Coucke mikt op eerste zomertransfer: Ik sta open voor gesprek

    Coucke mikt op eerste zomertransfer: "Ik sta open voor gesprek"

    vrijdag 23 februari 2018 om 07:00

    RSC Anderlecht ondergaat een metamorfose, want Marc Coucke staat op het punt om de club officieel te gaan overnemen. De grote man van KV Oostende zal voortaan zijn stempel drukken op de Brusselaars. Mogelijk werkt hij meteen mee aan een eerste transfer voor komende zomer.

    Matz Sels – momenteel op huurbasis bij paars-wit – sluit een verlengd verblijf bij Anderlecht niet uit. "Weer bij Newcastle spelen wordt niet evident. Ikzelf sta alleszins open voor alles. Natuurlijk wil ik ook een gesprek met Anderlecht en wie weet blijf ik hier wel langer", breekt de doelman een lans in Het Nieuwsblad.

    De huurling van Newcastle beseft dat de nieuwe voorzitter zal beslissen over zijn toekomst. "Coucke leverde goed werk bij Oostende en zal ook van Anderlecht weer een onaantastbare club willen maken. Pas op, ik heb veel respect voor Roger Vanden Stock, hoor. Hij is een legende in ons voetbal, maar Coucke zal zijn eigen accenten leggen", besluit hij.

    Poll

    Moet Sels definitief naar Anderlecht?

    (911 stemmen)

    Plaats een reactie

    JanB +5287
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:15
    Het partijtje "hieltjeslikken" is al begonnen !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13493
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:17
    Hij is nu goed bezig, ik zou hem - gezien zijn nog jonge leeftijd als doelman - zeker proberen inlijven. Een zekerheidje, wanneer hij het vertrouwen krijgt.
    Vind ik leuk
    Julien +1111
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:50
    Het zijn slechts de klassedoelmannen die zich kunnen veroorloven om hieltjes te likken. Er zijn clubs die zoveel tweede- en derderangs doelmannen verslijten dat geen enkele doelman op de duur nog zin heeft om "hieltjes te likken".
    Vind ik leuk
    JanB +5287
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:03
    mocht hij écht klasse hebben dan stond hij onder de lat in Engeland
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:11
    als Sels zulke goede keeper zou zijn zoals hij zelf beweerd wel dan zou zijn club hem niet uitgeleend hebben en stond hij daar nu onder de lat
    Vind ik leuk
    Julien +1111
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:23
    Zoals Mignolet bij Liverpool zeker ? Beetje serieus blijven he. Coaches hebben zo hun voorkeuren. En dat geldt ook voor de doelmannen.
    Vind ik leuk
    didiken +29
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:15
    Als ik de doelmannen die langere tijd in doel stonden bij RSCA (zoals Munaron, Dewilde, Proto,...) vergelijk, dan moet hij toch nog wat boterhammekes eten, al weet ik niet precies waar dat dan aan ligt. Misschien iets te statisch, maar hij is ook groter dan zijn voorgangers ?? Misschien iets minder reflexen ?? (toch rare goal op STVV)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    Retlaw +92
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:41
    Gij vergeet Trappeniers !
    Vind ik leuk
    ROBSON +2352
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:39
    "Hij zal zijn stempel drukken" ? Als de volledige fraude aan het licht komt zal het rap gedaan zijn met couckenbak !! Trouwens ik heb uit goeie bron dat hij berrier en canesin zal meebrengen...........dat zijn terug transfers van rond het miljoen,gedaan dus met boven de stand te leven.
    Vind ik leuk
    t757498 +602
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:22
    Fraude je hebt dit ook uit goede bron zeker???? zoals met canesin en berrier, wat een onzin
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke mikt op eerste zomertransfer: "Ik sta open voor gesprek"