'Mertens kan landgenoot verwelkomen, Napoli richt vizier op Praet'

    'Mertens kan landgenoot verwelkomen, Napoli richt vizier op Praet'

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 22:33ma 12-03-2018 om 22:33

    Dennis Praet doet het steeds beter bij Sampdoria. Hij is inmiddels een sterkhouder geworden en heeft zich daarmee in de kijker van Italiaanse topclubs gespeeld.

    In het verleden toonde Napoli al interesse in Dennis Praet toen hij nog bij Anderlecht speelde. Tot een transfer kwam het toen niet, maar die interesse is er nog steeds. Zo meldt Corriere dello Sport dat de Italiaanse topclub graag de middenvelder wil aantrekken.

    De krant omschrijft hem als 'een belangrijke pion op het speelbord van Sampdoria'. Naast Praet zou de ploeg van Dries Mertens ook Lucas Torreiro van Sampdoria willen aantrekken.

    Praet kwam dit seizoen 24 keer in actie voor Sampdoria. Daarin was hij goed voor drie assists. Hij heeft nog een contract tot medio 2021 bij Sampdoria.

    Plaats een reactie

    Makke53 +329
    maandag 12 maart 2018 om 23:20
    Kan em nog voetballen? Ni welkom bij RSCA
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 04:26
    Gij volgt duidelijk het Italiaanse voetbal niet
    Vind ik leuk
    Diego A M +3791
    dinsdag 13 maart 2018 om 04:52
    Raar dat hij nog niet in de nationale ploeg staat. Als ge zo een cijfers kunt voorleggen. 3 assists!!! Ik heb hem enkele jaren in Anderlecht zien spelen en vind hem de meest overroepen speler die ik daar gezien heb. Match was soms een half uur bezig voor hij zijn eerste bal raakte. Ik heb dit seizoen enkele matchen van hem gezien en is nog dikwijls lange periodes onzichtbaar. De laatste 2 jaar heeft hij bijzonder weinig laten zien in Anderlecht maar volgens de media was dit omdat hij bij transfert in zijn kop zat. Liep echt naast zijn schoenen. Zou zich beter toeleggen op zijn kledinglijn
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 04:53]
    Vind ik leuk
    Riddlin +2415
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:16
    Dus Dembélé met zijn 0 goals en 0 assists mag niet geselecteerd worden?
    Vind ik leuk
    Diego A M +3791
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:43
    Gaat gij dembele bij praet vergelijken? Dembele is pure klasse. Maar ge moogt praet hebben als hij maar niet terug naar Anderlecht komt. Salonvoetballers vind je overal
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    Riddlin +2415
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:15
    Gij hebt het over de assists van Praet dit seizoen en wat voor een speler hij was op zijn 20ste bij Anderlecht.
    Dan gaan er veel spelers niet geselecteerd mogen worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:03
    Moest gij evengoed kunnen voetballen zoals ge het altijd uitlegt dan waart ge nu een vaste waarde bij Barcelona...

    en 't zijn weinig jonge gasten die Praet na gaan/kunnen doen ze ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 04:26
    Ik wens het hem van harte toe.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1449
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:48
    Knap als het doorgaat, dat had ik niet van Praet verwacht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws