'Anderlecht en Dendoncker komen tot een schriftelijke overeenkomst'

    'Anderlecht en Dendoncker komen tot een schriftelijke overeenkomst'

    donderdag 22 februari 2018 om 12:20

    Leander Dendoncker is bezig aan zijn laatste maanden in het shirt van Anderlecht. Beide partijen hebben een afspraak gemaakt voor de zomermercato.

    Dendoncker aasde aan het einde van het vorige seizoen al op een transfer naar het buitenland, maar zowel in de zomer als in de afgelopen winter weigerde Anderlecht hem te laten gaan. Wanneer belangstellende clubs zich in de eerstvolgende transferperiode meldden voor Dendoncker, zal paars-wit zijn medewerking verlenen. La Dernière Heure schrijft dat club en speler daarover een schriftelijke overeenkomst hebben gesloten.

    De Rode Duivel gaf onlangs nog aan dat hij per se wil vertrekken. "Veel mensen geven mij die raad, maar in mijn hoofd ben ik gewoon klaar - ik verlang naar hogerop'', sprak Dendoncker duidelijke taal. West Ham United en Crystal Palace waren op 31 januari zeer concreet voor onze landgenoot. Het is afwachten of de twee Premier League-clubs een nieuwe poging voor hem gaan wagen.

    Plaats een reactie

    Makke53 +270
    donderdag 22 februari 2018 om 13:31
    Wilde weg, ga dan weg en leer nog veel bij op een ander voor da ge daar in de ploeg sta!
    Vind ik leuk
    azerty +1378
    donderdag 22 februari 2018 om 14:47
    een nieuw Bruno geval denk ik.....
    Vind ik leuk
    Cripler +391
    donderdag 22 februari 2018 om 16:19
    Ale nu kan hij zich terug focussen op presteren ipv nukkig rond te lopen wegens gemiste transfer.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 17:01
    En staat M.C. krabbel ook onder de overeenkomst? Hij neemt de ploeg over vanaf maart dus tijdens zijn voorzitterschap is Dendoncker toch nog speler met een contract bij rsca? Nu, het kan maar terug op een soap uitdraaien.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 17:25
    Voor zijn huidig niveau gaat Anderlecht nog geld moeten geven om hem weg te krijgen...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1567
    donderdag 22 februari 2018 om 19:00
    Dat zijn ze dan de andl sup altijd hun spelers laten vallen en afbreken 2weken geleden riepen ze nog dat hij de goude schoen moest winnen en ruud vormer maar afbreken omdat het geen paarse was
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 19:48
    Leander, er bestaat iets zoals de "Wet van 78".
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 21:01
    Hogerop? Jij? Dude, een bank achteruit in de kleuterklas zou je niet verkeerd staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht en Dendoncker komen tot een schriftelijke overeenkomst'