'Saga Deschacht duurt voort, Anderlecht en verdediger wel op dezelfde lijn'

    'Saga Deschacht duurt voort, Anderlecht en verdediger wel op dezelfde lijn'

    donderdag 22 februari 2018 om 08:01

    Het ziektebriefje van Olivier Deschacht is afgelopen. Woensdag moest de verdediger zich weer melden op Neerpede. Dat deed hij ook, maar bij de A-kern is hij voorlopig niet welkom.

    Hein Vanhaezebrouck maakte van Deschacht een banneling. Dat is de voormalig kapitein van Anderlecht nog altijd. Deschacht mag nog niet meetrainen met de A-kern (die woensdag een vrije dag had). In de komende dagen lijkt hij dat ook niet te gaan doen. Daar lijken de speler en de club het over eens te zijn.

    Deschacht had woensdag weinig zin om met de pers te praten. Hij trainde volgens Het Nieuwsblad wel alleen. Een doorbraak in het dossier lijkt er pas volgende week te komen wanneer Marc Coucke het voor het zeggen krijgt in Brussel. Conditioneel zal Deschacht er waarschijnlijk wel staan. Tijdens zijn 'ziekte' kon hij zonder problemen negen kilometer lopen.

    Poll

    Verdient Deschacht een terugkeer?

    (790 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rudi653 +314
    donderdag 22 februari 2018 om 08:12
    allemaal goed en aardig, maar hij krijgt loon en een goed loon.
    dus op zijn minst zijn plicht vervullen.

    is niet meer als de rest.

    echt een voorbeeld. heeft veel van zijn standing verloren, als hij echt zo'n winnaar is en niets mispeutert heeft staat hij als eerste op het plein.
    blijkbaar kennen we de echte ollie niet

    spijtig hij had echt een signaal kunnen geven en mister anderlecht kunnen worden
    Vind ik leuk
    Patfey +4870
    donderdag 22 februari 2018 om 09:11
    Welke plicht heeft hij niet vervuld? Weet jij wat in zijn contract staat? in het verleden is een verwijzing naar de B-kern al eens door een arbeidsrechtbank als contractbreuk beoordeeld. En trouwens, hij had ween medische vrijstelling en is nu, na afloop ervan, terug.
    Vind ik leuk
    Rudi653 +314
    donderdag 22 februari 2018 om 11:06
    kom kom, de ene dag geeft hij toe dat hij fout is en plots is hij doodziek.
    en het beroepen op contractbreuk na het slaan van mea culpa is een zeer zwakke uitleg en ben je enkel en alleen met jezelf bezig en niet met de ploeg.
    en als hij dan nu terug is na een " medisch probleempje", wat houd hem tegen om zich vandaag naar het veld te begeven.
    flauw excuus. is op de vingers getikt en gestraft, maar wil dit niet aanvaarden.
    Vind ik leuk
    freeman +10184
    donderdag 22 februari 2018 om 08:30
    And ..... the soap goes on !
    Vind ik leuk
    Toca +30466
    donderdag 22 februari 2018 om 08:34
    Het stoken van de media, en niemand weet wat er juist gebeurd is..
    Vind ik leuk
    freeman +10184
    donderdag 22 februari 2018 om 09:39
    ZO is het ! Veel gazetteklap ......
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3500
    donderdag 22 februari 2018 om 08:53
    Boeit niet. Ollie komt wel terug. Zoals verwacht. In tegenstelling tot de drama en schandaal makers, die spraken over definitieve einde etc..
    Vind ik leuk
    SD +7961
    donderdag 22 februari 2018 om 10:05
    Wat moet het bestuur zijn broek afdoen voor een 37-jarige ?
    Vind ik leuk
    Watcher +890
    donderdag 22 februari 2018 om 10:09
    Laat Hein daar maar blijven, zolang die daar rondloopt, blijven de problemen bestaan. Man die ja knikkers willen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Saga Deschacht duurt voort, Anderlecht en verdediger wel op dezelfde lijn'