'Verhaeghe en Coucke gooien het op akkoordje voor opvolging Vanden Stock'

    'Verhaeghe en Coucke gooien het op akkoordje voor opvolging Vanden Stock'

    woensdag 21 februari 2018 om 18:32

    Roger Vanden Stock is niet langer voorzitter van de Pro League. Voor zijn opvolging hebben Bart Verhaeghe en Marc Coucke het op een akkoordje gegooid. 

    Volgens Het Laatste Nieuws wordt verwacht dat Coucke, die niet aanwezig was op de vergadering, en Verhaeghe mogelijk hun kandidatuur gaan indienen. De krant meldt verder dat beiden het voorzitterschap van de Pro League en van de Voetbalbond onder mekaar zouden willen verdelen.

    Kandidaat-opvolgers voor Vanden Stock zijn er voorlopig nog niet. In Diegem werd de vraag voorgelegd aan Ivan De Witte, die eerder de Pro League al leidde. "Ik ga goed meewerken aan het opvolgingsproces, maar ik denk er niet aan om zelf opnieuw voorzitter te worden", vertelde De Witte aan Het Laatste Nieuws.

    Plaats een reactie

    woensdag 21 februari 2018 om 18:37
    Profileringsdrang is daar geen pilleke voor?
    Vind ik leuk
    Makke53 +251
    woensdag 21 februari 2018 om 18:42
    We zijn toch een democratie of nie?
    Vind ik leuk
    t757498 +514
    woensdag 21 februari 2018 om 18:42
    Bart en Coucke die het voorzitterschap van de Pro League en van de Voetbalbond onder mekaar zouden willen verdelen.Vraag mij af waar dit goed voor is Daar komt sowieso miserie van