ook ‘onnodige’ commotie..
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1219
    maandag 12 maart 2018 om 23:18
    Zeer ongelukkige beslissing. Het online kot gaat te klein zijn als hij een belangrijke fase in het nadeel van Genk fluit. Dit is vragen om commotie.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:31
    Geen probleem. Gewoon direct tackelen zodat hij geblesseerd van het veld moet.
    Vind ik leuk
    freejazz +361
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:06
    Heeft vorig seizoen uitvoerig zijn anti-Genk gevoelens de vrije loop gelaten tijdens Genk-Anderlecht. Om nooit meer te vergeten..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:53
    Kom op jongens, we laten ons niet treiteren door een arbiter. We zullen gewoon ons allerbeste voetbal moeten boven halen en zo min mogelijk fouten maken zodat hij ze niet verkeerd kan interpreteren. De tackles tot een min beperken en zuivere passing en hoog tempo spelen. Kan ons alleen maar beter en sterker maken ook voor de PO en onze 4e titel.
    Vind ik leuk
    Cripler +383
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:55
    Er is iemand aan het dagdromen .
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1223
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:26
    Olee! De Genkies zijn al excuses aan het maken!
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1454
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
    Misschien moeten ze in Genk maar eens in eigen boezem kijken. Een spookgoal die destijds werd goedgekeurd door een lijnrechter die achteraf lid bleek te zijn van een supportersclub van Genk. Dezelfde lijnrechter keurde twee doelpunten onterecht af in hetvoordeel van Genk, die man hebben ze nadien op non-actief gezet. Gumienny die Genk floot terwijl hij Limburger is. Wouters die Genk floot terwijl hij Limburger is... Lardot is trouwens afkomstig uit de provincie Luik, niet stad Luik, wil dat dan zeggen dat hij een Standard supporter is ? Kleinzielige reacties van een provincieclubje. Typisch Genk.
    Vind ik leuk
    DVGenkie +130
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
    Randdebiel!
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1454
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:03
    Stama, geen Brusselaar want die zou wel eens Anderlecht supporter kunnen zijn ! En geen Westvlaming want die zou wel eens tegen de walen kunnen zijn !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Genk-fans hekelen keuze voor Lardot: 'Een Luikenaar moet Standard fluiten...'