Joos en Raes ontvangen vanavond bijzondere gast in 'Extra Time'

    Joos en Raes ontvangen vanavond bijzondere gast in 'Extra Time'

    maandag 12 maart 2018 om 10:00

    Maandagavond staan Frank Raes en Filip Joos opnieuw paraat voor een uitzending van 'Extra Time'. Echt veel gelachen zal er evenwel niet worden, want Dennis van Wijk komt praten over de degradatie van KV Mechelen.

    KV Mechelen is veroordeeld tot een seizoen in Eerste Klasse B na een zeer vreemde laatste speeldag. KV Mechelen won zelf met 2-0 van Waasland-Beveren, maar concurrent Eupen slaagde erin om met 4-0 te winnen van Moeskroen. Het was de grootste overwinning van het seizoen voor de Panda's, en dat zorgde voor heel wat insinuaties.

    Verder zullen ook Jan Mulder en Marc Degryse nog aan tafel zitten om de afgelopen speeldag te bespreken. De uitzending begint traditiegetrouw rond 22u.

    Plaats een reactie

    TageMeister +4145
    maandag 12 maart 2018 om 10:16
    Hopelijk wakkeren ze de insinuaties niet aan...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5868
    maandag 12 maart 2018 om 10:27
    ijdele hoop zo lijkt mij, ik vermoed dat het hier zelfs grotendeels over zal gaan (laat ons hopen dat ik het mis heb).
    Anderzijds zullen vele kijkers blij zijn dat het niet enkel over RSCA en Club zal gaan zeker?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    Toca +30893
    maandag 12 maart 2018 om 10:33
    Dat wordt een hele aflevering insinuaties. Dat lijkt me logisch.
    Vind ik leuk
    Boerken +6696
    maandag 12 maart 2018 om 10:34
    Als er iets is mag het gezegd worden, maar is er niets dan rap duidelijkheid dan.
    Vind ik leuk
    SD +8059
    maandag 12 maart 2018 om 10:44
    Extra Time is al niet veel zaaks en nu gaan ze de weg op van de goedkope sensatie. Zij zouden beter die uitzending definitief afchaffen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    De aflevering is nog niet uitgezonden en je hebt al kritiek!
    Wees dan consequent : kijk niet en reageer niet!
    Vind ik leuk
    SD +8059
    maandag 12 maart 2018 om 12:07
    Ik kijk ook nooit naar die oude mannen club
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13659
    maandag 12 maart 2018 om 10:47
    Er zijn er hier blijkbaar echt nog mensen die denken dat die Diedhiou dit niet bewust deed? Niet zeveren eh.. Als er in provinciale zo wordt verdedigd, vlieg je voor 5 weken naast de ploeg.
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    maandag 12 maart 2018 om 11:55
    Moet ik je wat voorbeelden geven van spelers die ook zulke fouten maakten en niet verdacht zijn ?
    Vind ik leuk
    Espagna +0
    maandag 12 maart 2018 om 18:38
    Niet zeveren over Moeskroen he,heb je de 2de helft van Beveren gezien en zeker de laatste 15 minuten? 3 open kansen gekregen maar als je die cadeau's dan nog niet kan afwerken,ja dan is het gemakkelijk om op een ander te schieten he!!!

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:12
    De twee zeikers gaan nog wat olie op het vuur gooien.

    Enkele jaren terug maar FC Antwerp een paar goals in de blessure tijd waardoor ze Europees verder gingen. Was dat ook omgekocht. Neen, Antwerp was efficiënt .
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    maandag 12 maart 2018 om 13:59
    Enkele jaren ?? Volgend jaar 30 jaar .....
    Vind ik leuk
    Makke53 +271
    maandag 12 maart 2018 om 15:36
    Zeilers!
    Vind ik leuk
    Makke53 +271
    maandag 12 maart 2018 om 15:37
    Pardon, " zeikers "
    Vind ik leuk
    Hhti +1407
    maandag 12 maart 2018 om 16:13
    Mischien moeten we eens kijken, welke mensen er nog willen gaan naar dit programma? Buiten diegenen die natuurlijk zeggen geen probleem betalen jullie maar 800€ per aflevering en dit is dan lekker verdiend om een beetje te gaan zeveren met Joos en Raes!! Niemand heeft nog goesting, Dury en vele anderen ergerden zich plat aan de platte insinuaties van Joos en Raes en vooral hoe zij het voetbal bekeken. Boskamp had het ook opeens gehad met hen, want het gaat inderdaad heel weinig echt over het voetbal en de wedstrijden die gespeeld werden! Het is dus niet omdat iemand de geschiedenis van voetbal goed kent dat hij ook werkelijk iets van voetbal verstaat, INTEGENDEEL zelfs. Maar dit hebben vooral Joos en Raes niet begrepen, die doen moeiteloos en zonder zelfkritiek lekker verder en verdienen er dan waarschijnlijk ook nog veel teveel geld voor om dergelijke programma's te maken. Kijk eens enkele weken naar Engels voetbal en daarna naar Match of the day. Dit zijn kraks die ook wel eens een mindere aflevering hebben maar 80% invullen met de wedstrijden te becommentariëren en niet over neven activiteiten bezig zijn!!
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    maandag 12 maart 2018 om 17:03
    Nog altijd niet door dat ET geen MOTD is ?
    En ... Wees maar zeker dat er kandidaten genoeg zijn die daar willen aan tafel zitten.
    Als je natuurlijk alleen iets goed vind als je eigen ploeg daar aan bod komt tja.
    Vele Anderlechtsupporters vinden ET slecht maar als hun nieuwe voorzitter daar een beetje goed voorbereid wat show zit te verkopen met Mulder als hulpje is het plots topTV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Joos en Raes ontvangen vanavond bijzondere gast in 'Extra Time'