Woedende Meunier steekt middelvingers op naar Mechelen-supporter: ''Klootzak''

    Woedende Meunier steekt middelvingers op naar Mechelen-supporter: ''Klootzak''

    maandag 12 maart 2018 om 09:10

    De 4-0 zege van Eupen op Royal Excel Moeskroen, waarmee het KV Mechelen naar 1B duwde, heeft voor veel commotie en speculaties gezorgd. De boze reacties vanuit Mechelen schoten in het verkeerde keelgat van Thomas Meunier.

    Sporza was met een cameraploeg aanwezig Achter De Kazerne en verzamelde na afloop reacties van de diep ontgoochelde fans. Er werd gesproken van ''maffieuze praktijken'', terwijl een andere fan hoopt dat Vlaanderen en Wallonië zo snel mogelijk worden gesplitst. Het was deze reactie die tot grote woede leidde bij Meunier, die zich liet gaan op Twitter.

    Lees ook: Van Wijk haalt flink uit na degradatie: "Komt door een mysterie"

    Lees ook: Eupen kaatst bal hard terug naar KV Mechelen, insinuaties over 'dubieuze beloftes'

    Plaats een reactie

    GBAU +1661
    maandag 12 maart 2018 om 09:38
    Terechte reactie.
    Hoewel ik van Thomas wel een properder geformuleerde commentaar had verwacht.

    De manier waarop vind ik een beetje onder zijn niveau, want hij is naar mijn mening een stuk verstandiger dan deze tweet doet uitschijnen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4680
    maandag 12 maart 2018 om 09:40
    zonder da laatste woordje wast een gewone reactie !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4680
    maandag 12 maart 2018 om 09:39
    zijn emoties die je moet kunnen plaatsen bij de fans ! Alleen is Eupen uiteraard noch Vlaanderen, noch Wallonië ! Erger zijn de insinuaties van bepaalde journalisten !
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:46
    Oostkantons zijn natuurlijk officieel deel van het gewest Wallonië maar verder snap ik wat je bedoelt. Ik zie ook niet in welke sympathie Mouscron meer voor Eupen zou hebben dan voor een gevestigde waarde als KV Mechelen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14264
    maandag 12 maart 2018 om 09:50
    Espèce de canard! Om het naar netjes Frans te vertalen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:03
    Misschien beter België splitsen van de Monegaskische-Russische-Qatarese-Maleise-Saoudische en Egyptische holdings, die het Belgische voetbal in hun macht hebben. Het voornaamste voordeel is dat de Monegaskische Russen van de Sirkul mogelijk wel de schade aan de grasmat gaan betalen. Er zal dan ook wel wat financiële ruimte zijn nu ze gewillig naar eerste gefloten werden. Dat scheelt al een slok op de borrel qua weerstand. Uiteindelijk zijn er maar een paar Belgen die de financiële draagkracht hebben om die clubs zelf over te nemen, en daar horen de spelende grootverdieners in het buitenland bij. En er wordt wel eens gezegd dat sport de spiegel is van de maatschappij.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:13
    Ai ai ai
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:34
    De man heeft gelijk. Geef de prov Antw de onafhankelijkheid en laat Trump er op hun kosten een hoge en dikke muur rond bouwen. Dan zijn we als fiere Belgen eindelijk van dat kankergezwel dat antw noemt af
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14530
    maandag 12 maart 2018 om 11:01
    Waarom moeit een Rode Duivel zich hiermee? Alsof voetballers vlak na een wedstrijd geen dingen zeggen die niet kunnen.. Een supporter mag dat al zeker.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3714
    maandag 12 maart 2018 om 11:59
    Niet geweldig verstandig van Meunier. Maar menselijk zeker?
    Vind ik leuk
    Kemphaan +125
    maandag 12 maart 2018 om 13:24
    Zoals van die KVM fan zeker, menselijk... Los van dat vind ik het ook raar, telkens zich zo iets voordoet is Moeskroen erbij betrokken. Allez, betrokken mag ik niet zeggen zekers, maar kijk naar vorig seizoen waar Moeskroen na een heel seizoen waarin ze geen deuk in een pakje boter konden trappen, plots met 0-2 gaat winnen op KV Kortrijk en zich zo weet te redden. Na ... dat mogen we wel zeggen, uiterst discutabele doelpunten.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1481
    maandag 12 maart 2018 om 13:45
    Ongepaste reactie van Thomas. Hij onderschat hoezeer we in een land leven met 2 totaal verschillende visies. Dat die splitsing -waar ik ook geen voorstander van ben leeft- bewijst het succes van de NVA
    Vind ik leuk
    Verne +426
    maandag 12 maart 2018 om 16:26
    Voetbal heeft niets te maken met bekrompen nationalisme.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws