Van Holsbeeck over de titelstrijd: Zal voor ons van kapitaal belang zijn

    Van Holsbeeck over de titelstrijd: "Zal voor ons van kapitaal belang zijn"

    maandag 12 maart 2018 om 16:51

    Anderlecht start aan Play-Off 1 met zes punten achterstand op Club Brugge. Toch droomt men in Brussel nog van de titel. Al begrijpt paars-wit dat het niet eenvoudig gaat worden om Blauw-Zwart nog in te halen.

    Net zoals alle andere ploegen heeft Anderlecht in Play-Off 1 een goede start nodig. Dat beseft ook Herman Van Holsbeeck. "Als we de ambitie hebben om een mirakel te realiseren en de 35e titel te pakken, dan moet je in die eerste drie matchen als het kan 9 op 9 pakken", stelt de manager van Anderlecht bij Stadion.

    Anderlecht start met een thuismatch tegen AA Gent. Daarna volgt een verplaatsing naar Charleroi. Op speeldag 3 komt Club Brugge in Brussel over de vloer. "9 op 9 halen zal niet evident zijn", aldus Van Holsbeeck.

    "Het minimum is 7 op 9. In competitiei de dan gespeeld wordt met 3 punten in plaats van met 1,5 punt weet je dat het alleen maar kan als je thuis wint en nog op verplaatsing punten gaat pakken. De eerste drie wedstrijden zullen voor ons van kapitaal belang zijn."

    Poll

    Wie wordt er kampioen?

    (493 stemmen)

    Plaats een reactie

    Diego A M +2366
    maandag 12 maart 2018 om 17:07
    De boeren zijn overtuigd dat ze kampioen worden. Wat gaat dat een heerlijk gevoel geven het moment dat Anderlecht over Brugge wipt. Ik denk zelfs dat dat niet zo lang gaat duren.
    Vind ik leuk
    Boerken +5894
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Nee vanavond nog zeker?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Al wakker geworden?

    Overtruigd zijn we niet, ne glazen bol heeft niemand. Maar zie jullie in Gent al niet winnen en ons wel thuis tegen Genk... zijn er dan al 9 meer dan de Janetten...

    Wat gaat dat een heerlijk gevoel zijn, wanneer we de 2de laatste speeldag al kampioen zijn. Denk zelfs eerder al. Kan ik zeggen: "ik zei het je toch"...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Toca +27311
    maandag 12 maart 2018 om 17:24
    Wij beginnen thuis tegen Gent. Voor Anderlecht is het in theorie simpel. 9 op 9 beginnen of t is gedaan. Zo simpel is het. Als dat lukt zijn we zo goed als naast Brugge.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:27
    Foutje, had niet goed gekeken dan.
    Daar gaat mijn reactie... was al blij...

    Daar hebje een punt, maar na een lange tijd nog eens een sterke play off. Zie hierin niemand een winstreeks neerzetten.

    Wanneer jullie een bezoekje komen brengen, dan word de genadeslag toegedient.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    maandag 12 maart 2018 om 17:54
    LEER EERST SCHRIJVEN JONGEN
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:45
    98% van jouw reacties bevatten geen leestekens, hoofdletters of enige zinsbouw. En dan ga jij over mij iets zeggen? Mijn pink heeft in 5 jaar meer bereikt dan jij in je hele leven... achterlijk varken.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2366
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    In elk geval gaat 1 van ons kunnen zeggen: '' ik zei het toch ''
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    maandag 12 maart 2018 om 17:52
    na speeldag 3 staat Anderlecht al naast of zelfs voorbij BRUGGE
    Vind ik leuk
    Boerken +5894
    maandag 12 maart 2018 om 18:01
    Cirkel Brugge dan
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    maandag 12 maart 2018 om 18:04
    neenee voorbij de CLUB

    Vind ik leuk
    Boerken +5894
    maandag 12 maart 2018 om 18:07
    En alst zo niet is? Ga je dat dan nederig toegeven, of zal het weer de ref of Verhaeghe enz. Zijn?
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    maandag 12 maart 2018 om 18:14
    HET ZAL NATUURLIJK DE REF ZIJN

    maar ik ga ervan uit dat het niet zal helpen
    jullie tegenstanders hebben de 3 laatste matchen al hun terechte penalty niet gekregen

    jullie kunnen niet alle cadeaus krijgen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:49
    LEER EERST SCHRIJVEN JONGEN!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:11
    't kan al beslist zijn na de eerste speeldag dus!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Holsbeeck over de titelstrijd: "Zal voor ons van kapitaal belang zijn"