Er is weer titelhoop bij Anderlecht: Snel weer spannend maken

    Er is weer titelhoop bij Anderlecht: "Snel weer spannend maken"

    maandag 12 maart 2018 om 08:36

    RSC Anderlecht begint aan Play-Off 1 met zes punten achterstand op Club Brugge. Een onoverbrugbare kloof lijkt het. Toch geeft Hein Vanhaezebrouck de titel nog niet helemaal op.

    De coach geeft dan wel toe dat een titel "een mirakel" zou zijn. Toch is er nog hoop. Hij gelooft er nog een klein beetje in dankzij de sterke bezetting van Play-Off 1, met de G5 en Charleroi.

    "Alle grote ploegen doen mee. Zo heb ik het graag", reageert hij tegenover Het Laatste Nieuws. "Anders had Club wellicht bijna alle wedstrijden gewonnen."

    "Nu zullen ze meer punten laten liggen - ik zie geen enkele ploeg 25 punten pakken. Dat geldt natuurlijk ook voor ons. Maar laat ons hopen dat we het snel spannend kunnen maken", zegt Vanhaezebrouck.

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 08:39
    De oefensessies met Hein leveren anders wel vruchten op. Vooral het basisprincipe, het horizontale Brechtje, is een grote bron van vreugde.
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    maandag 12 maart 2018 om 09:10
    Humor op maandag.

    Ik wacht wel op dinsdag.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:23
    Die van op zondag was er wel ver over. De fout van Trebel zonder intenties?
    Vind ik leuk
    TageMeister +1778
    maandag 12 maart 2018 om 09:36
    als je U daar echt aan ergert ben je DOM ! dit is uiteraard om de schorsing te beperken . Zoiets doen vele trainers...maja daar doorzien is niet iedereen gegeven è !
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:44
    Ik zeg dat we gewoon Holle bolle Hein terug hebben: contact zoeken en vallen zoals Brechtje in zijn beste dagen, en advocaat gaan spelen bij de aanslag van Trebel. Beschamend, een trap recht naar de knie, vol doorgegaan. Ik zeg het maar tijdig: de mensen hun ogen mogen ook eens opengaan.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1778
    maandag 12 maart 2018 om 10:10
    ah wie viel der ? en je kan zelfs als nerveuze fan respectvol reageren é !
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:22
    Morioka na een handoplegging. En den deze zou fatsoenlijkmoeten reageren, terwijl paars een georganiseerde moddercampagna mag starten, met daar een paar zogenaamd fatsoenlijke debaters tussen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:48
    Om intelligentie in te schatten, moet je eerst en vooral zelf verstandig zijn. Zelf krijg ik meestal respect als het niveau van de andere partij stijgt. Maar meestal wordt een mens beoordeeld door mensen die een horizontale loopbaan gemaakt hebben, of via familiebanden binnen geloodst zijn. Het zou me ontgoochelen moest ik daar respect van krijgen. De fanclub van Koen Wauters hoeft de mijne niet te zijn.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1778
    maandag 12 maart 2018 om 10:11
    en uw punt is ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:25
    Dat ge ne kwakzalver zijt, die ongeoorloofde diagnoses stelt.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1365
    maandag 12 maart 2018 om 09:50
    5 speeldagen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1778
    maandag 12 maart 2018 om 10:14
    alst der 2 zijn zalt véél zijn...het is België é
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:27
    Nee, het is anderlecht. Dan is het mogelijk dat de trainer de strafmaat bepaalt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:29
    Volgens mij zijde gij dienen tette die het net ligt vol te spammen met reclame voor jobnet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:52
    Misschien wachten tot? Als je nu al op dinsdag aan het wachten bent, dan ben jij de eerste officiële tijdreiziger. Allez, kruip nu maar terug in uwe matrix.
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    maandag 12 maart 2018 om 10:57
    Dinsdag komt toch na maandag?


    Je kunt toch perfect wachten op een latere dag.

    Of heb ik nu ergens iets gemist?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:29
    Als je tot maandag wacht, dan is maandag toekomst. Als je op dinsdag wacht, dan ben je ook aan het wachten op die dinsdag zelf, op iets dat nog moet gebeuren. Ik kan bv nu op maandag wachten tot dinsdag om naar de kinesist te gaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    maandag 12 maart 2018 om 11:51
    Ik zeg niet dat ik op maandag wacht. Ik zeg dat je humor van maandag is.

    Daarom wacht ik op dinsdag.

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Ook ni waar. Dinsdag komt altijd voor volgende week maandag. Ge kunt wat uit uw botten slagen, jongen.
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    maandag 12 maart 2018 om 12:34
    Ik probeer het nog eens.

    Ik heb het over jou reactie (die op maandag was), niet over die van Hein (van zondag).

    Naar jouw 'humor' verwijs ik. Daarom wacht ik op dinsdag en op beterschap.

    Zo, dat was nu ook niet zo moeilijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    De diagnose is dat ge nog efkens kunt wachten. De rekening volgt.
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    maandag 12 maart 2018 om 12:44
    De spanning is hier nu al te snijden.
    Vind ik leuk
    Toca +27311
    maandag 12 maart 2018 om 09:49
    Hoe moeilijk het ook wordt. Op voorhand opgeven mag nooit. De eerste matchen van de play offs zullen een beter beeld geven. Coym!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 09:57
    Net de weersvoorspellingen voor PO I bekeken. Plaatselijke buien boven het parkske: stortbuien, het gaat er namelijk penalty's regenen. Dat is een jaarlijks terugkerend lokaal moessonverschijnsel. De grote Manitou zal de wind wel wat aanzwaaien. Fikse windstoten in en om de 16: opgepast voor vallende en wegwaaiende spelers.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    TageMeister +1778
    maandag 12 maart 2018 om 10:15
    hoe grappig, heb jij dit seizoen onder ne steen gewoond ?!? het is BRUGGE die dit seizoen het geluk van de ref mee heeft...
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:20
    Zo spectaculair is het niet hoor,12 voor en 6 tegen. Bij die 12 voor is eigenlijk al een afgekeurde goal van Vormer bij. Het verschil is nooit zo spectaculair geweest als in die vele jaren anderlecht, de georganiseerde insinuaties wel.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:13
    't kan al beslist zijn na de eerste speeldag dus!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Er is weer titelhoop bij Anderlecht: "Snel weer spannend maken"