'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'

    'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'

    donderdag 22 februari 2018 om 13:42

    Gianluigi Donnarumma heeft gekozen voor een vertrek bij AC Milan. Volgens Quotidiano Sportivo wil de jonge doelman naar Paris Saint-Germain vertrekken.

    De Franse topclub zoekt naar een doelman die jaren de onbetwiste nummer één onder de lat zal zijn. Alphonse Areola en Kevin Trapp worden daar niet geschikt voor geacht. Zaakwaarnemer Mino Raiola zou al in gesprek zijn over een transfer van Donnarumma naar Parijs.

    Raiola zou zelf zijn cliënt ook graag bij AC milan zien vertrekken. Vorig jaar dreigde de doelman door een conflict tussen de zaakwaarnemer en de club nog te vertrekken bij Milan. Uiteindelijk werd toch besloten een nieuw contract te tekenen, maar in december schemerde door dat Raiola niet blij is met de nieuwe deal. Mocht PSG er niet in slagen Donnarumma te halen, dan gelden Alisson (AS Roma) en Jan Oblak (Atlético Madrid) als alternatieven voor de achttienjarige doelman.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +13489
    donderdag 22 februari 2018 om 14:16
    Juve zou beter Oblak of Donnarumma binnenhalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 15:55
    Eerder iets voor Barca ;)
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4354
    donderdag 22 februari 2018 om 16:05
    ? Met Ter Stegen zitten we goed. Geen vervanging nodig...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 16:27
    Zeker een redelijke keeper en een goede back up maar geen echte wereldtopper hoor wat Donnaruma over een paar jaar wel is.
    Vind ik leuk
    12a34b +606
    donderdag 22 februari 2018 om 16:59
    Is ie nu al
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13489
    donderdag 22 februari 2018 om 17:25
    Denk dat ze momenteel wel vrij tevreden zijn over Ter Stegen en Cillessen. Al vind ik dat ook niet de absolute toppers.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4354
    donderdag 22 februari 2018 om 17:47
    Ter Stegen is een absolute topper. Op Neuer (normaal gezien) en de Gea na moet die voor niemand onderdoen. Ik schat oblak, Allison ook hoger in als Donnarumma. Daarboven heb ik liever ELKE speler die in de portefeuille zit van Raiola weg moet blijven uit Barcelona.
    En Oblak is mss op de lijn sterker maar Ter Stegen is met de voeten VEEL beter. En dat is bij Barcelona belangrijk. In dit opzicht is hij zelfs beter als De Gea. En Neuer is geblesseerd. Dus naar Barcelona normen is Ter Stegen op deze moment de ideale keuze. Cilessen is ok al natuurlijk een pak minder. Maar je gaat de namen die ik net opgenoemd hen niet op da bank zetten.
    (En nee ik heb courtois niet vernoemd, in mijn ogen komt die tekort voor Barcelona)
    Vind ik leuk
    Vaneigens +848
    donderdag 22 februari 2018 om 17:31
    Bwa,... Zie ik niet dadelijk gebeuren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Donnarumma plant AC Milan-vertrek en heeft nieuwe club al gekozen'