Ghelamco gebruikt omweg om Brusselaars warm te maken voor 'Eurostadium'

Ghelamco gebruikt omweg om Brusselaars warm te maken voor 'Eurostadium'

21-02-2018 23:46
8

Woon jij in het Brusselse? Dan is de kans groot dat je woensdag op sociale media reclame te zien kreeg over het Eurostadion. Via Twitter, Facebook en Instagram stuurde Ghelamco zijn promopraatje de wereld in. 

Het account 'We create together' stuurde een boodschap de wereld in met de tekst. 'De komst van het Eurostadium (sic) biedt heel wat voordelen voor jou als Brusselaar, maar ook voor ons land en het imago van Brussel.' Daarna volgde een link met meer uitleg.

Achter de reclame gaat Ghelamco schuil. De bouwgroep financieert de campagne op sociale media. Opvallend, Ghelamco doet dat niet via zijn eigen kanalen, maar met een omweg. 

Eerder gebruikte Ghelamco 'We create together' om de Gentenaar te overtuigen voor het Eurostadion-project.