Anthuenis waarschuwt: Dat wordt nog gevaarlijk voor Club Brugge

    Anthuenis waarschuwt: "Dat wordt nog gevaarlijk voor Club Brugge"

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 13:30ma 12-03-2018 om 13:30

    Club Brugge begint als leider aan de Play-Offs. Het heeft zes punten voor op Anderlecht en lijkt zo in een zetel te zitten. Aimé Anthuenis ziet Club echter nog niet als de kampioen. 

    Anthuenis vertelt in De Zondag dat Club nog niet binnen is. "Wat de titelstrijd betreft: Club is de grote favoriet, en zou tot dusver de enige verdiende kampioen zijn, maar ze zijn er nog lang niet. Zes punten is veel, maar tegelijk ook niet. Alle topploegen spelen mee, dus wordt het niet evident om overal drie punten te gaan rapen."

    "Club op het niveau van rond Nieuwjaar, daar is niets aan te doen. Maar Anderlecht vond zijn vaste kern terug, en kan weer op de vorm van Teo rekenen. Dat wordt dus gevaarlijk voor de Bruggelingen. Ik verwacht nog een grote strijd, waarbij de andere vier ploegen veel punten van elkaar én hier en daar van de twee eerste zullen afpakken."

    Poll

    Wordt Club Brugge kampioen?

    (3058 stemmen)

    Plaats een reactie

    Boerken +7060
    maandag 12 maart 2018 om 13:57
    Wat vond Anderlecht terug? Alsof ze nu champagne voetbal spelen ! Nee wel is waar dat teo terug is een grote troef! Maar toch ook al wat tegendoelpunten gekregen in de laatste matchen. Dus vooral zal teo moetenblijven scoren dan.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    maandag 12 maart 2018 om 14:00
    Hoe dikwijls ga ik dat artikel hier nog lezen?
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    maandag 12 maart 2018 om 14:26
    Eerlijk? Tenzij Anderlecht met zes of meer punten voorsprong kampioen wordt, wat ik voor alle duidelijkheid zeer onwaarschijnlijk acht, is een titel enkel voor Club écht verdiend. Maar het reglement is wat het is. Ook met één puntje voorsprong zal ik tevreden zijn. Club is sowieso favoriet.
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    maandag 12 maart 2018 om 18:06
    Dat vind ik niet. club voor nieuwjaar was de enige echte verdiende kampioen, helaas voor hun word er na nieuwjaar ook gespeeld, en daar is anderlecht de betere spelende ploeg gebleken (tussen deze twee gezien) en ook al lieten we punten liggen, we verdienen minstens een kans op dit moment (voor de playoffs)
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2079
    maandag 12 maart 2018 om 14:30
    Alles kan maar een andere kampioen dan Club Brugge zou me toch verbazen. Het is nl niet zo dat er bij de andere 5 ééntje tussen zit die er huizenhoog boven uit steekt.
    Vind ik leuk
    Hhti +1499
    maandag 12 maart 2018 om 14:52
    Antheunis,heb je al iets gezegd dat positief in het Belgisch voetbal buiten dat van RSCA. Als RSCA superslechteren speelde dan waren er nog altijd punten die volgens jou echt wel positief waren, van Fcb heb je dit nog niet over je lippen gekregen! Jammer voor één persoon waar ik in de tijd nog van gedacht had dat hij objectiever kon zijn. Niet dus!
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 maart 2018 om 15:01
    Kan je wel lezen ? Hij zegt dat ze de verdiende kampioen zouden zijn, dat er aan het club van voor nieuwjaar niets te doen was, enz.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 12 maart 2018 om 15:06
    Beetje voorbarig toch dat Anderlecht plots zijn voetbal terug heeft gevonden.
    Winnen tegen Moeskroen en Antwerp is normaal toch ? Op ZW wonnen ze omdat de ZW verdediging nog slechter was dan die van Anderlecht zelf en kon het evengoed een gelijkspel zijn.
    De eerste matchen van PO1 zullen ons wel wijzer maken. Loting kan al veel bepalen.
    Vind ik leuk
    deket +172
    maandag 12 maart 2018 om 16:34
    met steun van de arbitrage is het voor Brugge wel wat gemakkelijker
    en dan zijn ze verbaasd dat ze niet meer voor een EK of WK gevraagd worden. corruptie,onbekwaamheid? ik denk beiden. vroeger genoot de Belgische arbitrage internationaal wel van een goede naam
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws