'Van Holsbeeck moet met nieuwe job Verhaeghe het leven zuur maken'

    'Van Holsbeeck moet met nieuwe job Verhaeghe het leven zuur maken'

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 07:15vr 23-02-2018 om 07:15

    De toekomst van Herman van Holsbeeck oogt bijzonder onzeker bij Anderlecht. De sportief directeur wordt wellicht vervangen door Luc Devroe, die samen met Marc Coucke overkomt van KV Oostende. Toch krijgt Van Holsbeeck de kans om meteen weer aan de slag te gaan.

    Het Nieuwsblad schrijft dat Antwerp FC Van Holsbeeck een job als algemeen manager heeft aangeboden. Daarmee wordt hij dus niet de sportieve baas, zoals hij dat jarenlang wel was bij paars-wit. De 63-jarige routinier moet de impact van The Great Old bij de Pro League gaan vergroten. Zo moet hij de strijd aangaan met Bart Verhaeghe, voorzitter van Club Brugge.

    Zo wil Verhaeghe een traditionele competitie met 18 teams, dat terwijl Antwerp dat niet liever niet ziet gebeuren. Daarom zien Paul Gheysens en co Van Holsbeeck als de geknipte man om ook zijn stempel te gaan drukken bij de Pro League. Daarnaast is de aftredend sportief directeur van Anderlecht ook kandidaat om Roger Vanden Stock op te volgen als voorzitter van de Pro League.

    Poll

    Is hij de geknipte man voor Antwerp?

    (574 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 23 februari 2018 om 07:27
    Antwerp heeft al genoeg financiële problemen zonder den Herman :D
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15822
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:40
    Daar is Herman goed in hé, mensen het leven zuur maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:21
    Van Holsbeeck zal herinnerd worden als de man die lijken in de kast achtergelaten heeft. Zelfs Vanden Stock heeft RSCA leeggemolken. Van Holsbeeck is ook het tijdperk van het begin van het einde van RSCA als succesvolle club. In de Champions League maakt RSCA haar fans en gans Belgie belachelijk. De verantwoordelijke kan niet altijd een trainer zijn, maar de man die het spelersmateriaal aanreikt. Juist, Van Holsbeeck in mafieuse combine met Bayat de geldwolf. Van Holsbeeck heeft miljoenen achterover gedrukt met die koehandel aan derderangs spelers. Het beste wat hij voor het voetbal kan doen is compleet uit de picture verdwijnen, gewoon op pensioen gaan. Hopelijk jouwt het Astridpark zaterdag Van Holsbeeck uit. Zijn verdiende loon voor wanbeleid.
    Vind ik leuk
    vanhimst +1045
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:08
    zeer juist gezien Yves en hij zal niet op pensioen gaan denk ik wil zich nog eens laten gelden en dan binnen enkele jaren bij antwerp hetzelfde
    als nu bij Anderlecht
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:58
    Gaat hij dan eindelijk toch eens iets nuttigs voor Anderlecht doen? :)
    Vind ik leuk
    ROBSON +3142
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:35
    Den herman komt nog niet aan de hielen van Verhaeghe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:21
    Van holsbeeck maakt nog geen zure frikandel het leven zuur de sukkel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws