Hein reageert op kritiek: Altijd dezelfde analisten die nog eens reageren

    Hein reageert op kritiek: "Altijd dezelfde analisten die nog eens reageren"

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 14:49vr 23-02-2018 om 14:49

    Voor de wedstrijd van vorige week tegen Sint-Truiden somde Hein Vanhaezebrouck de rugnummer van enkele jeugdspelers op in plaats van ze bij naam te noemen. Daarvoor kreeg hij in Extra Time heel wat kritiek van onder meer Marc Degryse.

    Op zijn wekelijkse persconferentie reageerde Vanhaezebrouck op die kritiek. "Ik heb dat enkel en alleen gedaan omdat als ik ze bij naam had genoemd de helft van de analisten niet eens had geweten over wie ik het had. Ik denk dat er weinig mensen zijn die zoveel jeugdwedstrijden zien en zoveel jeugdspelers kansen geven. Ik vind die kritiek dus bij de haren gegrepen", noteerde Het Nieuwsblad uit de mond van Vanhaezebrouck.

    "Ik heb het voor alle duidelijkheid niet over alle analisten. Maar er zijn van die mensen die zich geroepen voelen om kritiek te uiten op gelijk wie. Nu het slecht gaat met Anderlecht ben ik dat, binnen enkele weken zullen ze wel weer een ander slachtoffer hebben gevonden. Pas op, er zijn er ook goede he, maar het zijn toch altijd degene die zich aangesproken voelen die nog eens zullen reageren", sloot de coach van paars-wit af.    

    Plaats een reactie

    ketje55 +2075
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:55
    Anaalisten komen elders niet meer aan de bak en worden rijkelijk betaald om onzin uit te kramen
    Vind ik leuk
    Glennson +144
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:57
    Geef ze dan geen redenen om te kunnen reageren altijd...
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:12
    Was de max...............anderlechtspelers vergeleken met menukaart van bij de chinees hahahahaaaaaa
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:14
    Hein zou gewoon is niet meer over brugge moeten praten.
    Er is geen enkele Anderlecht supporter in geinteresseerd.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1449
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:18
    Hij zou beter zwijgen
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16062
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:45
    Zijn wekelijkse bleituurtje zit er ook weeral op.
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:03
    Hij zegt nu nochtans hetzelfde over analisten dan wat 90 % van de mensen op VP ook zeggen van die analisten. Dat zijn hier ook allemaal bleiters dan ?
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:42
    Inderdaad. Degryse werkt gewoon op Heins zenuwen. En Hein reageert op het gezeik. Kan hem geen ongelijk geven. Maar als Hein iets zegt...
    Vind ik leuk
    Toca +40195
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:56
    Dat is zo.. al zou ik hem soms ook wel wat minder willen horen zagen. Zal hopelijk wel beteren.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:55
    Hier vind Ik dat hij groot gelijk heeft. Het is droevig gesteld met de analysten. Ze weten alles wat trainers en spelers verkeerd doen. Die zouden enorm veel geld kunnen verdienen als toptrainer. Waar wachten ze nog op? Als ze dan joos nog meenemen, kunnen wij eindelijk ontspannen naar de voetbal kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    Patfey +5535
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:10
    Dus omdat volgens hem de analysten de namen niet kennen, geeft hij hun rugnummers? Wat is daar de meerwaarde van? Het blijft een gebrek niet enkel aan respect, maar ook aan elementaire beleefdheid.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:31
    Ik heb het al zoveel gezegd, Degryse is een azijnpisser. Een vervelende vent om naar te luisteren.
    Vind ik leuk
    Hhti +1499
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:48
    Hein en zelfkritiek lopen niet samen. Jammer voor hem, want hij zou er veel van kunnen leren. Maar Hein is een Calimero en dat zal hij voor de rest van zijn leven blijven!! Was het bij kleinere clubs werkzaam dan waren het de grote ploegen die altijd de scheids mee hadden en nu zit hij al enkele jaren bij de top 5 zelf nu DE ploeg van België en nog is hij hetzelfde man als vroeger. Zal dus niet veel veranderen zeker in de toekomst. Daar moet Hein dan maar mee leven zeg ik dan met dergelijke kritieken!! "Get a life" zou ik zeggen dan!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws